Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten TYÖNANTAJAT saataisiin aktivoitumaan ja ottamaan yli 50 motivoituneet töihin? Keppiä?

Vierailija
12.05.2025 |

Työmarkkinatukeen ette hallitus kyllä enää koske!

Kommentit (408)

Vierailija
401/408 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei yli 50 vuotiaat pääse edes haastatteluun.

m54

Vierailija
402/408 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 50+ ja meillä on hiljaisessa haussa paikkoja auki kokeneille ammattilaisille. Kannattaa olla yhteydessä yrityksiin.

DI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/408 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat ottaa parhaan katsomansa.

Vierailija
404/408 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinut saisi aktivoitumaan kaupassa ja ostamaan tuotteen, jota pidät kalliimpana tai ominaisuuksiltaan epäsopivana käyttöösi?

Itse ikääntyneenä työnhakijana mainostan itseäni ja etujani, sekä yleensäkin koetan poistaa ennakkoluuloja ja -käsityksiä soveltuvuudestani hakemaani tehtävään tai yleisesti työmarkkinoilla. 

En jäärää ja rissaa siitä, että tänäänkin sain yhdestä hausta kielteisen päätöksen jatkoon pääsemisessä. Vaikka se toki harmittaa.

Ajattelin laittaa sinne hakijafirmaan (en siis hakukonsultille) viikon kahden päästä tai viimeistään heti alkuvuodesta (etten joulukiireisiin) avoimen hakemuksen, jossa kerron olevani edelleen käytettävissä, jos tulevaisuudessa tarvitsevat tekijää vastaaviin tehtäviin tai muuten itselleni sopiviin. 

Saattaahan olla, että valittu ei ollutkaan sopiva tai valittu päättää lähteä pikaisesti toiseen paikkaa syystä tai toisesta ja paikka aukenee uudelleen. 

Kyseessä ei siis ole ihan satunnainen työpaikka, vaan tutulta alalta tuntemani yritys.

Vierailija
405/408 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. T. Kokkari-hyvävelimiehet

Vierailija
406/408 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Vierailija