Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hankala ihminen? Mies perui menon, niin vedin kutsun toiseen iltaan pois

Vierailija
17.05.2025 |

En ole varma toiminko lapsellisesti. Olen maaliskuusta asti deittaillut yhtä miestä, joka on siis yksityisyrittäjä ja sen bisneksillä ei ole mennyt hirveän hyvin viime aikoina. Olen itse aika aktiivinen tyyppi ja tietysti olen kutsunut miestäkin messiin jos olen ollut menossa jonnekin.

Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja vedoten siihen että sen pitää katsoa rahankäyttöä. Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä taas illanviettoon....ja hän kieltäytyi sanoen että haluaa säästää rahat Euroviisuiltaan, jonne siis olin myöskin kutsunut miehen tapaamaan kavereitaan.

Samalla aikaa, siis minulle rahahuolia valitellen, mies ostaa kaikenlaista elektroniikkarihkamaa, pelijuttuja ja viime viikolla tilasi uuden pelikonsolin. Mutta junalippu illanviettoon á 3 euroa suuntaansa (?) on siis liian kallista ja pitää ehdottomasti säästää?? Mies ehdotti eilen että jos illanvieton jälkeen tulen sitten hänen luokseen.

Minulla suoraan sanoen hirtti kiinni ja latasin suorat sanat että ei kiinnosta tulla eikä tarvitse vaivautua Euroviisuiltaankaan. Minusta on ikävää että tunnen olevani jonkun prioriteettilistan häntäpäillä kun junaliput á 6 euroa pitää ehdottomasti säästää mutta samalla on rahaa ennakkotilata joku pelikonsoli á 600 euroa. Minusta on tosi ikävää että mies laskee senttejä vain silloin kun kyseessä on minun kanssani ajanvietto. Ja pokkana sitten ehdotti että matkustaisin itse hänen luokseen sitten yöllä. Hei haloo, halusin että tapaat ystäväni enkä ole mikään woltattava myöhänillanpillu joka tilataan kotisohvalle kun on liian kallista mennä itse ulos.

Olinko kohtuuton?

Kommentit (369)

Vierailija
241/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko kuullut miehestä viestisi jälkeen?

255Mies tarjoaa naisystävälleen yön yli huoneenlämmössä seissyttä punalappupataa. Samaan aikaan varaa ostaa kalliita pelikonsoleita.

Aika vahvat pihi poikamies -vibat tulee, valitettavasti. Mies on voinut olla menevä ja tekevä joskus aikoinaan, mutta selvästi ei enää. Pihiys on kyllä yleensä aika pysyvä luonteenpiirre. Ei ole valmis tuon enempää panostamaan suhteen ylläpitoon.

Jokainen normijärjellä ja vieraanvaraisuudella varustettu ihminen tajuaa, että vieraalle ei tarjota potentiaalista ruokamyrkytyssafkaa.

Jos haluat jatkaa tyypin tapailua, skaalaa omia odotuksia realistisemmaksi. Voithan sinäkin harrastaa rentoa seksitapailua silloin kun sulle sopii ja huvittaa, mutta älä odota mitään kunnon seurustelua. Se on toisenlaista.

Ollaan juteltu miesystävän kanssa episodin jälk

Missä vaiheessa tämä muuttui miesystäväksi? Aloituksessa puhuit deittailusta maaliskuusta lähtien

Nyt tarkkuutta, ap! Porukat huomaa kohta kusetuksesi.

Vierailija
242/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisitte miehelle, joka avautuisi täällä, että naisystävä ei suostu lähtemään lätkämatsiin ja kaljalle? Vetoaa rahaan mutta osti juuri 600 eurolla vaatteita ja meikkejä? Lisäksi nainen tekee huonoa ruokaa ja pyytää minua luokseen yöksi (=panemaan) lätkämatsin jälkeen.

Villi arvaus, että alkaisi huutokuoro: maksa sen liput ja kaljat, jos haluut sen mukaan. Ja älä nössö mies valita, jos sut kutsutaan pelin jälkeen pildelle. Ja hommaa ite ruoat, jos ei kelpaa. Saakelin sika!

