Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö hissejä? Millaisista hisseistä pidät?

Vierailija
02.02.2025 |

Valitsetko mieluummin portaat vai hissin? Lempihissisi? Onko joku hissityyppi, josta et pidä tai jota et suostu käyttämään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinnhiss är nr. 1

Vierailija
2/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti en käytä hissejä, otan kuntoilun kannalta jos ei ole suuria kantamuksia, kaksi kauppakassia yleensä menee vielä portaissa.

Vierailija
4/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Teen työkseni kiinteistötarkastuksia, joten joka viikko tulee käytettyä erilaisia hissejä. Pidän erityisesti vanhoista hisseistä. Puhumattakaan esimerkiksi eduskunnassa olevasta paternoster-hissistä. Se on suosikkini.

Vierailija
5/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt?

Ihan muuten vaan, tuli vaan mieleen. Täällä av:llä on niin laaja aiheiden kirjo että kaipa yksi hissikeskustelukin joukkoon mahtuu. 😃

Vierailija
6/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu kysymys. Teen työkseni kiinteistötarkastuksia, joten joka viikko tulee käytettyä erilaisia hissejä. Pidän erityisesti vanhoista hisseistä. Puhumattakaan esimerkiksi eduskunnassa olevasta paternoster-hissistä. Se on suosikkini.

Oletko päässyt ajamaan sillä (paternoster-hissillä)?

Vierailija
7/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassa reissatessa vastaan tullutta; vanhoissa kerrostaloissa on sellaiset pienet, mutta korkeat hissit, joissa on koristeelliset metalliverkkohaitariovet ja muutoinkin paljon koristeellista puulistaa ja panelia, ovat kapeita, mutta jännittäviä matkustusvälineitä nopeutensa ansiosta.

Muutoin olen kyllä ylpeä, että meillä on kotimainenkin hissivalmistaja olemassa🤓

Vierailija
8/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissillä vaikka vain kahdet portaikot. Hississä on mukava tunnelma ja kiva vilkaista samalla peilistä, että miltä sitä oikein näyttää. :)

Vierailija
9/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen menossa jonnekin asuntoon hissillä, niin saako siinä vaiheessa valita, millaisesta hissistä tykkää?

Vierailija
10/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko päässyt ajamaan sillä (paternoster-hissillä)?

Olen, kun olin kansanedustajan vieraana eduskunnassa.  Olen kokeillut paria muutakin, mutten enää muista, missä ne oli.

Vierailija
11/11 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hissejä ja aina tarkistan onko Koneen hissi, isoisä oli siellä pitkään töissä ja jos on vanha hissi niin ties vaikka olisi hänen tekemä.

Minun nykyisessä asuintalossa on kuulemma kaupungin vanhin hissi, taksikuskilta kuulin kun se ajoi minut kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä