Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hankala ihminen? Mies perui menon, niin vedin kutsun toiseen iltaan pois

Vierailija
17.05.2025 |

En ole varma toiminko lapsellisesti. Olen maaliskuusta asti deittaillut yhtä miestä, joka on siis yksityisyrittäjä ja sen bisneksillä ei ole mennyt hirveän hyvin viime aikoina. Olen itse aika aktiivinen tyyppi ja tietysti olen kutsunut miestäkin messiin jos olen ollut menossa jonnekin.

Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja vedoten siihen että sen pitää katsoa rahankäyttöä. Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä taas illanviettoon....ja hän kieltäytyi sanoen että haluaa säästää rahat Euroviisuiltaan, jonne siis olin myöskin kutsunut miehen tapaamaan kavereitaan.

Samalla aikaa, siis minulle rahahuolia valitellen, mies ostaa kaikenlaista elektroniikkarihkamaa, pelijuttuja ja viime viikolla tilasi uuden pelikonsolin. Mutta junalippu illanviettoon á 3 euroa suuntaansa (?) on siis liian kallista ja pitää ehdottomasti säästää?? Mies ehdotti eilen että jos illanvieton jälkeen tulen sitten hänen luokseen.

Minulla suoraan sanoen hirtti kiinni ja latasin suorat sanat että ei kiinnosta tulla eikä tarvitse vaivautua Euroviisuiltaankaan. Minusta on ikävää että tunnen olevani jonkun prioriteettilistan häntäpäillä kun junaliput á 6 euroa pitää ehdottomasti säästää mutta samalla on rahaa ennakkotilata joku pelikonsoli á 600 euroa. Minusta on tosi ikävää että mies laskee senttejä vain silloin kun kyseessä on minun kanssani ajanvietto. Ja pokkana sitten ehdotti että matkustaisin itse hänen luokseen sitten yöllä. Hei haloo, halusin että tapaat ystäväni enkä ole mikään woltattava myöhänillanpillu joka tilataan kotisohvalle kun on liian kallista mennä itse ulos.

Olinko kohtuuton?

Kommentit (369)

Vierailija
361/369 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän arvomaailma ei kohtaa. Yrität kovasti muokata miehestä mieleistäsi. 

Ei tule toimimaan. 

T. Nainen 

Vierailija
362/369 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuivat maaliskuussa. Nyt eletään toukokuun loppua. Eli tuneneet 2-3 kuukautta  riippuen siitä missä vaiheessa maaliskuuta tutustuivat.

Ap aloitti ketjun 17.5. eli silloin oli jo kriisiä. Ap kirjoitti: "Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja" Eli mies on alkanut perua menoja maaliskuun puolen välin tienoilla? Auvoista aikaa on ehtinyt olla max kaksi viikkoa. Edellyttäen, että tapasivat maaliskuun alussa.

On ollut viikonloppumatka, illanvieetoja, häät, teknobileet... Ainakin ap on näissä ollut. 

Nyt ilmeni, että mies on tehnyt remonttejakin naisen asuntoon.

Millä hiivatin ajalla? Ja miesparkaa haukutaan laiskaksi!

Ap, kun keksit provoja, ota kalenteri esiin. Nyt tarina ei täsmää. 

En tiedä mitä te muut teette vapaa-ajalla mutta kun miehen kanssa on nähty kolmena, neljänä päivänä viikossa niin kyllähän sitä ehtii tehdä. Ollaan katsottu leffoja, käyty (ilmais-)konserteissa, syömässä, yhteen kuukausittaiseen harrastusryhmän illanviettoon mies tulikin mukaan, löhöilty kotona, kävelty luonnossa jne. Mies auttoi kodinrempoissani omasta aloitteestaan kun pahoittelin että itselläni ei ole aikaa nähdä isommin pariin viikonloppuun että saan rempat loppuun...niin rakennettiin sitten yhdessä ja tulikin nopeammin valmista. :D

Häät ja viikonloppureissun kävin yksin, eikä nuo teknobileet ole vielä edes ollut, tiesitkö liput kun tupataan usein ostaa etukäteen.

Toiselle vastaajalle: tiedostan että mielipiteeni miehestä heittelee. Itsellenikin on tosi ärsyttävää viettää kivaa päivää yhdessä mukavan tyypin kanssa....ja sitten se lompsii vessasta käsiä pesemättä ja minua sitten oksettaa vain ne kusikädet. Miksei niitä voi vain pestä!!!! Tai että tähän mennessä on ollut tosi kivaa olla ja tehdä yhdessä, tyyliin jes ihanan aktiivinen tyyppi....ja sitten se alkaa perumaan kutsuja ja haluaakin vain lojua kotona. Tekee hyvää ruokaa mutta hakee ainekset jostain alelaarin loppuunmyynnistä. Kutsuu minut luoksensa...ja sitten menee yksin ulos polttelemaan?

Harmittaa kun kaikessa tuntuu olevan tuo "mutta" ja ne pilaa sitten fiiliksen niistä hyvistäkin puolista. Omasta perspektiivistä vielä niin helppoja fiksauksia: pese ne vtun kädet! Siivoa kotonasi! Älä tuo minulle punalappuruokaa! Älä polttele seurassani! Osta joskus se kympin lippu tapahtumaan mikä on minulle tärkeä! Sitten omassa päässä rummuttaa nuo ärsytykset kun en myöskään olla nalkuttava akka. Mutta ärsytys laskee fiiliksiä. Huoh. Tuntuu että muuten kivalla miehellä on jäänyt päälle ihan karmaisevat poikamiestavat eikä edes tajua miltä ne ulkopuolisille näyttää.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/369 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä löytyi miljoona hyvää asiaa, kun mies suostui keskustelemaan. Ap luulee voivansa muuttaa miehen. Koulia itselleen sopivaksi käyttöesineeksi.

🤣🤣🤣

Vierailija
364/369 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vähän sama juttu kuin käytettyä autoa ostamassa. Jos ei omat rahkeet riitä parempaan, täytyy tyytyä sellaiseen  jota voi vähän korjailla. 

Joskus wunderbaum riittää tuomaan parempaa fiilistä, vaikka moottori kolisee 

Vierailija
365/369 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, joko se pilviveikko jätti sut?

Vierailija
366/369 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma elämä ja en jaksa pohtia toisten  ongelmia, edes keksittyjä.

Vierailija
367/369 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jaksa jatkuvia sosiaalisia menoja? Kuulostaa uuvuttavalta tuo touhu.

Vierailija
368/369 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä.

Ap häipyi, kun mielipiteet ei miellyttäneet.

Vierailija
369/369 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miten menee?

Oletteko jo kihloissa?