Mutta toisinpäin mies on tietysti sika.

Pyh. Varmasti joku äänekäs vähemmistö noin sanoo, mutta normaali ihminen toteaa että kannattaa hyväksyä eroavaisuudet ja joko erota tai sitten keskustella asiasta. Ei kenenkään ole mikään pakko olla parisuhteessa yhtään kenenkään kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisitte miehelle, joka avautuisi täällä, että naisystävä ei suostu lähtemään lätkämatsiin ja kaljalle? Vetoaa rahaan mutta osti juuri 600 eurolla vaatteita ja meikkejä? Lisäksi nainen tekee huonoa ruokaa ja pyytää minua luokseen yöksi (=panemaan) lätkämatsin jälkeen.

Villi arvaus, että alkaisi huutokuoro: maksa sen liput ja kaljat, jos haluut sen mukaan. Ja älä nössö mies valita, jos sut kutsutaan pelin jälkeen pildelle. Ja hommaa ite ruoat, jos ei kelpaa. Saakelin sika!

Ap surkea poikaystävä linjoilla? Juhuu

Huti 😁

Olen nainen 

Ja et keksinyt konsoleille parempaa verrokkia kuin meikit ja vaatteet (joita yleensä miehetkin kä

Nuo olivat vain kärjistettyjä esimerkkejä.

Sori, etten lähde mukaan toksiseen miesvihaan.

Se on selvää, ettei ap ja mies sovi yhteen. Mies ei ole kiinnostunut ap:stä. Ap on liian itsekäs tähän suhteeseen.

Mies ei halua tuhlata tyyppiin, jonka kanssa ei näe tulevaisuutta. Mutta voihan sillä leikkiä hetken aikaa.

Vierailija
244/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh. Varmasti joku äänekäs vähemmistö noin sanoo, mutta normaali ihminen toteaa että kannattaa hyväksyä eroavaisuudet ja joko erota tai sitten keskustella asiasta. Ei kenenkään ole mikään pakko olla parisuhteessa yhtään kenenkään kanssa. 

Täällähän on äkäisiä mammoja. Kolahtiko? 😁

Vierailija
245/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
246/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap:n tapauksessa mies totta kai on oikeutettu käyttämään omia rahojaan miten haluaa, siitä ei ole ollenkaan kysymys.

Se, että hän pihistelee kaikissa naisystäväänsä liittyvissä menoissa (mutta samaan aikaan hankkii kallista elektroniikkaa) kertoo taas jotain hänen persoonastaan ja arvoistaan. Ihan oikeutetusti ap ihmettelee ristiriitaa.

Sosiaalisten normien hallinta taitaa miehellä olla vahvasti hakusessa.

Punalappuruokaa voi totta kai itse syödä, mutta sitä ei todellakaan viedä kenellekään viemisiksi. Tosi tuttujen kavereiden kanssa, ehkä, mutta silloinkin etukäteen sopien, että asia on on ok.

Lyön vetoa, että aika monessa muussa maassa tällaista käytöstä pidettäisiin mieheltä moukkamaisuuden huippuna. Vie tuoreelle tyttöystävälle halvinta mahdollista ruokaa tuliaisiksi. Tämän arvoinen sinä olet, hyi hitto! Parempi olisi olla viemättä mitään kuin tehdä tuollainen moka.

Kiitos, juuri näin! Sanoitit tosi hyvin just sen tunteen että tässäpä olisi minimipanostus ajanviettoon kanssasi. Ei sillä että treffit pitäisi olla jossain kuusukkulassa tai Dubain pilvenpiirtäjässä mutta juuri se tahdittomuus että kaiken pitää olla halvinta halpaa juuri minun kanssani.

Olen itsekin tarkka taloudenpitäjä - ostan tarjouksesta, shoppaan vaatteet kirpparilta, en osta turhaa - mutta ikimaailmassa ei tulisi mieleen esim. mennä kylään aletarraisen vanhentuneen ruoan kanssa huudellen että TÄSSÄ OIS KU HALVALLA SAIN tai erikseen toitottaa miten varta vasten perun menon että voi säästää? Mielestäni tosi tahditonta? Voiko joku olla niin sosiaalisesti kömpelö ettei tajua miltä tuollainen kuulostaa ja tuntuu? 

