Juhlitko jos KAJ voittaa?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että juhlinko jos joku rantatuottalainen huumorihumppaorkesteri voittaa pelleviisut?
Hiukan kiinnostaa kun tulit tänne kommentoimaan.
Ehkä typerin kommentti mitä olen tänään lukenut. Vastasin urpoon kysymykseesi että en juhli jos pelleorkesteri voittaa pelleviisut. Sen enempää ei aihe kiinnosta.
No kenen pitäisi pelleviisut voittaa jos ei pelleorkesterin? Vakavasti, KAJ on erittäin lahjakas, monipuolinen ja ammattitaitoinen ryhmä, tekevät huolella kaiken minkä tekevät.
Huumoriorkesteri mikä huumoriorkesteri eikä edes mikään erityisen taitava. Ihan turhaan yrität siitä tehdä jotain taitavaa taidepläjäystä.
Vakavasti tehtyä huumoria, ei mitään vasemmalla kädellä väännettyä sketsiä. Todellakin ovat taitavia ja lahjakkaita. Taidetta on monenlaista. Itse en näe Erikan kappaleessa enkä esityksessä mitään taiteellista tai lahjoja vaativaa. Halvalla mennään, uskotaan että seksi ja paljas pinta kiinnostaa.
Pisteiden jaossa Suomi antaa Ruåttille täydet 12 pistettä ja Ruåtsi ei Suomelle yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaj?
Arvaa viidesti. Oiskohan se, mikä esiintyy euroviisuissa kappaleella Bada Bara Bastu.
Vierailija kirjoitti:
Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
Rahalla saa ja hevoselta pääsee se kaikkein mahtavin paukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle KAJ:n voitto kyllä kelpaa, mutta en todennäköisesti juhli. En jaksa valvoa enää samoin, kuin nuorempana.
Olit ensimmäinen joka osaa kirjoittaa nimen oikein :)
Voi... Yks paskan hailee se ja sama miten kukakin tykkää sen esiintyjän nimen kirjoittaa. Kirjoittaa sen sitten KAJ, Kai, Kaj, kaj, niin eiköhän sen jokainen täysijärkinen tajua, että mitä sillä tarkoitetaan kun viisuista 25 puhutaan. Se kuitenkin lausutaan ihan samalla tapaa, vaikka kirjoittaakin erilailla. Eri juttu on sitten nää kaikenlaiset pikkumaiset kielipoliisit, jotka rupeaa heti nillittämään, jos joku ei kirjoita sitä muodossa KAJ, vaan esim. Kaj. Ei se ole niin justiinsa ja niin helvetin kuolemanvakavaa.
Totta kai juhlin, he ovat suomalaisia ja ansaitsevat suomalaisten juhlinnan. Muistakaa myös äänestää heitä! Varmistetaan voitto kotiin. Kerrankin voidaan itse vaikuttaa omien poikien menestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juhlisin?
Aina on aihetta juhlaan, voittipa kuka hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos voittaa, niin lämmitän saunan.
Voihan sitä niinkin lohduttautua
Kerran olen nähnyt KAJ:n esityksen, se riitti. Tuli esityksestä mieleen viimevuotinen yksi Ruotsin viisujen väliaikanumero, jossa "suomalaiset" vihtojen kanssa hyppeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaj?
Arvaa viidesti. Oiskohan se, mikä esiintyy euroviisuissa kappaleella Bada Bara Bastu.
KAJ
Jos KAJ voittaa, niin olen erittäin tyytyväinen. Tokko nyt kuitenkaan varsinaisesti juhlin. Asiallisesti pukeutuneet nuoret miehet ja kappale sellainen mukavasti viihdyttävä, joskin aika yksinkertainen rallatus. Korvamato. Olen niiiiiin kyllästynyt vähäpukeisiin naisiin, vahvasti meikattuihin miehiin, omalaatuisiin vaate/lookki/whatever viritelmiin, että ei tosikaan. Eihän noissa kisoitta ole enää vuosikausiin ollut niinkään mitään tekemistä laulamisella vaan se, miten erikoista esität, niin sitten sitä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Että juhlinko jos joku rantatuottalainen huumorihumppaorkesteri voittaa pelleviisut?
Se olisi hyvä voittaja, koska kalliiksi tulisi järjestää viisuja Suomessa. Yle ei muutaa ohjelmaa voisi lähettää lainkaan vuoteen.
Perseet laulaa ja huumorihumppa raikaa.