Kävittekö 80-luvulla yökerhoissa?
Minkälaista musiikkia siellä soitettiin? Parhaimmat tai pahimmat hetkenne? Muuta muisteltavaa?
Kommentit (16)
Hmm...mitähän utosta ajasta kertoisi...kappaleet olivat yleensä 4/4-tahtilajissa eteneviä ja iskujen määrä minuutissa oli noin 124.
Vierailija kirjoitti:
Hmm...mitähän utosta ajasta kertoisi...kappaleet olivat yleensä 4/4-tahtilajissa eteneviä ja iskujen määrä minuutissa oli noin 124.
Vaikutat olevan oikein lämminsydäminen persoona.
Kyllä, vain kävin. Ja kerhon sulkeuduttua menin joko jatkoille tai tulin taksilla himaan. En koskaan jäänyt sinne yökerhoon asumaan.
Kävin siivoamassa niitä aamuyöllä-aamulla kun paikat suljettiin. Pahin hetki oli aina kun oven avasi ja näki miten ihmiset olivat sikailleet. Paras hetki oli kun kaikki oli siivottu. Musiikki soi vain korvalappustereoissani.
En käynyt. Olin yksinäinen ja ujo.
Musiikki oli sen ajan tanssittavaa musiikkia laidasta laitaan, myös artistien liveshowt olivat suosittuja. Olen käynyt kasarilla monessa yökerhossa monessa eri maassa, joten niitä artistejakin tuli nähtyä. Hauskaa oli aina.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa soi "Marinero" mikä vie minut ainakin heti tuohon aikaan...lämpimät muistot.
En mutta päiväkerhossa kävin kyllä.
70luvulla kävin kerran silloisen Hotelli Hesperian yökerhossa, jossa oli lasinen tanssilattia.
Vierailija kirjoitti:
70luvulla kävin kerran silloisen Hotelli Hesperian yökerhossa, jossa oli lasinen tanssilattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nyt suurinpiirtein kuolleet paitsi toi kitaristi.
Vierailija kirjoitti:
Pistäisit edes vuosikymmenet kohdalleen.
En. Olin päiväkoti-ikäinen.