Päällimmäisinä tunteina minulla on ollut lähinnä a) onko se niin köyhä että parin euron lippu rikkoo budjetin? ja b) tämmöisenkö panostuksen arvoinen olen. Osaan kyllä nauttia myös kotihiireilystä mutta siitäkin menee maku kun päällimmäisenä on että pysytään nyt kotona että Säästetään eikä siis esim. miten kivaa on käpertyä toistensa kainaloon?

Mies on pari kertaa jotenkin omituisen ylpeänä erikseen jopa ilmoittanut että oli skipannut jotain menoja että on varaa tehdä jotain kanssani? Minusta rahasta puhuminen on tosi moukkamaista. En minäkään mitenkään erikseen ilmoita että kävinpä taas Töissä joista tuli Palkkaa millä Rahoilla voin ostaa taas Juttuja! Miksi pitää koko ajan hyperfiksatoitua siihen mitä kaikki maksaa. Miten tuollaisesta voi hienovaraisesti sanoa miehelle että lopeta se jatkuva raha-raportointi. Ihan outoa.

-ap

Vierailija
247/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä roikut siinä vielä kiinni?

Vierailija
248/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap:n tapauksessa mies totta kai on oikeutettu käyttämään omia rahojaan miten haluaa, siitä ei ole ollenkaan kysymys.

Se, että hän pihistelee kaikissa naisystäväänsä liittyvissä menoissa (mutta samaan aikaan hankkii kallista elektroniikkaa) kertoo taas jotain hänen persoonastaan ja arvoistaan. Ihan oikeutetusti ap ihmettelee ristiriitaa.

Punalappuruokaa voi totta kai itse syödä, mutta sitä ei todellakaan viedä kenellekään viemisiksi. Tosi tuttujen kavereiden kanssa, ehkä, mutta silloinkin etukäteen sopien, että asia on on ok.

Lyön vetoa, että aika monessa muussa maassa tällaista käytöstä pidettäisiin mieheltä moukkamaisuuden huippuna. Vie tuoreelle tyttöystävälle halvinta mahdollista ruokaa tuliaisiksi. Tämän arvoinen sinä olet, hyi hitto! Parempi olisi olla viemättä mitään kuin tehdä tuollainen moka.

Mutta toimiihan ap ihan samalla tavalla! Tapailu ei ole toiseen tutustumista, se on miehen esittelyä: katsokaa, minulla on tällainen.

Ehkä mies ihan tahallaan toimii noin osoittaakseen naiselle, että hei, minä olen elävä ihminen omine tunteineni ja tavoitteineni. Sinä et halua pysähtyä vierelleni, sinä haluat minut kaveriporukan illanviettoihin ja teknobileisiin osoittaaksesi, että olet saanut miehen. Haluat jatkaa sinkkuelämää siten, että matkassa on aina ns. näyttömies. Parisuhde ei kiinnosta, mutta pelottaa jäädä yksin kun kavereillakin on joku ja menevät naimisiin.

Vierailija
249/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahommat ärsyttää minuakin. 1500€ polkupyörään tai monta sataa johonkin elektroniikkaan mies tuhlaa koska vaan, mutta lomamatkalle pitää ottaa budjettivaihtoehto koska ei ole rahaa paria sataa lisää. Myös ruokakaupasta hän kahmii kalleinta ja parasta merkkiä, ei suinkaan alea tai isompia pakkauksia, mutta vaikkapa leffaan emme voi mennä koska lippu maksaa paljon.

Minä makselen näitä "liian kalliita" asioita täysin itse, koska en halua ihan kaikesta aina tinkiä. Toki hän huokailee sitten sitä minun rahanmenoani. 

