Juhlitko jos KAJ voittaa?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että juhlinko jos joku rantatuottalainen huumorihumppaorkesteri voittaa pelleviisut?
Hiukan kiinnostaa kun tulit tänne kommentoimaan.
Ehkä typerin kommentti mitä olen tänään lukenut. Vastasin urpoon kysymykseesi että en juhli jos pelleorkesteri voittaa pelleviisut. Sen enempää ei aihe kiinnosta.
No kenen pitäisi pelleviisut voittaa jos ei pelleorkesterin? Vakavasti, KAJ on erittäin lahjakas, monipuolinen ja ammattitaitoinen ryhmä, tekevät huolella kaiken minkä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaj?
Ap ei osaa kirjoittaa edes sitä nimeä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vissi ja varma on, etten juhli! Viisut voin katsoa, että näen kuinka käy ja mikä maa voittaa. Se pitää itse nähdä ja kokea, eikä muualta kuulla ja uutisista lukea. Toivottavasti Kaj ei voita, koska suomalainen porukka lähti viisuihin svenssoneita edustamaan. En muutenkaan välitä tuosta Kajn kappaleesta.
KAJ
Vierailija kirjoitti:
Juhlin.
Miksi juhlisit Ruotsin jo ties monetta viisuvoittoa? Voisitteko perustella kantaanne?🎤
Vierailija kirjoitti:
Kai sanoi haastiksessa, että tulevat torille sekä Tukholmassa että Hkissä. Kyllä menen.
KAJ
Vierailija kirjoitti:
Minulle KAJ:n voitto kyllä kelpaa, mutta en todennäköisesti juhli. En jaksa valvoa enää samoin, kuin nuorempana.
Olit ensimmäinen joka osaa kirjoittaa nimen oikein :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että juhlinko jos joku rantatuottalainen huumorihumppaorkesteri voittaa pelleviisut?
Hiukan kiinnostaa kun tulit tänne kommentoimaan.
Ehkä typerin kommentti mitä olen tänään lukenut. Vastasin urpoon kysymykseesi että en juhli jos pelleorkesteri voittaa pelleviisut. Sen enempää ei aihe kiinnosta.
No kenen pitäisi pelleviisut voittaa jos ei pelleorkesterin? Vakavasti, KAJ on erittäin lahjakas, monipuolinen ja ammattitaitoinen ryhmä, tekevät huolella kaiken minkä tekevät.
Huumoriorkesteri mikä huumoriorkesteri eikä edes mikään erityisen taitava. Ihan turhaan yrität siitä tehdä jotain taitavaa taidepläjäystä.
Vierailija kirjoitti:
Persuja on kiva napsia yksi kerrallaan isosta joukosta.
Napsisit lääkkeesi välillä. Ei ne valkotakkiset turhaan sinulle niitä määränneet.
Mikä tahansa tekosyy kelpaa riisuutua poikaporukassa ja ottaa ihokontaktia.
Tiedättekin varmaan, miksi paini on niin suosittua Pohjanmaalla.
Kyllä juhlin ja myös jos Erika voittaa. Virollekin toivon menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissi ja varma on, etten juhli! Viisut voin katsoa, että näen kuinka käy ja mikä maa voittaa. Se pitää itse nähdä ja kokea, eikä muualta kuulla ja uutisista lukea. Toivottavasti Kaj ei voita, koska suomalainen porukka lähti viisuihin svenssoneita edustamaan. En muutenkaan välitä tuosta Kajn kappaleesta.
KAJ
Olkoon vaikka K.A.J. ihan sama, ei kiinnosta. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rantatuottalainen?
Mikä se on?