Naisille tietoa suomalaisten miesten tasa-arvosta: mies tuomittiin vankeuteen, koska ei halunnut armeijaan
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitään muuta miestä sinussa ei sen pippelisi lisäksi olekaan. Loinen.
Mäpäs oon eronnut reservistä. Hajoo siiihen.
Samoin.
Akat ja lemmikkieläimensä saavat hoitaa maanpuolustuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä olisit työleirillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi hotellihuonetta vastaavissa olosuhteissa on pala kakkua synnytykseen verrattuna.
Tämäpä se. Jokainen synnyttänyt nainen on nähnyt verta, kipua ja hengenvaaraa enemmän kuin yksikään intissä tuhertava pikkumies näkee elämänsä aikana.
Käy sanomassa sama Ukrainan eturintamassa taisteleville, kuinka sinä olet synnyttänyt, joten tiedät mitä se siellä on
Mitä tekemistä Ukrainan taistelijoilla on sinun turhanpäiväisen pillittämisesi kanssa? Ei mitään. Ole ihan hiljaa vaan.
Suomalainen nainen tuskin selviäisi perusarjesta missään muualla kuin Suomessa.
Uli uli. Sinä et jaksa pedata sänkyä ja leikkiä metsäleikkejä ja syödä munkkia tuvassa. Uli uli.
Yhdenvertaisuus ei toteudu, jos jehovat saavat edelleen vapautuksen ja muut joutuu vaikka vankilaan. Ihmisillä voi olla yhtä syvä vakaumus, vaikka ei olekaan jehova.
EU-tuomioistuimern vaan valitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä olisin maksanut lääkärille ja skipannut alun alkaen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin varmaan eroan, jos tuota reserviuudistus aiotaan toteuttaa. Uskon, että moni muukin eroaa. Tulee taas iso piikki ja Häkkänen pääsee pöyristymään, kun kaikki eivät olekaan kuuliaisia lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Yhdenvertaisuus ei toteudu, jos jehovat saavat edelleen vapautuksen ja muut joutuu vaikka vankilaan. Ihmisillä voi olla yhtä syvä vakaumus, vaikka ei olekaan jehova.
EU-tuomioistuimern vaan valitus.
Pyyätkö äitiäs tekemään sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä olisin maksanut lääkärille ja skipannut alun alkaen
Venäjällä on joskus riittänyt se, että opiskelee yliopistossa.
Monet naiset haluavat vain oikeuksia, eivät velvollisuuksia. Nyky-Suomessa ei voisi olla pelkästään naisiin sukupuolen perusteella kohdistuvaa velvollisuutta mutta miehiin kohdistuva voi. Ja silti monet naiset itkevät epätasa-arvon kokemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset haluavat vain oikeuksia, eivät velvollisuuksia. Nyky-Suomessa ei voisi olla pelkästään naisiin sukupuolen perusteella kohdistuvaa velvollisuutta mutta miehiin kohdistuva voi. Ja silti monet naiset itkevät epätasa-arvon kokemisesta.
Ainoa joka itkua tihrustaa olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet tulette naisille nyyhkyttämään? Hoitakaa itse omat asianne.
Voine käyttää tätä samaa perustelua kun joku valittaa naisten kokemasta väkivallasta, palkkaeroista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet tulette naisille nyyhkyttämään? Hoitakaa itse omat asianne.
Voine käyttää tätä samaa perustelua kun joku valittaa naisten kokemasta väkivallasta, palkkaeroista jne.
Niinhän te käytättekin ja olette aina käyttäneet 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi hotellihuonetta vastaavissa olosuhteissa on pala kakkua synnytykseen verrattuna.
Tämäpä se. Jokainen synnyttänyt nainen on nähnyt verta, kipua ja hengenvaaraa enemmän kuin yksikään intissä tuhertava pikkumies näkee elämänsä aikana.
Osoita laissa kohta jossa synnyttämätön nainen joutuu vastentahtoisee viranomaiskäsittelyyn.
OMG, ihanko viranomaiskäsittelyyn 😱. Sehän vastaa ihan Talvisodan rintamalla oloa se. Ootte te sankareita. Runqqarit.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tätä todellista tasa-arvoa. Kyllä naisia sitten sorretaan.
Juu ja joutuvat vieläpä sodan aikana muuttamaan pois Suomesta
Onneksi vastaavasti joku nainen halusi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoita laissa kohta jossa synnyttämätön nainen joutuu vastentahtoisee viranomaiskäsittelyyn.
OMG, ihanko viranomaiskäsittelyyn 😱. Sehän vastaa ihan Talvisodan rintamalla oloa se. Ootte te sankareita. Runqqarit.
Ei taida löytyä, reaktiosta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kohta palvelus on pakollinen naisillekin.
Kunhan Purra leikkaa persuilta eläkkeet sen rahoittamiseen.
oma vika kun ei ymmärtänyt vaihtaa sukupuolta, omalla ilmoituksella vaan naiseksi ja vapaus koittaa
Ei tartte olla feministi ollakseen täysin kyllästynyt teihin saatanan vässyköihin. Jos haluutte muuttaa systeemiä niin perse ylös sohvalta. Tätä kitinää ei jaksa erkkikään.