Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En samaistu naisiin

Vierailija
09.05.2025 |

En tykkää lapsista, sanon ihan suoraan. Huutavat ja haisevat. Yksi oma lapsi mulla kyllä on, ja häntä rakastan. 

Mutta yhtään pestävää peppua en enää halua. Kun tämän saan isoksi, niin se riittää mulle. En saa mitään kiksejä imettämisestä, puklujen siivoamisesta, pukemisesta, iltasatujen lukemisesta..

Vauvakuumetta ei ole tullut. Vain tuo yksi mielenhäiriö nuorempana, kun kuvittelin elämän olevan ihan erilaista. 

En jaksa keskustella lapsista. En pukeutumisesta, kosmetiikasta, hoivaamisesta.. Meikkaan kyllä ja huolehdin ulkonäöstä muuten, mutta en jaksa keskustella siitä. 

Harrastan mieluummin vapaasti seksiä miehen kanssa, kuin että taapero keskeyttää milloin mistäkin syystä. 

Olen kiinnostunut tekniikasta ja tykkään ajaa autoa ja isojakin koneita. Työkalut pysyy kädessä. Kaksimielinen huumori on myös mun juttu. Enemmän juttua syntyy miesten, kuin naisten kanssa.

Olen ilmeisesti ihan outolintu. Onko muita, jotka usein huomaa, ettei yhtään kuulu "tyttöporukkaan"?

N30

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis mitä tyypillisin keskivertonainen lukuunottamatta sitä, että olet sisäistänyt naisvihan ja kuvittelet olevasi erilainen kuin halveksimasi naiset.

Vierailija
2/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis mitä tyypillisin keskivertonainen lukuunottamatta sitä, että olet sisäistänyt naisvihan ja kuvittelet olevasi erilainen kuin halveksimasi naiset.

En halveksi kuvaamanilaisia naisia. En vaan itse saa noista jutuista mitään. Ennemmin pidän itseäni outona. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen siis, että miehet varsinkaan eivät tällaista äijämäistä naista halua. :D

Ap

Vierailija
4/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

t. Nainen

Vierailija
5/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minä sain imetyksestä orgasmeja ja lapsen kanssa telmiminen oli hauskaa. Ei siinä pepun pesemisessäkään mitään iljettävää ollut, mukavahan se vauvaa on hoitaa kun tämä voi hyvin.

No mulla ei imetys sujunut niin pulloruokinnaksi meni, että tuosta en tiedä. Enkä halua yrittää uudelleen. 😁

Jostain syystä en nauti noista jutuista ollenkaan, vaan ihan muista jutuista. Mulla ei siis ole hoivaviettiä, vaan pitkästyn niissä puuhissa..

Ap

Vierailija
6/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää alatyylisistä jutuista tai mekaniikasta. Minulla ei ole edes televisiota. Lapset ovat kivoja, mutta en minäkään toisten lapsista pidä, ovat kuin pommeja kun ei tunne heitä. Outoja ovat mammat, jotka ovat lääppimässä ja lässyttämässä toisten lemmikeille ja lapsille kuin olisivat jotain julkisia prostituutteja. Hyh hyh.

Vierailija
7/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla naisilla ole lapsia tai meikkipelleilyä. Muttei ole tunnetta siitä että miesten tekeminen kiinnostaisi tai autohommat. Henkisyys voi kiinnostaa joitakin naisia enemmän kuin jatkuva tekeminen, tai jotkut omat jutut.

Vierailija
8/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minä sain imetyksestä orgasmeja ja lapsen kanssa telmiminen oli hauskaa. Ei siinä pepun pesemisessäkään mitään iljettävää ollut, mukavahan se vauvaa on hoitaa kun tämä voi hyvin.

No mulla ei imetys sujunut niin pulloruokinnaksi meni, että tuosta en tiedä. Enkä halua yrittää uudelleen. 😁

Jostain syystä en nauti noista jutuista ollenkaan, vaan ihan muista jutuista. Mulla ei siis ole hoivaviettiä, vaan pitkästyn niissä puuhissa..

Ap

Eli homma meni osaltasi vähän niinkuin paska seksi. No sellaista se on. 

Juuri tänään mietin, että minulle tuo on luonnollista kuin hengittäminen. En minä sitä kohtaan mitään pakottavaa himoa koe, mutta kasvien hoitelu ja lempeys ovat jotenkin vaan oma luonto. Ei kohdistu miehiin siis, vaan itseäni pienempiin luontokappaleisiin.

Vierailija
9/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oksettava trolli

Kuinkas niin? Etkö tiennyt imetysorgasmeista?

Vierailija
10/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli homma meni osaltasi vähän niinkuin paska seksi. No sellaista se on. 

Juuri tänään mietin, että minulle tuo on luonnollista kuin hengittäminen. En minä sitä kohtaan mitään pakottavaa himoa koe, mutta kasvien hoitelu ja lempeys ovat jotenkin vaan oma luonto. Ei kohdistu miehiin siis, vaan itseäni pienempiin luontokappaleisiin.<

Kysyin, onko kohtalotovereita ja sinä tulet kehuskelemaan olevasi stereotyyppinen nainen?

Ap.

Vierailija
11/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan miettiä jotain terapiaa tai päiväkirjaa jos asia vaivaa ap.

Vierailija
12/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan miettiä jotain terapiaa tai päiväkirjaa jos asia vaivaa ap.

Eli mielestäsi olen vääränlainen naiseksi? Vähän niinkuin eheytyshoitoihin pitäis mennä?

Ap

Vierailija
13/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oksettava trolli

Kuinkas niin? Etkö tiennyt imetysorgasmeista?

Missä kohtaa tuo menee p*dofilian puolelle...

Vierailija
14/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla on jokin stereotypia naisista.

Vierailija
15/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies täällä riehuu imetysorgasmeista :D Miehillä ei ole mitään ymmärrystä kyllä naisista tai lasten hoidosta

Vierailija
16/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ensisijaisesti äiti.

AP:n kaltaiset uraa luovat naiset ovat onnettomia surkimuksia.

Vierailija
17/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi tehdä niitä lapsia, nainen on elänyt ihan turhaan jos ei synnytä

Vierailija
18/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Okei. Asia tuli selväksi. Oliko vielä muuta?🥱

Vierailija
19/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on ensisijaisesti äiti.

AP:n kaltaiset uraa luovat naiset ovat onnettomia surkimuksia.

Paitsi kun nimenomaan olin onneton vauvan kanssa neljän seinän sisällä 24/7 ollessani. Töissä oli mukavampaa.

Ap

Vierailija
20/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot just niin kuin tyypillinen suomalainen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän