Tuttu yh-äippä saa tukia 2500€/kk puhtaana käteen! Minä teen 70 tuntia viikossa töitä enkä saa noin paljoa!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.
Ap on keksinyt tuon väitteen täysin hihastaan.
Se, ettei ole tahtoa tai tietämystä hakea, tai synny tukioikeutta, ei tarkoita etteikö tukia olisi. Lapsiperheillehän on vaikka mitä etuuksia.
Nolo.
Ei pidä paikkaansa, että 'lapsiperheille olisi vaikka mitä etuisuuksia'. On vain lapsilisä ja toisen vanhemmat maksamat elatusmaksut.
T. Sosiaaliturvan kanssa töissä
äitiysavustus.
vanhempainpäivärahat. raskausraha. erityisraskausraha. vanhempainraha.
lapsilisä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.
lastenhoidon tuet. kotihoidon tuki. joustava hoitoraha. yksityis
Noita tukia ei voi saada päällekkäin yhtä aikaa.
Ap on trolli. Ilmoittakaa aloitus asiattomana poistoon.
Ap on trolli incel tai trolli maho.
Huolehtisit ennemmin paljonko hallitus syytää rahaa täällä oleville ulkomaalaisille jotka, eivät ole edes saaneet kansalaisuutta, sekä sen lisäksi rahoittavat miljardeilla korruptoituneita maita, jonne itse en lähettäisi edes euroa.
Suomi tarvitsee jokaisen suomalaisen vauvan joka tänne syntyy ja lapsiin pitää panostaa, eritoten köyhiin lapsiin. Nyt on paljon jo tässä maassakin suomalaisia lapsia, jotka ovat aliravittuja, vaikka vanhemmat tekevät kaikkensa, raha ei riitä kuin makaroniin. On hirveä nähdä lapsia, joilla ei ole perusasiat kunnossa. Samaan aikaan lidl on täynnä ukrainalaisia miehiä ja naisia mukuloineen, kärryt ladptaan aina kukkuroilleen sapuskaa ja lidlin tavaroita. Panee se vähän ihmettelemään mitä tässä maassa oikein tapahtuu, kun oma kansa jätetään oman onnensa nojaan ja vieraita hyysätään yhä enemmän.
Ei muuta sitten kuin vain haarat levälleen ja jakamaan jokaiselle vastaantulevalle Nico-Petterille. Kyllä niitä lapsia sinullekin tulee ja pääset nauttimaan siitäkin onnesta
Eihän hän väitä sen olevan oma. Omakotitalo jossa asuu vuokralla. Luetun ymmärtäminen.