Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miellyttävä yllätys odotti S-tilillä

Vierailija
09.05.2025 |

Bonusten lisäksi oli maksettu yli 100 e ylijäämähyvitystä. Tuli kyllä tarpeeseen, kun tili on muuten kuiva. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä säästän paljon rahaa käymällä ostamassa vain  mitä tarvitsen siitä kaupasta, missä sattuu edullisimmin olemaan. Olen  pitänyt kirjaa. Bonuskortteja toki käytän niissä kaupoissa missä on, mutta täällä esim. Minimani on monessa aika edullinen ja varmaan siksi, että heillä ei mene rahaa bonusjärjestelmien ylläpitoon. Minimani on vielä kävelymatkan päässä, ei nyt ihan naapurissa, mutta sinne jaksaa kävellä kuitenkin.   Eikä tuu ostettua liikaa, kun ei mene autolla, tulee ostettua vain se, mitä on aikonutkin kun pitää kantaa.  Prisma on automatkan päässä, sinne en jaksa kävellä kumpaankaan mitä täällä on.  

Wau!

Minimani on mun mielestä kaikkein kallein kauppa.

Vierailija
82/83 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja sinne oli tullut 0,13 euroa. Huutista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hitto, tuli vain satanen, vaikka olen kantanut kaupasta lonkeroa kaksin käsin.

Ei ole ikinä tullut noin vähän.

Siis mulle kans...eläke on niin pieni että rahat loppuu ihan kohta, ja kuu ei ole edes puolessa! Tämä johtuu veron korotuksista 6,5% sekä eläke leikkauksesta 5,2%, nämä olivat siis erään Petterin mukaan pieniä viilauksia...