Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En samaistu naisiin

Vierailija
09.05.2025 |

En tykkää lapsista, sanon ihan suoraan. Huutavat ja haisevat. Yksi oma lapsi mulla kyllä on, ja häntä rakastan. 

Mutta yhtään pestävää peppua en enää halua. Kun tämän saan isoksi, niin se riittää mulle. En saa mitään kiksejä imettämisestä, puklujen siivoamisesta, pukemisesta, iltasatujen lukemisesta..

Vauvakuumetta ei ole tullut. Vain tuo yksi mielenhäiriö nuorempana, kun kuvittelin elämän olevan ihan erilaista. 

En jaksa keskustella lapsista. En pukeutumisesta, kosmetiikasta, hoivaamisesta.. Meikkaan kyllä ja huolehdin ulkonäöstä muuten, mutta en jaksa keskustella siitä. 

Harrastan mieluummin vapaasti seksiä miehen kanssa, kuin että taapero keskeyttää milloin mistäkin syystä. 

Olen kiinnostunut tekniikasta ja tykkään ajaa autoa ja isojakin koneita. Työkalut pysyy kädessä. Kaksimielinen huumori on myös mun juttu. Enemmän juttua syntyy miesten, kuin naisten kanssa.

Olen ilmeisesti ihan outolintu. Onko muita, jotka usein huomaa, ettei yhtään kuulu "tyttöporukkaan"?

N30

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi mitä juttuja. En minäkään pidä lapsista eikä minulla ole niitä, ja olen miesvaltaisella alalla ja harrastan enimmäkseen "poikien juttuja". Kyllä minä silti ihan nainen olen, outolintu kyllä koska minulla on asperger, mutta ei se muiden naisten vika ole etten minä sovi joukkoon. En kyllä minäkään sinun kaveri olisi, jos tuollaista kakkaista naisvihaa puhut ääneen. 

En mä ole sanonut, että olisi muiden naisten vika, että olen tällainen??

Ap

Sinä kuitenkin olet ihan samanlainen kuin ne 'muut naiset'.

Mieti sitä hetki ja kerro, miltä se sinusta tuntuu? Tunnetko itsesi ylpeäksi, eli oletko ylpeä ollessasi kuten naiset yleensä? Vai tuntuuko ajatus sinusta ikävältä, että omakuvasi perustuu siihen, että et ole 'nainen'?

Ei kai siinäkään mitään vikaa olisi olla kuten nainen yleensä, jos sillä turvaisi itselleen hyvän toimeentulon. Mutta kun näin ei ole niin on silkkaa hölmöyttä tavoitella perinteisen naisen roolia.

Vierailija
62/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis mitä tyypillisin keskivertonainen lukuunottamatta sitä, että olet sisäistänyt naisvihan ja kuvittelet olevasi erilainen kuin halveksimasi naiset.

Mitä naisvihaa siinä on, ettei pidä sellasista stereotyyppisista naistenjutuista???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti joku on heittämässä omaa lastaan junan alle, ettei vaan vaikuta naiselta 😂 sairain juttu mitä olen aikoihin lukenut. 

No miehiseen tyyliin vois ihan vaan häipyä? 

Vierailija
64/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis mitä tyypillisin keskivertonainen lukuunottamatta sitä, että olet sisäistänyt naisvihan ja kuvittelet olevasi erilainen kuin halveksimasi naiset.

Mitä naisvihaa siinä on, ettei pidä sellasista stereotyyppisista naistenjutuista???

No sitä, että juuri uskoo niihin stereotypioihin. Ei kukaan normaali nainen puhu meikeistä. En ole ikinä kuullut. Eikä niistä pikkulapsistakaan, kuin korkeintaan sen hetken, kun on niistä ylikuormittunut. 

Vierailija
65/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki muut naiset". Tämä kapeakatseisuus kertoo, että aloitus on miehen tekemä.

Missä kirjoitin kaikki muut naiset?

Ap

Vierailija
66/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä, että juuri uskoo niihin stereotypioihin. Ei kukaan normaali nainen puhu meikeistä. En ole ikinä kuullut. Eikä niistä pikkulapsistakaan, kuin korkeintaan sen hetken, kun on niistä ylikuormittunut. 

Siinä tapauksessa et ole tavannut niitä naisihmisiä, joita kohtaan työelämässä 😬

Vierailija
67/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinäkään mitään vikaa olisi olla kuten nainen yleensä, jos sillä turvaisi itselleen hyvän toimeentulon. Mutta kun näin ei ole niin on silkkaa hölmöyttä tavoitella perinteisen naisen roolia.

