Miehet, riittääkö teille parisuhteeseen, että nainen on kaunis?
Kommentit (93)
pitää olla naapurin äijän mielestä hyvän näköinen eihän muuten vastaa tarkoitustaan
Kaunis nainen kelpaa suhteen aloitukseen. Mukava nainen pitempään suhteeseen.
Sillä ei ole mitään merkitystä onko kaunis vai ei. Naisen ulkonäöllä ei loppupeleissä ole suurtakaan merkitystä, eikä seksillä. Minä haluan naisen joka on fiksu ja kykenee yhteistyöhön kanssani. Nainen on miehelle parisuhteessa ensisijaisesti paras ystävä ja kun se ystävyyssuhde toimii, toimii kaikki muukin.
Provo aloitus. 0/5
Typerää edes sanoa, että 98% :lle ei tietenkään riitä ja kauneuskin katsojan silmässä.
Siitä kun lähtee, että vähän kun pintaa raapii ja elämänkokemusta sen verran, että oppinut itsensä elättämään ja jokusen vuoden kotoa muuton jälkeen yksin asunut, niin miehet ja naiset hyvin samankaltaisia perustarpeiltaan ja toiveiltaan.
Se sitten jokaisen oma valinta haluaako rakkautta vai juosta sitä karkuun syyttelemällä muita ja välttelemällä peiliin katsomista.
Vitsailetko? Miehet kilpailevat kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti kauniista naisista.
Kaunis nainen on se palkinto koko elämän kestäneen kilpailun voittamisesta toisia testosteronin kyllästämiä miehiä vastaan.
kriteerini naiselle:
- ei mt-ongelmia (mielellään)
-savuton
-kohtuudella alkoa
-Draama vapaa
-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...
-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista
-testailua ja manipulointia en katso hyvällä
-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos
Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.
Mitähän tämä sana kaunis oikein tarkoittaa? Kauneus on estetiikan termi, ja minulle on hieman epäselvä millainen termi on kyseessä, kun sitä ihmiseen sovelletaan.
Vierailija kirjoitti:
kriteerini naiselle:
- ei mt-ongelmia (mielellään)
-savuton
-kohtuudella alkoa
-Draama vapaa
-ei nalkuta että on "tylsää", josta seuraa jännän hakeminen kaikeasta...
-mieluiten vapaa usko hörhö jutuista
-testailua ja manipulointia en katso hyvällä
-ei väkivalta rikosrekisteriä tms petos
Eli tervepäinen nainen. Ei latvalaho.
Selitäppä toi mt ongelmat?
Elämässä tapahtuu asioita mitkä voivat järkyttää sen tasapainoisimmankin mielen.
Sillon on todella tärkeää että toinen osaa olla tukena.
Pitää olla kaunis ja halua olla prinsessa.
Niinnojoo ois se hyvä jos ei olisi ihan sekopääkään tai mikään juoppo tai narkkari.
Minulle riittää riittävän vetävä mies, ruma mies ei kiitos. Olipa mies miten mukava tahansa. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Pitää olla NORMAALIPAINOINEN!
Kaunis käsite ehkä pitää sisällään tuon?
No ei todellakaan. Vaadin älyä, empatiakykyä, käsiteltyjä traumoja, yleissivistystä, hyviä tunnetaitoa, normaalia itsetuntoa. M45
Vierailija kirjoitti:
Vitsailetko? Miehet kilpailevat kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti kauniista naisista.
Kaunis nainen on se palkinto koko elämän kestäneen kilpailun voittamisesta toisia testosteronin kyllästämiä miehiä vastaan.
En ole koskaan seurustellut, joten en osaa sinänsä vastata. Luulenpa kuitenkin, että pidemmän päälle olisi kestämätöntä seurustella pelkän naaman kanssa, jos ei tule toimeen keskenään.
Itse olen kyllä myös avoin erilaisille mt-ongelmille ja sairauksille, jos kommunikointi naisen kanssa on saumatonta. Tietenkin tähänkin voisi tulla muutos, jos ensimmäinen tyttöystäväni tekisi itsemurhan siitäkin huolimatta, että koki suhteemme hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää riittävän vetävä mies, ruma mies ei kiitos. Olipa mies miten mukava tahansa. Olen nainen.
noo sinulla ei ole varaa arvostella tai valita kumppania. Ei miehillekään kelpaa ruma akka.
Ei riitä. Pitää olla NORMAALIPAINOINEN!