En samaistu naisiin
En tykkää lapsista, sanon ihan suoraan. Huutavat ja haisevat. Yksi oma lapsi mulla kyllä on, ja häntä rakastan.
Mutta yhtään pestävää peppua en enää halua. Kun tämän saan isoksi, niin se riittää mulle. En saa mitään kiksejä imettämisestä, puklujen siivoamisesta, pukemisesta, iltasatujen lukemisesta..
Vauvakuumetta ei ole tullut. Vain tuo yksi mielenhäiriö nuorempana, kun kuvittelin elämän olevan ihan erilaista.
En jaksa keskustella lapsista. En pukeutumisesta, kosmetiikasta, hoivaamisesta.. Meikkaan kyllä ja huolehdin ulkonäöstä muuten, mutta en jaksa keskustella siitä.
Harrastan mieluummin vapaasti seksiä miehen kanssa, kuin että taapero keskeyttää milloin mistäkin syystä.
Olen kiinnostunut tekniikasta ja tykkään ajaa autoa ja isojakin koneita. Työkalut pysyy kädessä. Kaksimielinen huumori on myös mun juttu. Enemmän juttua syntyy miesten, kuin naisten kanssa.
Olen ilmeisesti ihan outolintu. Onko muita, jotka usein huomaa, ettei yhtään kuulu "tyttöporukkaan"?
N30
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
hohhoijjaa miten stereotyyppinen oletus naisista, aivan kuten naisia leikkivillä miehillä
mene töihin
Tulin juuri hetki sitten töistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mitä tyypillisin keskivertonainen lukuunottamatta sitä, että olet sisäistänyt naisvihan ja kuvittelet olevasi erilainen kuin halveksimasi naiset.
Mitä naisvihaa siinä on, ettei pidä sellasista stereotyyppisista naistenjutuista???
No sitä, että juuri uskoo niihin stereotypioihin. Ei kukaan normaali nainen puhu meikeistä. En ole ikinä kuullut. Eikä niistä pikkulapsistakaan, kuin korkeintaan sen hetken, kun on niistä ylikuormittunut.
Taidat olla niellyt naisvihaa oikein kurkun täydeltä kun väität, etteivät naiset puhu meikeistä tai lapsista. Liiankin moni lisääntynyt leuhkii pentujensa koulujutuista, harrastuksista jne jne
Harva kyllä 'leuhkii', tuo on sinun tulkintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mitä tyypillisin keskivertonainen lukuunottamatta sitä, että olet sisäistänyt naisvihan ja kuvittelet olevasi erilainen kuin halveksimasi naiset.
Mitä naisvihaa siinä on, ettei pidä sellasista stereotyyppisista naistenjutuista???
No sitä, että juuri uskoo niihin stereotypioihin. Ei kukaan normaali nainen puhu meikeistä. En ole ikinä kuullut. Eikä niistä pikkulapsistakaan, kuin korkeintaan sen hetken, kun on niistä ylikuormittunut.
Taidat olla niellyt naisvihaa oikein kurkun täydeltä kun väität, etteivät naiset puhu meikeistä tai lapsista. Liiankin moni lisääntynyt leuhkii pentujensa koulujutuista, harrastuksista jne jne
Tuonkaan kirjoittaja en muuten ollut minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonkaan kirjoittaja e
Ehkä meitä tosiaan on muitakin, mutta jostain syystä kaikki "puoltavat/ymmärtävät" kommentit tulkitaan minun kirjoittamaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pahinta on lapsi.
Oikeesti? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pahinta on lapsi.
Oikeesti? 😅
Kyllä vain. En kestäisi lasta kotonani hetkeäkään 🙃
Myös minun vaimollani on pienet rinnat, mutta rakastan häntä silti.
