Lapsen kaverin äiti soitti
En pystynyt vastaamaan. Vastasin viestillä, että olen pahassa paikassa ja palaan asiaan myöhemmin. Tähän tämä äiti laittoi viestin, että hän soitti vahingossa eikä todella halunnut soittaa minulle ja itkunauru hymiön. Mielestäni todella lapsellista ja kaikin puolin häiritsevää käyttäytymistä. Mitenhän parhaiten pääsisi tuosta ihmisestä eroon. Lapset samalla luokalla, joten täysin en taida päästä
Kommentit (10)
vetikö silmiä viivaksi? Jos ei, niin ei hätää, soitti vahingossa.
Ehkä äidin tarkoitus oli vain naureskella omalle vahingolleen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä äidin tarkoitus oli vain naureskella omalle vahingolleen.
Mäkin luulen näin. Oisin ottanu huumorilla koko jutun. 😁
Eihän äiti sinulle nauranut vaan omalle virheelleen. Halusi laittaa sinulle viestin, kum arveli sinun luulevan, että lapsilla on ollut jotain riitaa ja ajattelet että hän olisi soittanut valittaakseen sinun lapsestasi.
Lapsen kaverien vanhempiinnon hyvä säilyttää asialliset myönteiset välit.
Sinä se tässä ainut todella lapsellinen olet! Olit sitten tosissasi tai et...
Toivottavasti sulla ei ole lapsia, jestas sentään!!
En usko, että kyse on siitä. Hän tuntui vetävän herneen nenään, kun en pystynyt juuri silloin puhumaan. Minä olin töissä silloin ja viestissäni kysyin puhutaanko paremmalla ajalla. Johon hän laittoi hyvin ivallisen ja epäkunnioittavan sävyisen viestin minulle.
Laitapa sanasta sanaan hymiöineen se viesti tähän, niin analysoidaan. Tuo referoimasi teksti aloitusviestissä ei viittaa mitenkään siihen, että sinua siinä ivattaisiin, ei hernettä nenässä eikä mitään epäkunnioittavaa vaan ihminen nauramassa itkunaurua omalle mokalleen "miks oon näin tohelo?"
Siltä varalta että tämä ei olisikaan provo haluan sanoa, että ap on ainoana väärässä tässä asiassa ja käsittämättömän rasittava ihminen. Joku soitti vahingossa ja kertoi sen. Ei virhettä.
?