Olen 47v, 161cm ja 50kg. Olen painanut +/-2kg tämän verran 18v lähtien pois lukien raskaudet
Raskaana ollessa lihoin 8-10kg mutta puolessa vuodessa palauduin molemmilla kerroilla entisiin mittoihin. Sain lapset 38v ja 41v
Kommentit (17)
Pointtina se ettei ikä ja raskaus ole mitään hyväksyttäviä syitä lihomiselle?
Tulee mieleen yksi ent. ystävä, joka aina korosti hoikkuuttaan ja mollasi lihavia plussapalloiksi. Mitään muuta kehuttavaa hänellä ei oikein ollut.
Outoa minusta.
Hei, me voidaan yhdessä askarrella sulle palkinto.
Sama minulla, mutta ei se mikään oma ansioni ole, vaan joku geneettinen poikkeama. Voin syödä mitä haluan milloin haluan ja en liho. Ei se kerro mitään siitä, mitä muut ihmiset tekee tai jättää tekemättä.
Hieno juttu. Olet ehdottomasti parempi ihminen kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus, että omalle painolle pitäisi saada jonkun hyväksyntä.
Jos äiti imettää, niin paino laskee itsekseen. Ainoa aika jolloin olen ollut alipainoinen oli vauva-aika, kun imetin. Ainakaan tuossa ei pitäisi olla mitään kehuskelun aihetta.
Niin?
Olen 170 cm ja painan 48 kg, joten olet lihava!
Tässäpä aloitus, jonka ainoa tarkoitus harvinaisen selkeästi on korostaa omaa erinomaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä aloitus, jonka ainoa tarkoitus harvinaisen selkeästi on korostaa omaa erinomaisuutta.
Harvinaisen hölmöllä tavalla kyllä. Antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan.
Olen sinun ikäinen 47v ja saman kokoinen Oululainen sinkku nainen , tosin 162cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus, että omalle painolle pitäisi saada jonkun hyväksyntä.
Jos äiti imettää, niin paino laskee itsekseen. Ainoa aika jolloin olen ollut alipainoinen oli vauva-aika, kun imetin. Ainakaan tuossa ei pitäisi olla mitään kehuskelun aihetta.
En imettänyt kumpaakaan lapsistani. T. Ap
Jaa. Mä oon 43-v, 160 cm ja 60 kg. Mitä voitin?
Oletpa hyvä ihminen, suorastaan erinomainen!
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä oon 43-v, 160 cm ja 60 kg. Mitä voitin?
Sun pitäs laihduttaa 10kg
Jos tämä on sinun elämäsi hienoin saavutus niin käy kyllä sääli.
Hyvät sulle. Oletkin todella hyvä ihminen, sillä painohan sen määrää, vai miten?