Kieli poskessa: millä tavalla olet "eliittiä"?
Itse en dokaa ja olen korkeakoulutettu.
Entä te?
Kommentit (187)
Olen eläkkeellä oleva konepajayrittäjä, ammattikoulu suoritettu. Yritykseni olen myynyt. Nyt on eläke 7106 euroa kuukaudessa netto, iso asunto, kesäasuntona maatila, jonka pellot olen vuokrannut naapurin maanviljelijälle, pari autoa, veneitä, mönkijä ja lumikelkka. Lapsellani on akateeminen koulutus ja hyvä työpaikka, ja hänen palkkansa on pienempi kuin eläkkeeni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Moccamaster! Pistäkää paremmaksi 😎
Mullapa on sellainen tippalukolla varustettuna 💪
Enivei, tuo sun on eka kommentti mikä sopii siihen mitä haettiin, eli "kieli poskessa"! Yläpeukkuja siitä.
Muut näyttävät kehuvan omaisuudellaan, vieläpä ihan tosissaan 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taloyhtiön tavoitelluin poikamies.
Ainoa alle 70?
10 vuotta ei oo paha ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutettu jo neljännessä polvessa, ylimmässä tulodesiilissä, kaksi lasta ja velaton perheasunto Helsingissä.
Missä päin Helsinkiä?
En käytä mitään päihteitä tai lääkkeitä. Lääkärit, apteekit tai diilerit ei siis nettoa minun avulla mitään.
No palstallahan pyöri se yksi aloitusten tusaaja joka hoki ettei taiteilijat ymmärrä todellisesta elämästä eikä työnteosta mitään. Eikös se ole yhdenlaisen eliitin alalaji?
Tämän lisäksi minulla on brandya kirjahyllyssä ihan vain näön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja omistan 3 asuntoa eri maissa. Naimisissa korkeasti koulutetun, raittiin miehen kanssa. Lapset monikielisiä yksityiskoulua käyviä. Matkustelemme useita kertoja vuodessa.
Joku luulee provoksi, mutta ei ole.
Osaatko laittaa kielen poskeen?
Miksi nyt joku humble bragging hyväksyttävämpää olisi... Jos on eliittiä niin sitten on!
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa suomenruotsalaisen kanssa ja minulla on 4 työssäkäyvää koulutettua lasta. Mies ylimmässä tulodesiilissä
En ole ikinä saanut muita tukia kuin lapsilisät
Kodit Suomessa ja ulkomailla
Lapsia on, mutta niihin liittyviä tukia synnytyksen jälkeen et ole hakenut, et äitiyspakkausta ja lapset heti synnäriltä päivähoitoon ? Koskaan et ole lääkkeitä syönyt etkä niistä Kela korvausta saanut?
Nyt on vain 2hta leikkeltä jää kaapissa mutta myös marinoimatonta lihoja ja tuore kasvikseita kasvis laatikossa joka päivä syön helposti 5isi nyrkillistä kasveita. Jano juomana vesi ja hampaita lankaimella ja harjaus ja vieläpä kieli rauta eli lukxus kun ei henki haise tai ole kadetta kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Moccamaster! Pistäkää paremmaksi 😎
Mullapa on sellainen tippalukolla varustettuna 💪
Enivei, tuo sun on eka kommentti mikä sopii siihen mitä haettiin, eli "kieli poskessa"! Yläpeukkuja siitä.
Muut näyttävät kehuvan omaisuudellaan, vieläpä ihan tosissaan 😕
Höpsis. Minulle suurin pääoma on matkustelu ja elämykset vaikka omaisuuttakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen taloyhtiön tavoitelluin poikamies.
Ainoa alle 70?
Ylipäänsä ainoa sinkkumies :)
Millä tavoin kuppaat rahaa mummoilta? Mitä olet keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutettu jo neljännessä polvessa, ylimmässä tulodesiilissä, kaksi lasta ja velaton perheasunto Helsingissä.
Missä päin Helsinkiä?
Konalassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on teehuone.
... ja viinikellari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaimo, jolla ei ole
Tatuointeja
Ylipainoa
Mt ongelmia
Päihdeongelmia
Lapsia muiden kuin minun kanssa
Avioliittoja muiden kuin minun kanssa
M42
Mites on oma tilanteesi? Voitko sanoa samaa itsestäsi... Tuollaisia NAISIAhan on nimittäin Suomi täynnä.
Minulla on nuo kaikki.
Mutta mistä löytyy toinen mies, joka saa itselleen naisen jolla noita ei ole?
Siksi olen eliittiä.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja omistan 3 asuntoa eri maissa. Naimisissa korkeasti koulutetun, raittiin miehen kanssa. Lapset monikielisiä yksityiskoulua käyviä. Matkustelemme useita kertoja vuodessa.
Miksi nyt joku humble bragging hyväksyttävämpää olisi... Jos on eliittiä niin sitten on!
Eikös eliitti ymmärtäisi tehtävänannon?
Osaan ruotsia yhtä hyvin kun ruotsalainen. Ihan niiku joku svenssoni eikä mikää uusruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös eliitti ymmärtäisi tehtävänannon?
Ovat niin eliittiä että voivat vastata mitä vain?
Minä taas pidän itseäni eliittinä, koska minulla ei ole kaiken maailman turhia rojuja kotona vaan ainoastaan tavarat joita tarvitsen. Niillä perustarvikkeilla osaan tehdä hyvää ruokaa oikeista, tuoreista ja laadukkaista raaka-aineista.