Vierailija
250/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa, että aika monessa muussa maassa tällaista käytöstä pidettäisiin mieheltä moukkamaisuuden huippuna. Vie tuoreelle tyttöystävälle halvinta mahdollista ruokaa tuliaisiksi. Tämän arvoinen sinä olet, hyi hitto! Parempi olisi olla

Osaatko selittää mitä se "pysähtyminen" sitten on ja miksi se on parempaa kuin toisen näkeminen menoissa? Harrastan kodin ulkopuolella useimpina iltoina viikossa eli epäsäännölliset tai spesiaalit menot menee viikonlopuille. Juuri nuo spesiaalit menot on mielestäni kiva jakaa, silloin olen itsekin aidoimmillani, iloisin ja eniten elementissäni. Kotona ehtii röhnöttää tarpeeksi arkenakin (kuten nyt).

Minusta parhainta kumppaniin keskittymistä on juurikin yhdessä tekeminen ja kokeminen? Siinähän samalla myös näkee miten tyyppi handlaa eri tilanteita ja miten kivaa sen kanssa on puuhata kaikenlaista. Sohvalla ehtii istua tarpeeksi muutenkin. Aamuisin herätessä ollaan usein syleilty myös useampi tunti ennenkuin lähdetty matkaan. En ymmärrä mitä pysähtymistä tässä oikein haetaan.

-ap

Vierailija
251/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa, että aika monessa muussa maassa tällaista käytöstä pidettäisiin mieheltä moukkamaisuuden huippuna. Vie tuoreelle tyttöystävälle halvinta mahdollista ruokaa tuliaisiksi. Tämä

Ymmärrän sua, AP. Toi raha-asia on yksi luku enkä ota siihen kantaa, mutta mulle tekeminen on tärkeää, ja... Miten sen nyt sanoisi... Suhdetta eletään yhteisen tekemisen, innostuksen ja mielenkiinnon kautta. Se EI tarkoita, etteikö voisi olla myös omia, erillisiä menoja, tai ettei voitaisi olla erossa välillä, tai röhnötettäisi sohvalla sylikkäin leffoja katsoen, mutta en osaisi olla parisuhteessa, jossa huomaisin, että olen yksin innostunut menemään ja tekemään. Luulen, että tässä on ihmisissä isoja eroja ja ainakin ääripäiden voi olla todella vaikea ymmärtää toisiaan. Onneksi miesystäväni on myös menevä, tekevä ja innostuu lähtemään vaikka mihin mukaan. En kerta kaikkiaan jaksaisi kumppania, joka olisi mun mielestä kovin passiivinen ja tykkäsi vaan olla kotona jotain nysväämässä. Olen väärä kumppani sellaiselle. 

Vierailija
252/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ssa on edelleen jotain todella epäaitoa. Pitkiä tekstejä ilman uutta näkökulmaa. Paljon sanoa, vähän asiaa.

Kaikille on jo tullut selväksi, että ap on aktiivinen ja valmis käyttämään rahaa siihen. 

Mies valikoi, mihin haluaa käyttää rahaansa ja viihtyy kotona. Vapaaehtoisesti vai olosuhteiden pakosta? Sitä emme tiedä. 

Sen tiedämme, että ap on snobi ruokineen, rahoineen ja menoineen.

13 sivua, eikä mitään uutta. 

Välillä mies on deitti, välillä miesystävä. Tapailua on kestänyt max 2,5kk ja siinä ajassa on jo viikonloppumatkattu, vierailtu häissä, parit illanvietot ja reitit. 2,5kk aikana mies on ehtinyt perua 5 menoa. Ja tietty 2,5kk mahtuu myös riidan aiheena ollut peruutus ja kosto kutsun peruutus apn puolelta. Kiirettä on pitänyt. Ja silti miestä syytetään sohvalla istumisesta. 

Ap puhuu paljon mutta tärkein jää sanomatta.

Itse mietin, ovatko molemmat sen verran vanhoja ja epätoivoisia, että roikkuvat kuolleessa suhteessa.

Kaikki muut täällä näkevät, ettei homma toimi, paitsi ap.

Outo juttu

Vierailija
253/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu huomannut?

Ap toistelee sitkeästi omaa kantaansa. Hän on parhaimmillaan aktviisena, eikä tykkää pihtaamisesta. Uudestaan ja uudestaan. Sama levy pyörii. 

