Mitä sellaisen ihmisten päässä liikkuu joka arvostelee somessa toisen ulkonäköä omalla profiilikuvallaan?
tiktokissa on tuollainen kanava, että se naikkone "nostaa" esille ne arvostelijoiden kasvot ja yleensähä ne on vielä huonomman näköisiä kuin se tyyppi ketä ne on arvostellut :D
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Ei profiilikuva kerro miltä ihminen näyttää
Kertoopas
Sellaisella ihmisellä on munaa eikä piiloudu kuvattoman profiilin taakse. Toisekseen sen arvostelijan ulkonäkö ei tee sen arvostelun kohteen ulkonäöstä yhtään sen parempaa. Toisin sanottuna ne kommentit eivät ole vähemmän tosia vaikka niitä laukoo Timo Soinin näköinen mies eikä miesmalli:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoopas
Mulla on kissani kuva profiilikuvana :)
Mä olen ollut vuodesta 2000 somessa, netin sain kotiin 1996. On mulla profiilikuvia ollut montakin, mutta ei yksikään niistä ole itsestäni. Kuten ei käyttämäni nimetkään. Olen sitä sukupolvea, joille opetettiin että älä missään nimessä kerro netissä:
Nimeäsi
Missä asut
Puhelinnumeroasi
Äläkä missään nimessä laita kuvaasi nettiin.
Näitä ohjeita noudattamalla hyvin on pärjätty.
M43
Mulla on yks kaveri joka on puolikalju, erittäin lihava, ruma ja kertoi kännipäissään että ei edes muna seiso ilman pillereitä, myös käytännössä juoppo. Hän aina kertoilee kovaan ääneen mielipiteitään naisista, huvittuneena kuuntelen ja välillä mietin tajuaakohan hän kuinka muut hänet näkevät.
Luulen, että joillakin on harhainen kuva itsestään, heille ei olla kerrottu totuutta lähinnä säälistä.
-m
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella ihmisellä on munaa eikä piiloudu kuvattoman profiilin taakse. Toisekseen sen arvostelijan ulkonäkö ei tee sen arvostelun kohteen ulkonäöstä yhtään sen parempaa. Toisin sanottuna ne kommentit eivät ole vähemmän tosia vaikka niitä laukoo Timo Soinin näköinen mies eikä miesmalli:)
"munaa" haukkua netissä ihmistä? Eiks se oo vähän lapsellista? Yleensähän ne on vielä jotain keski.-ikäisiä
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut vuodesta 2000 somessa, netin sain kotiin 1996. On mulla profiilikuvia ollut montakin, mutta ei yksikään niistä ole itsestäni. Kuten ei käyttämäni nimetkään. Olen sitä sukupolvea, joille opetettiin että älä missään nimessä kerro netissä:
Nimeäsi
Missä asut
Puhelinnumeroasi
M43
Hahaha :D teitä on ihan oikeasti olemassa. Mitä te pelkäätte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"munaa" haukkua netissä ihmistä? Eiks se oo vähän lapsellista? Yleensähän ne on vielä jotain keski.-ikäisiä
Keski-ikäisten ja sitä vanhempien nuoruudessa jostain syystä kuunneltiin turahtaneiden rumilusmiestenkin mielipiteitä naisten ulkonäöstä. Nykyään niille naureskellaan ja ne sivuutetaan mutta vanhat tavat pysyvät. Ja nämät ukot saavat varmasti kiksejä jos pääsevät itseään nuoremman naisen ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeäsi
Missä asut
Puhelinnumeroasi
M43
Hahaha :D teitä on ihan oikeasti olemassa. Mitä te pelkäätte?
Ei ole kyse pelosta, vaan yksityisyydensuojasta.
Mitä lisäarvoa tulee siitä, että jaan henkilökohtaista tietoa itsestäni täysin tuntemattomille ihmisille?
Ja mikä merkitys sillä on jos esitän sinulle olevani Matti Virtanen, vaikka oikeasti olisinkin Ville Järvinen?
Ei minulle ainakaan ole merkitystä sillä, sanotko sinä olevasi Matti, Teppo tai Seppo. Miksi minun tiedoillani ja niiden oikeellisuudella on siis sinulle merkitys?
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten ja sitä vanhempien nuoruudessa jostain syystä kuunneltiin turahtaneiden rumilusmiestenkin mielipiteitä naisten ulkonäöstä. Nykyään niille naureskellaan ja ne sivuutetaan mutta vanhat tavat pysyvät. Ja nämät ukot saavat varmasti kiksejä jos pääsevät itseään nuoremman naisen ihon alle.
Täsh ei kyse ollut pelkästään miehistä. Vaan esim keski-ikäiset naiset arvostelee netissä toisia naisia omilla profiilikuvallaan. Luulis jo et ois tohon ikään mennessä oppineet käytöstapoja? Tietysti nuoretkin haukkuu ja arvostelee, no en kyllä sitäkään ymmärrä mutta toisaalta nuorella on vielä nuoren aivot
Hassu mielikuva, että joku Jabba-the-Hutt kurnuttaa jossakin muiden ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sivuuteta ja ei naureskella paitsi se nainen hermostunutta naurua ja itkuaan pidätellen koska kolahti niin kovaa kuulla totuus omasta ulkonäöstä:)