Naisvaltaisia aloja on mm lääkärit, hammaslääkärit, lukion opet, rehtorit jne, kaikki reilusti yli keskiarvon palkattuja aloja. Ei tavallisen naisen elämä niin kurjaa ole. Itse asiassa ne syrjäytyneet yleensä ovat miehiä. 

Vierailija
68/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa siinä on väite ja kuvitelma, että muut naiset olisivat sellaisia stereotyyppisiä naisia.

On kyllä jo tullut ilmi, että olet perjantai-illan trolli, joka tahallaan ei muka ymmärrä jo moneen kertaan selitettyä asiaa.

Vierailija
69/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa et ole tavannut niitä naisihmisiä, joita kohtaan työelämässä 😬

Eihän sinun pitänyt kohdata naisia työelämässä. Ja ilmeisesti en. Minä kohtaan vain tavallisia korkeakoulutettuja naisia. 

Vierailija
70/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisia aloja on mm lääkärit, hammaslääkärit, lukion opet, rehtorit jne, kaikki reilusti yli keskiarvon palkattuja aloja. Ei tavallisen naisen elämä niin kurjaa ole. Itse asiassa ne syrjäytyneet yleensä ovat miehiä. 

Ei tuo ole perinteinen naisen rooli..

Vierailija
71/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti joku on heittämässä omaa lastaan junan alle, ettei vaan vaikuta naiselta 😂 sairain juttu mitä olen aikoihin lukenut. 

En ole sanonut näin. Sanoin vain, etten nauti pienten lastenhoidosta. 

Isomman lapsen kanssa puuhailu on jo ihan mukavaa. 

Ap

Sanotaanko nyt vaikka näin, että olin todella hämmentynyt, ettei se kuuluisa äidinvaisto ja rakkaus syttynyt synnytyksen jälkeen. Meni vuosia mieltää itseni äidiksi ja luoda suhde lapseen.

Ap

Vierailija
72/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet töissä? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen, harvaa aikuista meikit kiinnostaa. Lapsista voidaan puhua toisten samassa elämäntilanteessa olevien kanssa, mutta se vähenee nopeasti, kun lapset kasvavat. 

Vierailija
73/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa siinä on väite ja kuvitelma, että muut naiset olisivat sellaisia stereotyyppisiä naisia.

On kyllä jo tullut ilmi, että olet perjantai-illan trolli, joka tahallaan ei muka ymmärrä jo moneen kertaan selitettyä asiaa.

Eivät tietenkään kaikki ole, mutta harvemmin törmään kaltaisiini. En ole missään kohtaa sanonut, että kaikki naiset ovat tietynlaisia.

Ap

Vierailija
74/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla niellyt naisvihaa oikein kurkun täydeltä kun väität, etteivät naiset puhu meikeistä tai lapsista. Liiankin moni lisääntynyt leuhkii pentujensa koulujutuista, harrastuksista jne jne

Vierailija
75/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun pitänyt kohdata naisia työelämässä. Ja ilmeisesti en. Minä kohtaan vain tavallisia korkeakoulutettuja naisia.&nbs

Tuon kirjoittaja en ole minä.

Ap

Vierailija
76/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että halveksii niitä juttuja ja samaan aikaan kuvittelee niiden kiinnostavan 'kaikkia' naisia, vaikka ei kiinnosta.

Vierailija
77/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että halveksii niitä juttuja ja samaan aikaan kuvittelee niiden kiinnostavan 'kaikkia' naisia, vaikka ei kiinnosta.

Joku muu liimasi sen halveksunnan stereotyyppisten naisten juttujen yhteyteen. Mä en ole niitä halveksinut, todennut vain, etten ole itse kiinnostunut niistä.

Ap

Vierailija
78/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole perinteinen naisen rooli..

Puhuttiin tavallisista naisista. Tuollaisia ovat omassa tuttavapiirissäni. 

Vierailija
79/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut näin. Sanoin vain, etten nauti pienten lastenhoidosta. 

Isomman lapsen kanssa puuhailu on jo ihan mukavaa. 

Ap

Sanotaanko nyt vaikka näin, että olin todella hämmentynyt, ettei se kuuluisa äidinvaisto ja rakkaus syttynyt synnytyksen jälkeen. Meni vuosia mieltää itseni äidiksi ja luoda suhde lapseen.

Ap

Sekin on ihan normaalia, ettei heti synnytyksen jälkeen koe mitään suurta rakkautta vaan lähinnä on hämmentynyt. Itse ainakin olin ja tiedän sen olevan yleistä.

Vierailija
80/124 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijjaa miten stereotyyppinen oletus naisista, aivan kuten naisia leikkivillä miehillä

mene töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi