Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kotirouvat ovat avioerossa hankalimpia"

Vierailija
10.05.2025 |

Tuo oli yhdessä lehtijutussa juristin mielipide ja kieltämättä omallakin kohdalla näin olisi. Olen ollut poissa työelämästä noin 10 vuotta, avustanut miehen yritystoiminnassa ym. joten haluan siitä kunnollisen korvauksen. Eikä meillä ole avioehtoa. 

En välitä rahasta, mutta oman osuuteni haluan, että se päätyy varmasti lapsilleni eikä vaikkapa ajautuisi missään olosuhteissa uudelle puolisolle tai hänen lapsilleen.

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

191. viestiini liittyen oli tänä aamuna uutinen:

https://yle.fi/a/74-20160394

Samalla kun erilaiset vähemmistöt propagoivat omia mieltymyksiään ja käytäntöjään muita parempina, edistyksellisempinä ja vapaamielisempinä vaatien muita näkemään heidät samalla tavalla, muodostuu ryhmäpainetta ja identiteettipolitiikkaa, joka syrjii toisin kokevia vähemmistön sisällä. Näin tapahtuu aina, kun vähemmistö pyrkii ajamaan oikeuksiaan polittiisesti. Ainoa uusia asia tuossa on se, että aiheutetaan runsaasti päänvaivaa juristeille, kun suostumukseksen rajoja etsitään seksiakteissa, joiden ajatus on kivun ja rajun seksin tuottaminen toiselle osapuolelle.

Tapasin kerran tätä jengiä eräillä synttäreillä eli he olivat samassa juhlapaikassa, mutta eri tilaisuudessa. Iltamyöhään porukat sitten osittain sekoittuivat yhteisissä tiloissa ja nämä pyylevät simosalmiset nahkavetimissään jututtivat meitä synttärivieraita pyrkien mai

Äh, ei olisi pitänyt käyttää s.s:ää esimerkkinä, kun hänellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Mutta tuo minun kanssani jutskannut mies oli kyllä s.s:n kaksoisolento. Ap

Vierailija
202/206 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kotihuo ra oikeampi termi? 🤔 

Miesten arvot: raharaharaha. Laskevat kaiken rahassa, laskevat kaiken hinnan mutta eivät ymmärrä minkään arvoa

Varmaan äitisi, mummosi, siskosi ja tyttäresikin (jos sinulla sellainen sattuu olemaan) ovat huo ria koska näet kaikissa naisissa pelkän huo ran?

Onneksi naisille raha, tai tarkemmin sanottuna miehen raha, ei ole yhtään tärkeää...

Ei raha ole naisille tärkeää. Mies maksaa ja sillä selvä, mitä siinä rahaa miettimään.

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt kukaan halua kommentoida perheverotusideaani? Kelpaako naisten taloudellista riippumattomuutta puolustaville? Ap

Vierailija
204/206 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
205/206 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
206/206 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 71v mummi ollut naimisissa 51v. Meillä on 2lasta ja olin akat työssä 45v. Perheiloa ja omaisuutta ja työkokemusta paljon. 

Seksi oli tärkeää 40v. Nyt kaikki muu. Kotiäitiys on pelottavaa jos ukko kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi