Miellyttävä yllätys odotti S-tilillä
Bonusten lisäksi oli maksettu yli 100 e ylijäämähyvitystä. Tuli kyllä tarpeeseen, kun tili on muuten kuiva.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulunut kohta 10 vuotta S-Pankkiin enkä vieläkään ole tajunnut mikä se ylijäämähyvitys on ja koska se maksetaan.
Sun kannattaa kirjautua sinne S-pankin tilille ja sieltä katsoa. Jos on tunnukset hukassa, nin ne kyllä saa vaikka sellaisesta s-kaupasta, jossa on myös pankkipalvelu.
Muistaakseni saa myös netissä vahvalla tunnistautumisella.
Mutta siis mikä se on? Miksi sitä ei voi sanoa tässä?
Kannatta muuten tarkistaa mummon ässäjäsenyys. Tilillä voi olla kelpo summa bonuksista kertynyttä rahaa, jota ei ole älynnyt sieltä käyttää.
Miksei pääkaupunkiseudun SOK:sta saa ylijäämäbonuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuulunut kohta 10 vuotta S-Pankkiin enkä vieläkään ole tajunnut mikä se ylijäämähyvitys on ja koska se maksetaan.
Sun kannattaa kirjautua sinne S-pankin tilille ja sieltä katsoa. Jos on tunnukset hukassa, nin ne kyllä saa vaikka sellaisesta s-kaupasta, jossa on myös pankkipalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei pääkaupunkiseudun SOK:sta saa ylijäämäbonuksia?
Ne on eri alueilla erilaiset jutut noilla.
Täälä keskisuomessa ei saada tuplaboonuksia ostoista kampanja-aikoina kuten siellä saatte.
Mä muistan, kun joskus kerättiin niitä ostokuitteja (jopa toisten, jotka heittivät omansa roskikseen) ja sitten sai ne laskettiin bonusta tai jotain hyvitystä varten vuoden lopussa. Silloin tarjouksia varten leikeltiin mainoslehdestä kuponkeja.
Nykyisin ainakin osuuspankin korttiin saa sen S-jäsenyyden, eli ei tarvise erikseen sitä s-korttia kassalla käyttää.
Kyllä mä käyn muissakin kuin s-kaupoissa, ei se bonus ole suurin kriteeri ostoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä säästän paljon rahaa käymällä ostamassa vain mitä tarvitsen siitä kaupasta, missä sattuu edullisimmin olemaan. Olen pitänyt kirjaa. Bonuskortteja toki käytän niissä kaupoissa missä on, mutta täällä esim. Minimani on monessa aika edullinen ja varmaan siksi, että heillä ei mene rahaa bonusjärjestelmien ylläpitoon. Minimani on vielä kävelymatkan päässä, ei nyt ihan naapurissa, mutta sinne jaksaa kävellä kuitenkin. Eikä tuu ostettua liikaa, kun ei mene autolla, tulee ostettua vain se, mitä on aikonutkin kun pitää kantaa. Prisma on automatkan päässä, sinne en jaksa kävellä kumpaankaan mitä täällä on.
Sama, miksi ostaisin tonnilla ylihintaisesta ässästä että saisin roposia takaisin omia rahojani.
Sama osuuspankin kanssa. Kun keskität asioita ja ostat enemmän ja kalliimpia vakuutuksia niin saat enemmän boonusta.
Tavallinen talletusasiakas saa noita tasan nolla euroa vaikka makuuttaisi käyttötilillään pankin käytettävänä miljoonaa euroa.
Osuuspankki ei rahan päälle ymmärtävänä firmana maksa edes osuusmaksulle korkoa toisin kuin s-ryhmän osuuskauppa jäseneksi liittyneille ja jäsenmaksun maksaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin jo tuolla toisaalla kerroin, ylijäämän palautus on osuus osuuskaupan edellisen vuoden voitosta. Mitä parempi tulos, sitä enemmän on mahdollista jakaa osuuskaupan jäsenille voittoa, mutta summan päättää Ok:n hallinto joka vuosi erikseen. Tietty vaan silloin, kun on tullut voittoa mistä jakaa.
Nyt joku puhuu täällä ylijäämäbonuksista. Sellaisia ei ole olemassa, on bonukset ja ylijäämän palautus erikseen. Bonusta kerryttää omilla ostoksilla, ylijäämän palautus perustuu siihen, paljonko oma ok on tehnyt edellisvuoden aikana voittoa. Jos menee huonosti, ei ole ylijäämää, jota palauttaa. Tai jos kaikki ylijäämä päätettäisiin käyttää investointeihin, mutta tähän ei kai päättäjät suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-savolaiset saa 17 900 000 miljoonaa ylijäämähyvitystä. Eikö tuo alue ole köyhintä Suomessa.
Vain Tyhmä kansa iloitsee kun saa omia rahojaan takaisin! Tämä kertoo miten pielessä markkina meillä on
S-ryhmässä työskennelleenä tiedän miten tehoton ja sekava laitos se on. Omistajien rahoilla on kiva puuhastella kaikkea
Varmaan melkein jokaisesta isosta organisaatiosta voi sanoa samaa ainakin jostain osasta: Eli tehoton ja sekava laitos.
Sun kokemus ei siis ole mikään absoluuttinen totuus ja S-ryhmässä on varmasti osia ja alueita, jotka ovat toisia tehottomampia ja sekavampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä säästän paljon rahaa käymällä ostamassa vain mitä tarvitsen siitä kaupasta, missä sattuu edullisimmin olemaan. Olen pitänyt kirjaa. Bonuskortteja toki käytän niissä kaupoissa missä on, mutta täällä esim. Minimani on monessa aika edullinen ja varmaan siksi, että heillä ei mene rahaa bonusjärjestelmien ylläpitoon. Minimani on vielä kävelymatkan päässä, ei nyt ihan naapurissa, mutta sinne jaksaa kävellä kuitenkin. Eikä tuu ostettua liikaa, kun ei mene autolla, tulee ostettua vain se, mitä on aikonutkin kun pitää kantaa. Prisma on automatkan päässä, sinne en jaksa kävellä kumpaankaan mitä täällä on.
Sama, miksi ostaisin tonnilla ylihintaisesta ässästä että saisin roposia takaisin omia rahojani.
Sama osuuspankin kanssa. Kun keskität asioita ja ostat enemmän ja kalliimpia vakuutuksia niin saat enemmän boonusta.
Tavallinen talletusasiakas saa noita tasan nolla euroa vaikka makuuttaisi käyttötilillään pankin käytettävänä miljoonaa euroa.
Osuuspankki ei rahan päälle ymmärtävänä firmana maksa edes osuusmaksulle korkoa toisin kuin s-ryhmän osuuskauppa jäseneksi liittyneille ja jäsenmaksun maksaneille.
Älä valehtele. Näköjään sulla ei ole edes tiliä OP saa, muuten näkisit bonus tiedot pankin sivuilta.
Katso Osuuspankin sivuilta laskuri kuinka paljon saat bonuksia talletuksista.
Mulla ei ole vakuutuksia OP;saa, vain sijoituksia ja talletuksia , saan n, 50 bonuksia kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele. Näköjään sulla ei ole edes tiliä OP saa, muuten näkisit bonus tiedot pankin sivuilta.
Mulla ei ole vakuutuksia OP;saa, vain sijoituksia ja talletuksia , saan n, 50 bonuksia kuukaudessa.
Käyttötilillä olevista rahoista ennen sai boonuksia, nykyään ei. Vaikka olis miljoona odottamassa jotakin käyttöä varten ilman määräikaan sitomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä olevista rahoista ennen sai boonuksia, nykyään ei. Vaikka olis miljoona odottamassa jotakin käyttöä varten ilman määräikaan sitomista.
Ei käyttötilillä kannata rahaa paljoa pitää.
Omaa tyhmyyttä jos kaikki on käyttötilillä.
Se nyt on ihan sama millä nimellä saat ostostesi summasta alennusta viivästettynä. Hintahan voisi olla jo suoraan sen verran halvempi alunperinkin ilman koko tätä "bonus" sirkusta.
Missä tämmöistä on? Oulussa ei oo tullut latin latia
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tajunnut että ne maksetaan tänään, sain 382 ylimääräistä, jippii :)
Joo, onhan sitä rahaa mennytkin mutta pääosin ihan ruokaan ja bensaan. Pakko ne olisi ostaa joka tapauksessa.
Lidlistä ostettuna olisit saanut tonnin.
Vierailija kirjoitti:
Missä tämmöistä on? Oulussa ei oo tullut latin latia
En tiedä mihin viittaat tämmöisellä, mutta jos puhutaan ylijäämän palautuksesta, niin sitä maksaa omistajilleen osuuskaupat, jotka tekee tulosta, eli on sitä ylijäämää mistä maksaa. Ylijäämästä voidaan tehdä investointeja ja maksaa omistajille. Samaan tapaan kuin sijoittaja hyötyy sijoituksistaan. Osuuskaupassa se sijoitus on satasen osuusmaksu.
Ok:n päättäjät päättää, minkä verran ylijäämästä maksetaan omistajille osuusmaksun korkona ja ylijäämän palautuksena. Palautus on ollut joskus ihan kiva summa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei oltu käyty s-tilillä vuosikausiin, kun tunnuksetkin oli kateissa. Oli aikamoinen yllätys, miten paljon sinne olis kerääntynyt rahaa. S on osannut hyvin sijoittaa.
Minä maksoin enimmät nelihenkisen perheen ruuista ja bensoista 25 vuotta enkä koskaan käynyt katsomassa mitä s-tilillä on. Sitten kävin ja siellä oli yli 7 tonnia. PIstin sen S-pankin sijoitustilille ja nyt siellä on kymppitonni. Bonukset pitävät huolta että sijoitus kasvaa vaikka en koskaan tietoisesti sinne mitään laittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tajunnut että ne maksetaan tänään, sain 382 ylimääräistä, jippii :)
Joo, onhan sitä rahaa mennytkin mutta pääosin ihan ruokaan ja bensaan. Pakko ne olisi ostaa joka tapauksessa.
Lidlistä ostettuna olisit saanut tonnin.
Lidlin euron bonukset on ihan naurettavia. Hukkaan meni, jos et viikkoon käy lidlissä.