En samaistu naisiin
En tykkää lapsista, sanon ihan suoraan. Huutavat ja haisevat. Yksi oma lapsi mulla kyllä on, ja häntä rakastan.
Mutta yhtään pestävää peppua en enää halua. Kun tämän saan isoksi, niin se riittää mulle. En saa mitään kiksejä imettämisestä, puklujen siivoamisesta, pukemisesta, iltasatujen lukemisesta..
Vauvakuumetta ei ole tullut. Vain tuo yksi mielenhäiriö nuorempana, kun kuvittelin elämän olevan ihan erilaista.
En jaksa keskustella lapsista. En pukeutumisesta, kosmetiikasta, hoivaamisesta.. Meikkaan kyllä ja huolehdin ulkonäöstä muuten, mutta en jaksa keskustella siitä.
Harrastan mieluummin vapaasti seksiä miehen kanssa, kuin että taapero keskeyttää milloin mistäkin syystä.
Olen kiinnostunut tekniikasta ja tykkään ajaa autoa ja isojakin koneita. Työkalut pysyy kädessä. Kaksimielinen huumori on myös mun juttu. Enemmän juttua syntyy miesten, kuin naisten kanssa.
Olen ilmeisesti ihan outolintu. Onko muita, jotka usein huomaa, ettei yhtään kuulu "tyttöporukkaan"?
N30
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi tehdä niitä lapsia, nainen on elänyt ihan turhaan jos ei synnytä
Yksi mulla on jo ja enempää en halua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oot just niin kuin tyypillinen suomalainen nainen.
Musta ei tunnu siltä. Juuri kävin tapaamassa ystävää, jonka olen luullut olevan saman tyyppinen, kuin minä.
Heille on syntynyt toinen lapsi (nyt jo reilun vuoden) ja hän on aivan täysin hurahtanut nyt lapsiin ja vauvoihin ja vaikka edellinenkin juuri ja juuri kävelee niin haaveilee jo uudesta.
Musta se meno ei vaikuttanut ollenkaan houkuttelevalta ja olen onnellinen, että omalta kohdalta tuo vaihe on kaukana takana.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sinulla on jokin stereotypia naisista.
Niinpä, ap on omaksunut misogyynisen stereotypian siitä, millaisia naiset ovat, vaikka sellaiset naiset ovat äärimmäisen harvinaisia. Ap itse kuulostaa erittäin tyypilliseltä keskivertonaiselta, joka jostain syystä pitää itseään uniikkina lumihiutaleena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ap on omaksunut misogyynisen stereotypian siitä, millaisia naiset ovat, vaikka sellaiset naiset ovat äärimmäisen harvinaisia. Ap itse kuulostaa erittäin tyypilliseltä keskivertonaiselta, joka jostain syystä pitää itseään uniikkina lumihiutaleena.
Tai sitten outolintuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ensisijaisesti äiti.
AP:n kaltaiset uraa luovat naiset ovat onnettomia surkimuksia.
Paitsi kun nimenomaan olin onneton vauvan kanssa neljän seinän sisällä 24/7 ollessani. Töissä oli mukavampaa.
Ap
Etkö tosiaan ymmärrä, että 99% naisista kokee noin samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla ei sitten ole ainuttakaan naiskollega?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis missä työssä ei ole naiskollegaa?
Juttusi kuulostavat todella oudoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi kun nimenomaan olin onneton vauvan kanssa neljän seinän sisällä 24/7 ollessani. Töissä oli mukavampaa.
Ap
Miksi naiset sitten pitää melkein 90% vanhempainvapaista ja monella on useampikin lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis missä työssä ei ole naiskollegaa?
Juttusi kuulostavat todella oudoilta.
On olemassa töitä, joissa ei juuri ole naisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi naiset sitten pitää melkein 90% vanhempainvapaista ja monella on useampikin lapsi?
Koska tämä on PATRIARKAATTI, jossa valta on miehillä. Koska lastenhoito on kaikkien mielestä p@sk@ diili, se on sysätty yhteiskunnassa naisten hommaksi. Sama koskee kaikkia ikäviä ja raskaita hommia kuten kotitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska tämä on PATRIARKAATTI, jossa valta on miehillä. Koska lastenhoito on kaikkien mielestä p@sk@ diili, se on sysätty yhteiskunnassa naisten hommaksi. Sama koskee kaikkia ikäviä ja raskaita hommia kuten kotitöitä.
Naiset eivät siis pidä hoivaamisesta ja lastenhoidosta? Miksi he sitten haluaa vauvoja?
Aika kauheaa tuo sisäistetty naisviha, kun ap halveksii naisia niin paljon, ettei edes pysty myöntämään olevansa itse normaali nainen.
Terapia voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kauheaa tuo sisäistetty naisviha, kun ap halveksii naisia niin paljon, ettei edes pysty myöntämään olevansa itse normaali nainen.
Terapia voisi auttaa.
Enköhän mä ihan oikea nainen ole näinkin, ei vaan meinaa löytyä jutun juurta toisten naisten kanssa. Miesten kanssa tulee enemmän juttua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko varmasti ihan kyvykäs älyllisesti, kun kyselet noin typeriä?
Miehet haluavat lapsia ihan yhtä paljon, vaikka eivät halua jäädä koti-isiksi.
Alan epäillä sinua trolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Terapia voisi auttaa.
Missä kohtaa muuten halveksin sitä hoivaamista yms, jotka femininiisiksi arvoiksi katsotaan?
Ap
"Oletko varmasti ihan kyvykäs älyllisesti, kun kyselet noin typeriä?
Miehet haluavat lapsia ihan yhtä paljon, vaikka eivät halua jäädä koti-isiksi.
Alan epäillä sinua trolliksi."
Tai sitten miehet haluaa lapsia juuri siksi, etteivät jää koti-isiksi?
No hyi mitä juttuja. En minäkään pidä lapsista eikä minulla ole niitä, ja olen miesvaltaisella alalla ja harrastan enimmäkseen "poikien juttuja". Kyllä minä silti ihan nainen olen, outolintu kyllä koska minulla on asperger, mutta ei se muiden naisten vika ole etten minä sovi joukkoon. En kyllä minäkään sinun kaveri olisi, jos tuollaista kakkaista naisvihaa puhut ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapia voisi auttaa.
Enköhän mä ihan oikea nainen ole näinkin, ei vaan meinaa löytyä jutun juurta toisten naisten kanssa. Miesten kanssa tulee enemmän juttua.
Ap
Minä olen elänyt 55-vuotiaaksi naiseksi ilman, että olisin koskaan tavannut naista, joka haluaisi puhua meikkaamisesta.
Täällä palstalla sen sijaan pyörii mies, joka tekee jatkuvasti aloituksia siitä, miten naiset puhuvat vain meikkaamisesta ja katsovat tosi-tv:tå, joten heidän kanssaan ei kuulemma voi mennä treffeille, jos ei osaa jutella meikeistä ja tosi-tv:stä. Ap taitaa olla taas kerran se palstamies.
Miksi pitäisi samaistua johonkin naisen kuviteltuun ideaaliin?