Miellyttävä yllätys odotti S-tilillä
Bonusten lisäksi oli maksettu yli 100 e ylijäämähyvitystä. Tuli kyllä tarpeeseen, kun tili on muuten kuiva.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ei maksa Keski-Suomikaan mitään, höh.
Korjaan googlauksen jälkeen, Keskimaa maksaa 10.6.
En tiedä millasilla summilla ootte ostaneet, jotka saatte satasia?
Saanko siis tuollaosen palautuksen nyt jos minulla on s etukortti ja olennkäyttänyt sitä?
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-savolaiset saa 17 900 000 miljoonaa ylijäämähyvitystä. Eikö tuo alue ole köyhintä Suomessa.
Maajussit, kuntien työntekijät, yrittäjät, yhdistykset aivopesty ass-asiakkaiksi.
Joka kuukausi plussaa parikymppiä, jos summan säästäisi, sama kertymä kuin ass-marketissa.
Lisäksi saan ilmaisiatuotteita ja euron tarjouksia.
Ne jotka ei saa heiltä kuitenkin peritään 30% verua.
No mikä ohmeen ylijäämähyvirys? Ikinä kuullutkaan ja aina ollut S- kaupan jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tajunnut että ne maksetaan tänään, sain 382 ylimääräistä, jippii :)
Joo, onhan sitä rahaa mennytkin mutta pääosin ihan ruokaan ja bensaan. Pakko ne olisi ostaa joka tapauksessa.
Onko tuo siis kuukauden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei osuuskauppa maksa noita ylijäämän palautuksia, joten tänään tuli pelkät bonukset. Toki niitäkin tuli taas ihan mukavasti näin yhden hengen talouteen.
Yhden hengen taloutena tyypilliset bonukseni ovat 2 tai 3 euroa.
Pirkanmaa ei maksa. En siis käytössä ässää jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei osuuskauppa maksa noita ylijäämän palautuksia, joten tänään tuli pelkät bonukset. Toki niitäkin tuli taas ihan mukavasti näin yhden hengen talouteen.
Yhden hengen taloutena tyypilliset bonukseni ovat 2 tai 3 euroa.
Kahvirahan sain minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tajunnut että ne maksetaan tänään, sain 382 ylimääräistä, jippii :)
Joo, onhan sitä rahaa mennytkin mutta pääosin ihan ruokaan ja bensaan. Pakko ne olisi ostaa joka tapauksessa.
Onko tuo siis kuukauden aikana?
Ei vaan se ylijäämäpalautus joka maksetaan koko vuoden ostosten perusteella. Huhtikuun bonus mulla oli jotain 75 euroa. Tuo 382 oli ylijäämäpalautus. Yhteensä oli tullut siis reilut 450 euroa tänään :) Kyllä mulla sille käyttöä on. T. Kahden teinin yh
Mutta tilipäivähän on vasta huomenna
Eepee maksaa kesäkuun 10 päivä koko vuoden bonusostoista 1.1% pääomapalautusta 👍
Mulle tuli 0,70 e. No nyt tuli sijoitus ongelma, ehkä puuro paketti, hmm.
Keskimaa maksaa 10.6.