Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaisen ihmisten päässä liikkuu joka arvostelee somessa toisen ulkonäköä omalla profiilikuvallaan?

Vierailija
23.10.2025 |

tiktokissa on tuollainen kanava, että se naikkone "nostaa" esille ne arvostelijoiden kasvot ja yleensähä ne on vielä huonomman näköisiä kuin se tyyppi ketä ne on arvostellut :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei profiilikuva kerro miltä ihminen näyttää

Vierailija
2/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoopas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella ihmisellä on munaa eikä piiloudu kuvattoman profiilin taakse. Toisekseen sen arvostelijan ulkonäkö ei tee sen arvostelun kohteen ulkonäöstä yhtään sen parempaa. Toisin sanottuna ne kommentit eivät ole vähemmän tosia vaikka niitä laukoo Timo Soinin näköinen mies eikä miesmalli:)

Vierailija
4/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoopas

Mulla on kissani kuva profiilikuvana :)

Vierailija
5/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuodesta 2000 somessa, netin sain kotiin 1996. On mulla profiilikuvia ollut  montakin, mutta ei yksikään niistä ole itsestäni. Kuten ei käyttämäni nimetkään. Olen sitä sukupolvea, joille opetettiin että älä missään nimessä kerro netissä:

Nimeäsi

Missä asut

Puhelinnumeroasi

Äläkä missään nimessä laita kuvaasi nettiin.

Näitä ohjeita noudattamalla hyvin on pärjätty.

M43

Vierailija
6/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri joka on puolikalju, erittäin lihava, ruma ja kertoi kännipäissään että ei edes muna seiso ilman pillereitä, myös käytännössä juoppo. Hän aina kertoilee kovaan ääneen mielipiteitään naisista, huvittuneena kuuntelen ja välillä mietin tajuaakohan hän kuinka muut hänet näkevät.

Luulen, että joillakin on harhainen kuva itsestään, heille ei olla kerrottu totuutta lähinnä säälistä.

-m

Vierailija
7/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella ihmisellä on munaa eikä piiloudu kuvattoman profiilin taakse. Toisekseen sen arvostelijan ulkonäkö ei tee sen arvostelun kohteen ulkonäöstä yhtään sen parempaa. Toisin sanottuna ne kommentit eivät ole vähemmän tosia vaikka niitä laukoo Timo Soinin näköinen mies eikä miesmalli:)

"munaa" haukkua netissä ihmistä? Eiks se oo vähän lapsellista? Yleensähän ne on vielä jotain keski.-ikäisiä

Vierailija
8/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut vuodesta 2000 somessa, netin sain kotiin 1996. On mulla profiilikuvia ollut  montakin, mutta ei yksikään niistä ole itsestäni. Kuten ei käyttämäni nimetkään. Olen sitä sukupolvea, joille opetettiin että älä missään nimessä kerro netissä:

Nimeäsi

Missä asut

Puhelinnumeroasi

M43

Hahaha :D teitä on ihan oikeasti olemassa. Mitä te pelkäätte?

Vierailija
9/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi haukkua edes ketään netissä

Vierailija
10/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"munaa" haukkua netissä ihmistä? Eiks se oo vähän lapsellista? Yleensähän ne on vielä jotain keski.-ikäisiä

Keski-ikäisten ja sitä vanhempien nuoruudessa jostain syystä kuunneltiin turahtaneiden rumilusmiestenkin mielipiteitä naisten ulkonäöstä. Nykyään niille naureskellaan ja ne sivuutetaan mutta vanhat tavat pysyvät. Ja nämät ukot saavat varmasti kiksejä jos pääsevät itseään nuoremman naisen ihon alle.

Vierailija
11/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimeäsi

Missä asut

Puhelinnumeroasi

M43

Hahaha :D teitä on ihan oikeasti olemassa. Mitä te pelkäätte?

Ei ole kyse pelosta, vaan yksityisyydensuojasta.

Mitä lisäarvoa tulee siitä, että jaan henkilökohtaista tietoa itsestäni täysin tuntemattomille ihmisille?

Ja mikä merkitys sillä on jos esitän sinulle olevani Matti Virtanen, vaikka oikeasti olisinkin Ville Järvinen?

Ei minulle ainakaan ole merkitystä sillä, sanotko sinä olevasi Matti, Teppo tai Seppo.  Miksi minun tiedoillani ja niiden oikeellisuudella on siis sinulle merkitys?

M43

Vierailija
12/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten ja sitä vanhempien nuoruudessa jostain syystä kuunneltiin turahtaneiden rumilusmiestenkin mielipiteitä naisten ulkonäöstä. Nykyään niille naureskellaan ja ne sivuutetaan mutta vanhat tavat pysyvät. Ja nämät ukot saavat varmasti kiksejä jos pääsevät itseään nuoremman naisen ihon alle.

Täsh ei kyse ollut pelkästään miehistä. Vaan esim keski-ikäiset naiset arvostelee netissä toisia naisia omilla profiilikuvallaan. Luulis jo et ois tohon ikään mennessä oppineet käytöstapoja? Tietysti nuoretkin haukkuu ja arvostelee, no en kyllä sitäkään ymmärrä mutta toisaalta nuorella on vielä nuoren aivot

Vierailija
13/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu mielikuva, että joku Jabba-the-Hutt kurnuttaa jossakin muiden ulkonäöstä.

Vierailija
14/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sivuuteta ja ei naureskella paitsi se nainen hermostunutta naurua ja itkuaan pidätellen koska kolahti niin kovaa kuulla totuus omasta ulkonäöstä:)

Vierailija
15/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapökäleet aivojen tilalla heillä.

Vierailija
16/16 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön arvostelu kolahtaa naisiin kovaa:)