Eiköhän meitä naisiakin ole tosi moneen lähtöön. Mulla ei oo lapsia, lapset herättää mussa kyllä jonkinlaista hoivaamisen halua, mutta rehellisesti sanoen kyllästyn jo parissa tunnissa, jos oon vaikka jonkun sukulaislapsen kanssa leikkikentällä. Samoin ei kiinnosta sellaisten äiti-ihmisten seura, jotka puhuu paljon lapsistaan.Mutta on mulla kavereina naisia, joilla on lapsia ja jotka ei noita tylsiä juttuja jauho.En oo kiinnostunut koneista enkä autoista. Olen kiinnostunut maailmanpolitiikasta, puutarhanhoidosta, taiteesta ja sisustamisesta. En voi sietää kaksimielisiä juttuja miehiltä. Tykkään näyttää naiselliselta ja nätiltä.Mulle on ihan se ja sama, miltä mun naispuoliset ystävät näyttää, kunhan niillä on mua kiinnostavat jutut.Miesystävältä en odota samaa, vaan tunnetason yhteyttä ja turvallisuutta. Ja hyviä kyytejä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa et ole tavannut niitä naisihmisiä, joita kohtaan työelämässä 😬
Missä olet töissä? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, harvaa aikuista meikit kiinnostaa. Lapsista voidaan puhua toisten sama
Mä oon lapseton ja kyllä mulle just työkaverit puhuu lapsistaan, vaikka ei jaeta samaa elämäntilannetta. Vapaalla en niitä juttuja kuule, koska silloin vietän aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa viihdyn.
Vierailija kirjoitti:
Well hello, pick me girl.
Ja kuinkas niin?
"Mä oon lapseton ja kyllä mulle just työkaverit puhuu lapsistaan, vaikka ei jaeta samaa elämäntilannetta. Vapaalla en niitä juttuja kuule, koska silloin vietän aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa viihdyn."
Meidän firmassa on ihan toisella osastolla naisia töissä ja mut oli kerran pyydetty mukaan "naisten lounaalle". Että tunsin itteni ulkopuoliseksi, kun ei yhtään innostanut keskustella vaan lapsista ja lapsiin liittyvistä erinäisistä asioista. En jotenkin osaa keskustella koko asiasta.
Keskityn lapseen sillon, kun hänen kanssa olen, vapaalla ja töissä kiinnostaa keskustella ihan muista aiheista.
Ap
En oikein ymmärrä, miksi joillakuilla on tarve laatia tällaisia aloituksia. Aivan kuin järki ei sanoisi, että ihmiset ovat loppujen lopuksi aika omanlaisiaan. Olen varmaan jossain mielessä hyvinkin "miesmäinen", koska korjaan omat autoni ja traktorini ja olen vielä kaiken lisäksi konepajassa töissä, mutta en silti koe olevani mikään ns. outolintu, vaan tulen ihmisten kanssa ihan hyvin toimeen, olkootpa sitten minkälaisia tahansa. Jos joku haluaa jutella minulle meikeistä (en ole kyllä koskaan tavannut meikeistä puhuvaa tyyppiä) tai lapsista, niin se on ok. Nuo jutut eivät ole sydäntäni lähellä, mutta kuuntelen kyllä sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Well hello, pick me girl.
En tarvi miestä poimimaan minua. Pärjään ihan hyvin itsekin. Kiitos kysymästä. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miksi joillakuilla on tarve laatia tällaisia aloituksia. Aivan kuin järki ei sanoisi, että ihmiset ovat loppujen lopuksi aika omanlaisiaan. Olen varmaan jossain mielessä hyvinkin "miesmäinen", koska korjaan omat autoni ja traktorini ja olen vielä kaiken lisäksi konepajassa töissä, mutta en silti koe olevani mikään ns. outolintu, vaan tulen ihmisten kanssa ihan hyvin toimeen, olkootpa sitten minkälaisia tahansa. Jos joku haluaa jutella minulle meikeistä (en ole kyllä koskaan tavannut meikeistä puhuvaa tyyppiä) tai lapsista, niin se on ok. Nuo jutut eivät ole sydäntäni lähellä, mutta kuuntelen kyllä sujuvasti.
