Tuttu yh-äippä saa tukia 2500€/kk puhtaana käteen! Minä teen 70 tuntia viikossa töitä enkä saa noin paljoa!
Kommentit (64)
Jokainen syntyvä lapsi on uusi syöpäsolu sairaassa kuolevassa maapallossa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Suomeen saadaan oikeistohallitus, nuo tukielätit saavat kyytiä. Lasten isät ovat noilla avuttomia luusereita, jos edes tietävät kenen lapset ovat. Artisti maksaa!
Mitähän huumeita sinäkin siellä niiskutat rööreihis. Olispa aitä itsekin noin kuutamolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva, että kaikilla lapsilla on katto päänsä päällä. Ja ruokaakin.
Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellollez pakkasella ilman kenkiä
Vielä kivempaa olis et jokainen eläittäisi omat pentunsa itse eikä nostaisi max tukia.
No tämä todellakin! Lisääntyminen luvanvaraiseksi ja soveltuvuustestit! Myös joku tuloraja olisi tarpeen.
Lapset huostaan ja sterilisaatio jos ei pysty heitä elättämään.
Kyllä!
Yhyy. Etkö saanut naista työpaikallesi töihin?
Jan Hanses saa tukia 20 miljoonaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.
Ap on keksinyt tuon väitteen täysin hihastaan.
Se, ettei ole tahtoa tai tietämystä hakea, tai synny tukioikeutta, ei tarkoita etteikö tukia olisi. Lapsiperheillehän on vaikka mitä etuuksia.
Nolo.
Ei pidä paikkaansa, että 'lapsiperheille olisi vaikka mitä etuisuuksia'. On vain lapsilisä ja toisen vanhemmat maksamat elatusmaksut.
T. Sosiaaliturvan kanssa töissä
äitiysavustus.
vanhempainpäivärahat. raskausraha. erityisraskausraha. vanhempainraha.
lapsilisä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.
lastenhoidon tuet. kotihoidon tuki. joustava hoitoraha. yksityisen hoidon tuki. osittainen hoitoraha.
sairaan tai vammaisen lapsen tuet.
elatustuki.
Lisäksi voi saada muita tukia kuten
asumisen tuet
opiskelijan tuet
asevelvollisen tuet
työttömyystuet
sairastamiseen liittyvät korvaukset.
Toimeentulotuki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellollez pakkasella ilman kenkiä
Vielä kivempaa olis et jokainen eläittäisi omat pentunsa itse eikä nostaisi max tukia.
No tämä todellakin! Lisääntyminen luvanvaraiseksi ja soveltuvuustestit! Myös joku tuloraja olisi tarpeen.
Joku maho neitsyt siellä taas ammuu.
Perhe on köyhän ainoa turva maailmassa, sai kelatukia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tuet pois ja perhe köyhälle riittäkööt. Ei ole muiden asia elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.
Toimeentulotukea, asumistukea, lapsilisät, lapsituet, harkinnanvarainen, hänen omakotitalon vuokra maksetaan kokonaan 1500€/kk
Tämä riitti tämän ketjun lukemisessa. Täyttä paskaa aka ap valehtelee. Kukaan ei saa tuollaisia tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Toimeentulotukea, asumistukea, lapsilisät, lapsituet, harkinnanvarainen, hänen omakotitalon vuokra maksetaan kokonaan 1500€/kk
Mikä on tuo 'lapsituet'?
Kyseessä on ilmeisesti joku 10-lapsinen perhe, sillä kaikkia tukia on leikattu.
Ehkä sinun ap pitää hankkia myös 10 lasta, sitten huomaat, että niistä on myös kuluja, jo vain ruoka- ja vastekulut ovat isommat kuin mitä tuista saa.
Kummallista sakkia. Hommataan kakkaroita yhteiskunnan elätettäväksi. Monet eroaa vaan tukirahoja saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Se, ettei ole tahtoa tai tietämystä hakea, tai synny tukioikeutta, ei tarkoita etteikö tukia olisi. Lapsiperheillehän on vaikka mitä etuuksia.
Nolo.
Ei pidä paikkaansa, että 'lapsiperheille olisi vaikka mitä etuisuuksia'. On vain lapsilisä ja toisen vanhemmat maksamat elatusmaksut.
T. Sosiaaliturvan kanssa töissä
äitiysavustus.
vanhempainpäivärahat. raskausraha. erityisraskausraha. vanhempainraha.
lapsilisä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.
lastenhoidon tuet. kotihoidon tuki. joustava hoitoraha. yksityis
Itse saan osa-aikatyön palkan lisäksi toimeentulo,työmarkkina ja asumistukea ja kela maksaa erikseen vielä 65€/kk sähköstä ja max. 200€ 3 kuukauden välein tulevasta vesilaskusta. Vuoroviikot lapset mulla ja olen ns. etävanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Ei makseta. Eikä saa. Vain Porvoossa.
70 tuntia viikossa? Siis 10 tuntia joka päivä ja viikossa silti saat alle 2500? Bruttona vai nettona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Mikä on tuo 'lapsituet'?
Kyseessä on ilmeisesti joku 10-lapsinen perhe, sillä kaikkia tukia on leikattu.
Ehkä sinun ap pitää hankkia myös 10 lasta, sitten huomaat, että niistä on myös kuluja, jo vain ruoka- ja vastekulut ovat isommat kuin mitä tuista saa.
Niin, tai ehkä lapsituki onkin äipän ansiosidonnainen äitiyspäiväraha? Lisäksi lapsilisät. Ehkä noita muita tukia ei tulekaan. Talokin on oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellolle pakkasella ilman kenkiä
Yhteiskunta on ihmisen turva. Sinunkin. Jos tarvitset kalliin leikkauksen, saat sen, eikä tarvi maksaa 50 000 € itse. Jokainen tarvitsee joskus apua yhteiskunnalta. Vuorotellen.
Miksi me vastuulliset lapsettomat joudumme maksamaan muiden nus simisen tuotoksina syntyneiden sekasikiöiden kuluja? Maksamaan itse.
Kuule me kaikki täällä maksetaan veroja, myös niitä sun lonkkaleikkauksiasi varten.
Sä mitään 70h tee. Oot joku työtön persu joka nyt vähän yrittää trollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tukia muka?
Omaan asuntoon ei saa enää asumistukea joten provo mikä provo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellolle pakkasella ilman kenkiä
Yhteiskunta on ihmisen turva. Sinunkin. Jos tarvitset kalliin leikkauksen, saat sen, eikä tarvi maksaa 50 000 € itse. Jokainen tarvitsee joskus apua yhteiskunnalta. Vuorotellen.
Miksi me vastuulliset lapsettomat joudumme maksamaan muiden nus simisen tuotoksina syntyneiden sekasikiöiden kuluja? Maksamaan itse.
Miksi me vastuulliset äidit joudumme maksamaan sun teiden käyttösi ja kivessyöpäleikkauksesi. Siksi että olemme vastuullisia, sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen köyhä enkä missään tekemisissä yhdenkään sukulaiseni kanssa, mukaanlukien vanhempani. En ymmärrä mikä turva niistä persrei'istä olisi?