Suosittele shampoota erittäin herkälle atooppiselle päänahalle
Nuorella pää kutisee joten suosituksia kaivataan
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tervashampoo XZ
Miksi? Ihan samaa tavaraa tuo on kuin muutkin marketissa myytävät sulfaattishampoot. Tuoksuu vaan tervalle eikä muuten eroa niistä.
Tuo on yksilöllistä, pitää kokeilla itse. Mulle ei käy muut kuin luonnonkosmetiikan shampoot.
Vierailija kirjoitti:
Tervashampoo XZ
Tämä aivan ehdottomasti.
ACO SPECIAL CARE MOISTURISING DRY SCALP SHAMPOO 200 ML
Oikeanlainen pesutekniikka ja huolellinen huuhtelu on myös tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö jotain pesuainetta vartalon pesemiseen? Jos on löytynyt sopiva siihen, kannattaa kokeilla myös hiuksiin.
Lactoline/Lactacyd sopii monille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö jotain pesuainetta vartalon pesemiseen? Jos on löytynyt sopiva siihen, kannattaa kokeilla myös hiuksiin.
Lactoline/Lactacyd sopii monille.
Se sopii erittäin hyvin myös hiusten pesuun. Olen pessyt hiukseni Lactolinella jo vuosia ja siitä saa bonuksena kuohkeat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Tervashampoo XZ
Tämä kaikkein paras! Terva suojaa puitakin sieniltä .
Toinenkin suoja on jos olet luonnossa koirasi kanssa kesällä.Voitte kumpikin säästyä punkeilta metsässä ja rannoilla. Tervashampoota myydään isot määrät Ruotsissa saaristolaisille sekä niiden koirien turkin hoitoon-.
Kannattaa pestä joka päivä! On voinut herkistyä omalle talille ja se on kohtuu yleistä. Silloin pestävä usein!
Ensin kun käy pesulla niin täi shampoo ja puhdas uusi pyyhe. Sitten uusi tyynyt ja tyynyliina. Pestävä lakanat yli 60 asteessa mieluusti 70-90 . Sitten viikon päästä uusiksi täi shampoolla . Puserot pestävä. Shampoota erityisesti korvien taakse ja anna vaikuttaa. Sitten vasta voi aloittaa hoidon kuten aurinkoa ja merivettä ja oikeaa voidetta ihoon. Aina kun on jotain ihottumia pitää hoitaa satiaiset ja muut ensin sitten vasta muu. Lapset pyörii aikuisten sängyssä. Koristetyynyt vaihtaa vähintään päälliset tai kokonaan tyynyt. Täi shampoon lisäksi pitää ostaa täi kampa hyvin tiheä piikkinen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kun käy pesulla niin täi shampoo ja puhdas uusi pyyhe. Sitten uusi tyynyt ja tyynyliina. Pestävä lakanat yli 60 asteessa mieluusti 70-90 . Sitten viikon päästä uusiksi täi shampoolla . Puserot pestävä. Shampoota erityisesti korvien taakse ja anna vaikuttaa. Sitten vasta voi aloittaa hoidon kuten aurinkoa ja merivettä ja oikeaa voidetta ihoon. Aina kun on jotain ihottumia pitää hoitaa satiaiset ja muut ensin sitten vasta muu. Lapset pyörii aikuisten sängyssä. Koristetyynyt vaihtaa vähintään päälliset tai kokonaan tyynyt. Täi shampoon lisäksi pitää ostaa täi kampa hyvin tiheä piikkinen.
Atooppinen iho ja täitartunta eivät kyllä liity toisiinsa mitenkään...
Jos on oliiviöljyä voi laittaa yöksi päänahkaan ja suihkumyssy päähän.
Uskokaa tai älkää niin mulla auttoi pään kutinaan Head & Shoulders hilseshampoo. Poistaa hyvin karstaa päänahasta ja rauhoittaa hiuspohjan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten tämä päänahan rasvaaminen toimiin. Joo, päänahkaan voi laittaa rasvaa, mutta sitten se on pestävä pois useammalla sampoopesulla, ja sitten päänahka on entistä kuivempi. Ja olen kyllä kokeillut, kun mulla kuivui kerran päänahka ihan hirveäksi korpuksi. Mä sain sitten avun omenaviinietikasta.
Sammakon kutu, se antaa eloisuutta hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervashampoo XZ
Tämä kaikkein paras! Terva suojaa puitakin sieniltä .
Toinenkin suoja on jos olet luonnossa koirasi kanssa kesällä.Voitte kumpikin säästyä punkeilta metsässä ja rannoilla. Tervashampoota myydään isot määrät Ruotsissa saaristolaisille sekä niiden koirien turkin hoitoon-.
On totta, että terva suojaa puita sieniltä ja koiria punkeilta, mutta XZ shampoo ei sisällä pisaraakaan tervaa. Olet mielikuvien uhri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miten tämä päänahan rasvaaminen toimiin. Joo, päänahkaan voi laittaa rasvaa, mutta sitten se on pestävä pois useammalla sampoopesulla, ja sitten päänahka on entistä kuivempi. Ja olen kyllä kokeillut, kun mulla kuivui kerran päänahka ihan hirveäksi korpuksi. Mä sain sitten avun omenaviinietikasta.
Miten tuota omenaviinietikkaa käytät?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota omenaviinietikkaa käytät?
-eri
Laimennan veteen (esim. 1:4), kaadan päänahkaan ja hiuksiin ja huuhtelen.