Tuttu yh-äippä saa tukia 2500€/kk puhtaana käteen! Minä teen 70 tuntia viikossa töitä enkä saa noin paljoa!
Kommentit (64)
Onhan se kiva, että kaikilla lapsilla on katto päänsä päällä. Ja ruokaakin.
Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellolle pakkasella ilman kenkiä
Sillä on sitten monta lasta tai hyvä ansiosidonnainen.
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellolle pakkasella ilman kenkiä
Vielä kivempaa olis et jokainen eläittäisi omat pentunsa itse eikä nostaisi max tukia.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.
Ap on keksinyt tuon väitteen täysin hihastaan.
10 lasta ja tukia puskee!
Kunhan Suomeen saadaan oikeistohallitus, nuo tukielätit saavat kyytiä. Lasten isät ovat noilla avuttomia luusereita, jos edes tietävät kenen lapset ovat. Artisti maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kivempaa olis et jokainen eläittäisi omat pentunsa itse eikä nostaisi max tukia.
Yhteiskunta on ihmisen turva. Sinunkin. Jos tarvitset kalliin leikkauksen, saat sen, eikä tarvi maksaa 50 000 € itse. Jokainen tarvitsee joskus apua yhteiskunnalta. Vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Suomeen saadaan oikeistohallitus, nuo tukielätit saavat kyytiä. Lasten isät ovat noilla avuttomia luusereita, jos edes tietävät kenen lapset ovat. Artisti maksaa!
Eikö meillä ole jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.
10 lasta ja tukia puskee!
Siinä sitten kasvatetaan lapsia sinunkin eteesi tekemään töitä tulevaisuudessa. Ehkä sotivat sinun puolestasi, kun olet eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Toimeentulotukea, asumistukea, lapsilisät, lapsituet, harkinnanvarainen, hänen omakotitalon vuokra maksetaan kokonaan 1500€/kk
Mikä on tuo 'lapsituet'?
Kyseessä on ilmeisesti joku 10-lapsinen perhe, sillä kaikkia tukia on leikattu.
Ehkä sinun ap pitää hankkia myös 10 lasta, sitten huomaat, että niistä on myös kuluja, jo vain ruoka- ja vastekulut ovat isommat kuin mitä tuista saa.
Pitäisi ottaa lapset huostaan jos vanhemmat eivät kykene elättämään niin tulisi hommaan jotain järkeä - menoista viis.
Haluatko vaihtaa osia tutun yh-äipän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut töissä 18-vuotiaasta asti enkä ole ikinä tienannut noin paljoa :( asun 20 neliön yksiössä sillä isompaan ei ole varaa. On kyllä epäreilua. N36
Onko? Lapsiperhe nyt vaan saa enemmän tukia kuin sinkku, koska heitä on enemmän ja tarvitsevat enemmän rahaa.
Sun pitäisi verrata tuilla elävään sinkkuun ja sitten vasta mahdollusesti huutaa epäreiluutta.
Sama määrä pitäisi tulla tukia per aikuinen oli lapsia tai ei. Lapset ovat ihan itse aiheutettu kuluerä ja itse niistä pitäisi vanhempien myös huolehtia.
Ilmeisesti sillä on jotain 10 lasta. En minä tollasia summia nähnyt ikinä kun olin tuilla elävä yhden lapsen yh yli vuosikymmenen. Porvoossa lienee isommat kelatuet muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vaihtaa osia tutun yh-äipän kanssa?
En, vaan haluan loiselta tuet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellollez pakkasella ilman kenkiä
No tämä todellakin! Lisääntyminen luvanvaraiseksi ja soveltuvuustestit! Myös joku tuloraja olisi tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on pentuja, voit lahjottaa ne saamasi lapsilisät köyhemmille, ole hyvä vaan.
Onko? Lapsiperhe nyt vaan saa enemmän tukia kuin sinkku, koska heitä on enemmän ja tarvitsevat enemmän rahaa.
Sun pitäisi verrata tuilla elävään sinkkuun ja sitten vasta mahdollusesti huutaa epäreiluutta.