Oletko maanviljelijä perheestä lähtöisin?
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon lapseton ja kyllä mulle just työkaverit puhuu lapsistaan, vaikka ei jaeta samaa elämäntilannetta. Vapaalla en niitä juttuja kuule, koska silloin vietän aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurassa viihdyn."
Meidän firmassa on ihan toisella osastolla naisia töissä ja mut oli kerran pyydetty mukaan "naisten lounaalle". Että tunsin itteni ulkopuoliseksi, kun ei yhtään innostanut keskustella vaan lapsista ja lapsiin liittyvistä erinäisistä asioista. En jotenkin osaa keskustella koko asiasta.
Keskityn lapseen sillon, kun hänen kanssa olen, vapaalla ja töissä kiinnostaa keskustella ihan muista aiheista.
Ap
Todella outo firma. Kukaan minun kollegani ei puhu töissä lapsistaan ikinä.
Veikkaan että havaintosi ovat vääristyneitä. Kun uskot johonkin ennakkoluuloon ja etsit sitä vahvistavia viitteitä ympäriltäsi, niin sinusta alkaa tuntua, että näet vain niitä. Esimerkiksi jos on hankkimassa koiraa, niin alkaa yhtäkkiä nähdä kadulla valtavasti koiria, koska se aihe kiinnostaa. Sinun maailmankuvasi on toisin sanoen vakavasti kieroutunut.
N
Apn kaltaiset ihmiset on rasittavia. Ollaan niin erilaista ja oikein outolintuja kun tykätään jostain muusta kuin "tälläinen on nainen" ja "tälläinen on mies" opetuksien vastaisista asioista. Naisilla tuntuu olevan oikein korostunut "pick me girl" asenne että täytyy toitottaa etten ole niinkuin muut naiset, osaan hienosti miesten juttuja ja tulen vain miesten kanssa toimeen ja keskustelen miesten jutuista enkä naisten jutuista. Täyttä juntti ajattelu maailmaa ja naisvihaa. Ja ap on vielä oikein ylpeä siitä ja perään vielä ylpeilee ettei ole hoivaviettiä.
Vierailija kirjoitti:
Apn kaltaiset ihmiset on rasittavia. Ollaan niin erilaista ja oikein outolintuja kun tykätään jostain muusta kuin "tälläinen on nainen" ja "tälläinen on mies" opetuksien vastaisista asioista. Naisilla tuntuu olevan oikein korostunut "pick me girl" asenne että täytyy toitottaa etten ole niinkuin muut naiset, osaan hienosti miesten juttuja ja tulen vain miesten kanssa toimeen ja keskustelen miesten jutuista enkä naisten jutuista. Täyttä juntti ajattelu maailmaa ja naisvihaa. Ja ap on vielä oikein ylpeä siitä ja perään vielä ylpeilee ettei ole hoivaviettiä.
Jää sinä vaan höpöttämään muiden naikkosten kanssa meikkaamisesta ja kakaroista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan miettiä jotain terapiaa tai päiväkirjaa jos asia vaivaa ap.
Eli mielestäsi olen vääränlainen naiseksi? Vähän niinkuin eheytyshoitoihin pitäis mennä?
Ap
Mielestäni olet yllättävän stereotyyppinen erään ryhmän naiseksi. Julkisuudessa tietysti esillä on eniten näitä meikkaavia ja naisellisia naisia, mutta nykyisin varsinkin on paljon näitä miehisempiä intressejä omaavia naisia. Oikeasti nämä ultra naiselliset alkavat olla vähemmistöä. Harvemmin enää korkokenkä kukkamekko ja kiharat hiukset yhdistelmää näkee. Nyt pitää olla coolimpi ja enemmän asennetta ja tietysti sitä miesmäisyyttä. Lyhyet hiukset, ei meikkiä ja miehinen työ ja intressit.
Hyi, pahinta on lapsi.