Luojan armo ja Jeesus voi kaiken pelastaa!
Älkää olko liian ylpeitä ettette voisi armoa anella. Armon kautta olen saanut elämääni hurjasti hyvinvointia ja apuja. Suosittelen kaikille armopelastusta ja syntien anteeksi saamista. Tunnustakaa syntinne Luojalle ja turvautukaa armoon!
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "inspiroima"? Onko mahdollista, että Jumala on antanut oikeanlaisen inspiraation, ja pääviesti on oikea, mutta inspiraation saaja on ymmärtänyt tai kirjannut jotain väärin?
Raamatun kirjoittajien inspiraatio on Pyhän Hengen ohjauksessa kirjoitettu, tuhansien vuosien aikana, yhtenäinen teos. Jumalalle ei ole mahdotonta valmistaa ja levittää kirjaansa maailmassa juuri haluamallaan tavalla.
Mutta tuntuu olevan mahdotonta antaa itseään tiettäväksi kaikille yksiseltteisesti niin, että kaikki uskoisivat siihen. Varmin todiste, että ei ole olemassa.
Johan Jumalan poika itse kävi maan päällä, teki voimatekoja ja lopuksi nousi kuolleista. Ne tapahtumat on talletettu Raamatun lehdille jälkipolvia varten. Paljoa sen selvempää tiedonantoa itsestään ei voi olla. Eli josko uskot? Niinpä... Ei Jeesukseen kaikki uskoneet edes sillon kun näkivät hänet livenä. Uskominen on vapaaehtoista, joskaan uskoa ei kukaan kykene itse synnyttämään.
Heh, googlasit tuon kun et itse kyennyt pääsemään puusta pitkään kysymyksen kanssa.
Jumala on selvästi ilmoittanut mitä on tapahtunut, mikä johtaa mihinkin , mitä tapahtuu.
Kaikki tapahtuu ajallaan ja Jumala ei ole vastausta vailla.
Koska Jumalan hengestä syntynyt on yhtä Jumalan kanssa, myöskään hänellä ei ole teodokian ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljompa kituvaa lasta tai eläintä lohduttaa se tieto että kohta kuolema tuo helpotuksen. Lapsilla on perisynti, mutta eläimillä ei, joten miksi eläimet joutuvat kärsimään? Se ei ole oikein!!
Onko Mooseksen kirjoittamat tarinat maailman luomisesta, ensimmäisistä ihmisistä yhä tallella? Kirjoittiko Mooses myös jutut omasta vauvaiästään? Paperilleko Mooses kirjoitti? Entäs nää Abrahamit sun muut? Mielenkiintoista vaikka vaikeaa ymmärtää.
Lapsilla mitään perisyntiä ole. Menevät eläinten kanssa hujauksessa iankaikkiseen iloon.
Koko ihmiskunta on periytyvän lankeemuksen alaisena. Lapsi ei ole syntinen ennenkuin hän valitsee synnin tekemisen. Milloin mielestäsi se perisynti tulee ihmiseen?
Ei armoa anota vaan annetaan. Armo tarkoittaa karismaa, eikä kukaan saa karismaa anomalla vaan kunnioittamalla Jumalaa ja lähimmäisiä.
Kumpa ihmiset edes sunnuntaisin yrittäisivät elää kymmenen kehotuksen mukaan.
Vaikeaa kyllä mutta se voisi avata uudenlaista parempaa ajattelutapaa tai ainakin saada aikaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala nimenomaan pelasti maailman. Ihmisten oma valinta on kummasta portista käy sisään.
Jumala loi maailman. Mikä meni pieleen kun se piti pelastaa ja pelastaa miltä? Mikä on tämä valinta joka meidän on tehtävä?
Luomiskertomuksessa on se käärme. Se käärme olet sinä. Sinun tulee valita oletko mieluummin se käärme vai pulu tai lammas vai vuohi.
Jumala tykkää enemmän puluista ja lampaista kuin käärmeistä ja vuohista.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa ihmiset edes sunnuntaisin yrittäisivät elää kymmenen kehotuksen mukaan.
Vaikeaa kyllä mutta se voisi avata uudenlaista parempaa ajattelutapaa tai ainakin saada aikaan jotain.
VT:ssä kymmenen käskyä oli Li i t t o, Jumalan ja ihmisen välillä. (Risto Santala)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljompa kituvaa lasta tai eläintä lohduttaa se tieto että kohta kuolema tuo helpotuksen. Lapsilla on perisynti, mutta eläimillä ei, joten miksi eläimet joutuvat kärsimään? Se ei ole oikein!!
Onko Mooseksen kirjoittamat tarinat maailman luomisesta, ensimmäisistä ihmisistä yhä tallella? Kirjoittiko Mooses myös jutut omasta vauvaiästään? Paperilleko Mooses kirjoitti? Entäs nää Abrahamit sun muut? Mielenkiintoista vaikka vaikeaa ymmärtää.
Lapsilla mitään perisyntiä ole. Menevät eläinten kanssa hujauksessa iankaikkiseen iloon.
Koko ihmiskunta on periytyvän lankeemuksen alaisena. Lapsi ei ole syntinen ennenkuin hän valitsee synnin tekemisen. Milloin mielestäsi se perisynti tulee ihmiseen?
Silloin, kun ihmisestä tulee minä. Synti on ajatusharha, joten "perisynti" on ajatus siitä, että minä kuvittelen olevani yhtä ajatusten ja kehon kanssa.
Kysyit mitä tarkoittaa inspiroima= Pyhänhengen ohjaus. Jumalalle ei ole mahdotonta valmistaa ja levittää kirjaansa maailmassa juuri haluamallaan tavalla.