Naisille tietoa suomalaisten miesten tasa-arvosta: mies tuomittiin vankeuteen, koska ei halunnut armeijaan
Kommentit (164)
Muutama kuukausi hotellihuonetta vastaavissa olosuhteissa on pala kakkua synnytykseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että sota on miesten leikkiä.
Siinä on leikki kaukana, kun moskali höökii itärajan yli. Voi tämä kommentaattori itse mennä kokemaan!
Kultapieni. Sinäkään et ole sitä kokenut etkä tule kokemaan. Ihan chill vaan.
Paskahousu ei parempaa ansaitse, venäläisiltä tulisi niscalaukaus peräsuoleen tapahtuneen yhdynnän jälkeen.
No eipä hepun tarvitse sinne mennä enää, kun on yli kolmekybäinen.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi hotellihuonetta vastaavissa olosuhteissa on pala kakkua synnytykseen verrattuna.
Tämäpä se. Jokainen synnyttänyt nainen on nähnyt verta, kipua ja hengenvaaraa enemmän kuin yksikään intissä tuhertava pikkumies näkee elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet tulette naisille nyyhkyttämään? Hoitakaa itse omat asianne.
Hoida sinäkin h u o r a omat asiasi
Niinhän mä teenkin. Hoitaisit säkin omasi, inceli itkijä.
Turpa kiinni h u o r a
Inkkeli se ei muuta sanottavaa keksi 😂😂. Rajoittunut aivokapasiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kohta palvelus on pakollinen naisillekin.
Sais olla jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi, että sota on miesten leikkiä.
Siinä on leikki kaukana, kun moskali höökii itärajan yli. Voi tämä kommentaattori itse mennä kokemaan!
Kultapieni. Sinäkään et ole sitä kokenut etkä tule kokemaan. Ihan chill vaan.
Si vis pacem, para bellum....
Kullittelut vaan sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Saako synnyttämisestä rikostekisteriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä se. Jokainen synnyttänyt nainen on nähnyt verta, kipua ja hengenvaaraa enemmän kuin yksikään intissä tuhertava pikkumies näkee elämänsä aikana.
Tilanne tasapainottuu itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sanomassa sama Ukrainan eturintamassa taisteleville, kuinka sinä olet synnyttänyt, joten tiedät mitä se siellä on
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kohta palvelus on pakollinen naisillekin.
Eikä ole. Tyttö pysyy aina uhrina.
Voitte ihan koska vaan tehdä sen kansalaisaloitteen ja alasajaa kyseisen laitoksen.
Turhaan vänisette äitiä sitä puolestanne tekemään, äiti ei ole tuota laitosta teille järjestänyt.
Tää on tätä todellista tasa-arvoa. Kyllä naisia sitten sorretaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sanomassa sama Ukrainan eturintamassa taisteleville, kuinka sinä olet synnyttänyt, joten tiedät mitä se siellä on
Mitä tekemistä Ukrainan taistelijoilla on sinun turhanpäiväisen pillittämisesi kanssa? Ei mitään. Ole ihan hiljaa vaan.
No mitään muuta miestä sinussa ei sen pippelisi lisäksi olekaan. Loinen.
Vierailija kirjoitti:
No mitään muuta miestä sinussa ei sen pippelisi lisäksi olekaan. Loinen.
Mäpäs oon eronnut reservistä. Hajoo siiihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoita laissa kohta jossa synnyttämätön nainen joutuu vastentahtoisee viranomaiskäsittelyyn.
Miksi minun pitäisi itkeä Häkkäselle? Vastasin kirjoittajalle, jonka mielestä päättäjien tulee ajaa vain oman sukupuolensa, asuinpaikkansa tai muun verrokkiryhmänsä asioita. Kyllä minä esimerkiksi kannatan neutraalia avioliittoa vaikkei se minua heterona henk.koht mitenkään koskekaan.