En samaistu naisiin
En tykkää lapsista, sanon ihan suoraan. Huutavat ja haisevat. Yksi oma lapsi mulla kyllä on, ja häntä rakastan.
Mutta yhtään pestävää peppua en enää halua. Kun tämän saan isoksi, niin se riittää mulle. En saa mitään kiksejä imettämisestä, puklujen siivoamisesta, pukemisesta, iltasatujen lukemisesta..
Vauvakuumetta ei ole tullut. Vain tuo yksi mielenhäiriö nuorempana, kun kuvittelin elämän olevan ihan erilaista.
En jaksa keskustella lapsista. En pukeutumisesta, kosmetiikasta, hoivaamisesta.. Meikkaan kyllä ja huolehdin ulkonäöstä muuten, mutta en jaksa keskustella siitä.
Harrastan mieluummin vapaasti seksiä miehen kanssa, kuin että taapero keskeyttää milloin mistäkin syystä.
Olen kiinnostunut tekniikasta ja tykkään ajaa autoa ja isojakin koneita. Työkalut pysyy kädessä. Kaksimielinen huumori on myös mun juttu. Enemmän juttua syntyy miesten, kuin naisten kanssa.
Olen ilmeisesti ihan outolintu. Onko muita, jotka usein huomaa, ettei yhtään kuulu "tyttöporukkaan"?
N30
Kommentit (124)
Voin kertoa, että olet aivan tavallinen nuorehko henkilö, joka kuvittelee olevansa erityinen.
Olet ihan tavallinen todellakin.
Itsekin inhosin imettämistä, mielestäni tissit oli seksiin tarkoitetut. Selvisin kuitenkin lasten vuoksi.
En edelleenkään pidä muiden lapsista, omat ja siskontyttö ovat kivoja.
Meikki on pakollinen paha, koska haluan näyttää skarpilta, mitään puhumista en siitä keksi.
Ei kaikki miehetkään tykkää miesten jutuista, itsekin vihaan vaikkapa kalastusta, purjehdusta, golffia, biljardia ja jääkiekkoa, eikä alapäähuumorikaan oikein uppoa.
Olen kuitenkin lihaa syövä, armeijan käynyt, bensa-autolla ajava hetero, että sittenhän on vielä nämä kallion hipsterit erikseen, mutta ei ne oikeastaan ole edes miehiä.
En tiedä mikä se stereotyyppi on että naiset puhuu meikeistä. Jos ei työkseen ole kosmetiikkaan liittyvissä hommissa tai edustustöissä niin eipä niistä juuri riitä puhumista. Lähinnä suosituksia tuotteista jos sivumennen sanoo että tuote x onkin loppu, pitää käydä ostamassa.
En tiedä yhtään naista (tai miestä) joka saisi kiksejä lapsiperheen siivoushommista tai pukeutumistappeluista yms. Se on vaan välttämätön paha joka hoituu siinä kuin hampaiden pesu kun siihen tottuu.
Pitää ottaa sellainen asenne, ettei keskity etsimään epäkohtia tai suuttua kun tulee taas jotain ei-mieluisaa tekemistä (vaikka se maitolasin kaatuminen). Pitää keskittyä hyviin puoliin ja hyväksyä epämiellyttävät puolet asiaankuuluvina hommina jotka vain tehdään niin ne on nopeasti ohi.
Itsekään en pidä imettämisestä, mutta kun ajattelen että tämä on tärkeää työtä ja vauva tulee hyvälle mielelle, ei se ole ollenkaan tervanjuontia. Joskus oli (esikoisen kanssa), kun imettäminen oli haastavampaa ja olin todella väsynyt. Negatiivisella asenteella tein asiasta vielä hankalampaa kuin se oikeasti oli.