Täällä on aika moni tuonut esiin arveluja miehen luonteesta ja syistä. Ap ohittaa ne, eikä yhtään pysähdy miettimään asiaa miehen kannalta. 

On vain erinomainen ap ja mies, joka on pettymys ap:lle. Vääränlainen.

Vierailija
254/369 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aktiivisen, sosiaalisen ja omillaan toimeentulevan APn täytyy tyytyä luuseriin? 

Traumakiintymyssuhde?

Vierailija
255/369 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:ssa on edelleen jotain todella epäaitoa. Pitkiä tekstejä ilman uutta näkökulmaa. Paljon sanoa, vähän asiaa.

Kaikille on jo tullut selväksi, että ap on aktiivinen ja valmis käyttämään rahaa siihen. 

Mies valikoi, mihin haluaa käyttää rahaansa ja viihtyy kotona. Vapaaehtoisesti vai olosuhteiden pakosta? Sitä emme tiedä. 

Sen tiedämme, että ap on snobi ruokineen, rahoineen ja menoineen.

13 sivua, eikä mitään uutta. 

Välillä mies on deitti, välillä miesystävä. Tapailua on kestänyt max 2,5kk ja siinä ajassa on jo viikonloppumatkattu, vierailtu häissä, parit illanvietot ja reitit. 2,5kk aikana mies on ehtinyt perua 5 menoa. Ja tietty 2,5kk mahtuu myös riidan aiheena ollut peruutus ja kosto kutsun peruutus apn puolelta. Kiirettä on pitänyt. Ja silti miestä syytetään sohvalla istumisesta. 

Ap puhuu paljon mutta tärkein jää sanomatta.

Itse mietin, ovatko mole

Tapailtu on tosiaan maaliskuulta. Viikonloppumatkalle menin yksin, kun mies halusi jäädä kotiin. Häihin menin yksin, kun mies halusi jäädä kotiin. Ekaan illanviettoon menin yksin, kun mies halusi jäädä kotiin. Tokaan illanviettoon menin yksin, kun mies halusi jäädä kotiin. Konsertti on lähitulevaisuudessa mutta sinnekin menen sitten yksin kun mies on mieluummin kotona. Näissä kaikissa vastaehdotus oli luokkaa "tuutko sitten mun luo noiden jälkeen"

On ikävää kun kaikki ehdotukset ja kutsut torpataan ja vaihtoehtoinen tekeminen on siis oikeasti pelkkää kotona istumista. Kuka voi käsi sydämellä sanoa että jos on kiva meno tiedossa ja samalle illalle 3kk deitti ehdottaa että tuutko mun luokse syömään uudelleenlämmitettyjä tähteitä, niin ilomielin peruu menon ja kirmaa miehen luo?

Tämän ketjun avustamana on kyllä mennyt fiilikset mieheen. 

-ap

Vierailija
256/369 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävää kun kaikki ehdotukset ja kutsut torpataan ja vaihtoehtoinen tekeminen on siis oikeasti pelkkää kotona istumista. Kuka voi käsi sydämellä sanoa että jos on kiva meno tiedossa ja samalle illalle 3kk deitti ehdottaa että tuutko mun luokse syömään uudelleenlämmitettyjä tähteitä, niin ilomielin peruu menon ja kirmaa miehen luo?

Tämän ketjun avustamana on kyllä mennyt fiilikset mieheen. 

Tosiasia on, että te olette niin kaukana toisistanne introvertti-ekstrovertti-akselilla, että suhteen rakentaminen hyvin vaikeaa.

Faktat:

Sinä harrastat aktiivisesti viikolla ja lisäksi viikonloppuisin on vielä omat menot. Olet oikeasti tosi sosiaalinen, moni muu työssäkäyvä ei jaksaisi tuota tahtia. Itselleni introverttina tuollainen elämäntapa olisi kauhistus, tarvitsen tosi paljon yksinoloa latautuakseni.

Mies taas on yksinyrittäjä, jolla oletettavasti talousvaikeuksia. Ei siis työpaikan ihmissuhteita. Vapaa-ajan hän viettää yksin kotona enimmäkseen (viihteenä kiva pelikonsoli onkin tarpeen).

Pihiys:

Hyvin todennäköisesti koko elämän kestänyt luonteenpiirre, eikä pelkkään nykytilaan liittyvä ilmiö Muistuttaa paljon mieheni pihiä ystävää, joka juoksee vaikka koko kaupungin läpi punalappuruokia etsien ja alelaareja koluten. 

Mies voi toki muuten olla fiksu ja mukava ja nähtävästi teillä seksikin sujuu, mutta mitään molempia osapuolia tyydyttävää, oikeaa seurustelusuhdetta vaikea nähdä teidän välillenne.

Suoraan sanoen ihmettelen, miten yhteiset ystävät ovat edes teoriassa voineet nähdä teidät yhdessä.  

Vierailija
257/369 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin köyhän miehen kanssa Minä olisin tullut vaikka polkupyörällä luoksesi iltaa viettämään. Jos 3 euroa bussilippu niin et asu kovin kaukana joten voin polkee 10 km suuntaan helposti naisen luokse. Mies kai pitää sinua varalla ja tapailee muitakin naisia koska jos valittaa 3 euron bussilipusta ettei ole varaa niin se on vale jos ostaa 600 euron pleikkaria kuitenkin. Varmaan joku tosi komea mies kin se on kun et ole eronnut vielä.

Vierailija
258/369 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.

Joo, tuolta se juuri tuntuu. On ihan ok että aina ei kaikkialle halua tai pääse, mutta suoraan sanoen vituttaa aina kuulla se sama "aa sori aattelin skipata, pitää vähän säästää" ja sitten seuraavana päivänä lähettää jonkun shoppailukuvan että on ostanut sitä sun tätä.

Minulla on periaatteena etten rupea maksamaan muiden menoja. Ehdottamani jutut eivät ole olleet mitä ökykalliita, niin tuntuu pahalta että mies mieluummin kykkii kotona ja säästää sen 10-20 euroa mitä iltaan olisi mennyt sen sijaan että viettäisi normaalin illanvieton.

Mies kiertää myös kaikki kauppojen alelaarit ja jos teke

Punalappusekamelskalle sanoisin itsekin ei kiitos, mutta huomiona, että mies olisi halunnut viettää kanssasi koti-iltaa. Sinusta se olisi ollut kotona kykkimistä. Haluatte eri asioita. Mies viihtyy kotona ja satsaa rahansa kotona tehtävään asiaan (pelit, eletroniikka). Sinä taas haluat mennä ja kokea elämyksiä porukassa.

Miehen pitää säästää-selitykset tarkoittavat enemmänkin, että häntä ei kiinnosta tällaiset porukassa vietettävät illat tai koko ajan vauhdissa oleminen. Ehkä hän ei viihdy kavereidesi kanssa ja on mielummin kotona kuin riekkumassa illanvietoissa. Eikä sinulle maita koti-illat. 

Vierailija
259/369 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että AP on kuitenkin tässä vaiheessa tajunnut, että tuon kanssa ei kannata alttarille astella. Ainoa mikä tässä ketjussa oikeasti vituttaa on tuo mussutus "punalaputetuista", "biojätteistä" ja "tähteistä". Aikamoinen pikku-prinsessa täytyy olla, jos ei tajua, että joillekin tässä maailmantaloudessa punalaputetut on ihan aidosti rahanarvoinen juttu eikä niille yökötellä kuin mikäkin huonotapainen taapero. 

Voi se AP:llekin kaiken kuluttamisen ja teknoklubeilla notkumisen jälkeen tulla kuivempi kausi - kenenkään duuni ei ole tässä markkinassa taattu, saattaa tulla sairastuminen tms. joten hänenä jättäisin ruokadiivailun sikseen. 

Vierailija
260/369 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.

Ei mene, kun on tarpeeksi tasokas nainen. Se, että et ole miehellesi kaikkein tärkein asia elämässä, kertoo lähinnä millaisiin miehiin rahkeesi riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi