Juhlitko jos KAJ voittaa?
Kommentit (104)
Ei kiinnosta tällaiset. Euroviisuissa oli jotain mieltä yli 20v sitten, mutta nykyään siellä on ihan ihmeellisiä mikrovaltioita ja politiikkaa liikaa. Kun Itä-Eurooppa vyöryi viisuihin, länsimaat menettivät mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti!!!
Öö, tuota... Voisitteko perustella kantaanne?🎤
Kai sanoi haastiksessa, että tulevat torille sekä Tukholmassa että Hkissä. Kyllä menen.
En vaan menen nukkumaan. Aamuyöstähän Euroviisut loppuu. Ei jaksa innostaa mitkään voitot, kun ne musiikit eivät iske kovinkaan hyvin muhun.
Tottakai
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Tottakai
Tottakaj!
Että juhlinko jos joku rantatuottalainen huumorihumppaorkesteri voittaa pelleviisut?
Vierailija kirjoitti:
Että juhlinko jos joku rantatuottalainen huumorihumppaorkesteri voittaa pelleviisut?
Hiukan kiinnostaa kun tulit tänne kommentoimaan.
No en varmasti juhli. Ei sitä ennenkään ole ruotsalaisten voittoja juhlittu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Kertoo paljon suomalaisista, että pitää iloita mitä hyödyttömimmistä saavutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan kiinnostaa kun tulit tänne kommentoimaan.
Ehkä typerin kommentti mitä olen tänään lukenut. Vastasin urpoon kysymykseesi että en juhli jos pelleorkesteri voittaa pelleviisut. Sen enempää ei aihe kiinnosta.
Minulle KAJ:n voitto kyllä kelpaa, mutta en todennäköisesti juhli. En jaksa valvoa enää samoin, kuin nuorempana.
Vissi ja varma on, etten juhli! Viisut voin katsoa, että näen kuinka käy ja mikä maa voittaa. Se pitää itse nähdä ja kokea, eikä muualta kuulla ja uutisista lukea. Toivottavasti Kaj ei voita, koska suomalainen porukka lähti viisuihin svenssoneita edustamaan. En muutenkaan välitä tuosta Kajn kappaleesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H i n t t iviisut, toivottavasti m u s l i m i t hyökkää sinne
Sulla on vaikea elämä, olet ns väkisineläjä. Hae hoitoa !
Se on jo, irtosi vahingossa remmeistä. Sori!
-psyk.sh
Menen varmaan torille, jos tulevat Hkiin.