Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu yh-äippä saa tukia 2500€/kk puhtaana käteen! Minä teen 70 tuntia viikossa töitä enkä saa noin paljoa!

Vierailija
08.05.2025 |

Ei ole reilua

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva, että kaikilla lapsilla on katto päänsä päällä. Ja ruokaakin. 

Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellollez pakkasella ilman kenkiä 

Vielä kivempaa olis et jokainen eläittäisi omat pentunsa itse eikä nostaisi max tukia.

No tämä todellakin! Lisääntyminen luvanvaraiseksi ja soveltuvuustestit! Myös joku tuloraja olisi tarpeen.

Lapset huostaan ja sterilisaatio jos ei pysty heitä elättämään.

Vierailija
42/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen syntyvä lapsi on uusi syöpäsolu sairaassa kuolevassa  maapallossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan Suomeen saadaan oikeistohallitus, nuo tukielätit saavat kyytiä. Lasten isät ovat noilla avuttomia luusereita, jos edes tietävät kenen lapset ovat. Artisti maksaa! 

Mitähän huumeita sinäkin siellä niiskutat rööreihis. Olispa aitä itsekin noin kuutamolla. 

Vierailija
44/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellollez pakkasella ilman kenkiä 

Vielä kivempaa olis et jokainen eläittäisi omat pentunsa itse eikä nostaisi max tukia.

No tämä todellakin! Lisääntyminen luvanvaraiseksi ja soveltuvuustestit! Myös joku tuloraja olisi tarpeen.

Kyllä!

Vierailija
45/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Etkö saanut naista työpaikallesi töihin?

Vierailija
46/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan Hanses saa tukia 20 miljoonaa!   

Vierailija
47/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.

Ap on keksinyt tuon väitteen täysin hihastaan. 

Se, ettei ole tahtoa tai tietämystä hakea, tai synny tukioikeutta, ei tarkoita etteikö tukia olisi. Lapsiperheillehän on vaikka mitä etuuksia.

Nolo.

Ei pidä paikkaansa, että 'lapsiperheille olisi vaikka mitä etuisuuksia'. On vain lapsilisä ja toisen vanhemmat maksamat elatusmaksut.

T. Sosiaaliturvan kanssa töissä

äitiysavustus.

vanhempainpäivärahat. raskausraha. erityisraskausraha. vanhempainraha.

lapsilisä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.

lastenhoidon tuet. kotihoidon tuki. joustava hoitoraha. yksityisen hoidon tuki. osittainen hoitoraha.

sairaan tai vammaisen lapsen tuet.

elatustuki.

Lisäksi voi saada muita tukia kuten

asumisen tuet

opiskelijan tuet

asevelvollisen tuet

työttömyystuet

sairastamiseen liittyvät korvaukset.

Toimeentulotuki

Vierailija
48/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku maho neitsyt siellä taas ammuu. 

Perhe on köyhän ainoa turva maailmassa, sai kelatukia tai ei. 

Vierailija
49/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuet pois ja perhe köyhälle riittäkööt. Ei ole muiden asia elättää.

Vierailija
50/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Minä olin yh, enkä saanut mitään tukia, sain vain lapsilisän kuin kaikki muutkin perheet.

Toimeentulotukea, asumistukea, lapsilisät, lapsituet, harkinnanvarainen, hänen omakotitalon vuokra maksetaan kokonaan 1500€/kk

Tämä riitti tämän ketjun lukemisessa. Täyttä paskaa aka ap valehtelee. Kukaan ei saa tuollaisia tukia.

Vierailija
51/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Toimeentulotukea, asumistukea, lapsilisät, lapsituet, harkinnanvarainen, hänen omakotitalon vuokra maksetaan kokonaan 1500€/kk

Mikä on  tuo 'lapsituet'?

Kyseessä on ilmeisesti joku 10-lapsinen perhe, sillä kaikkia tukia on leikattu.

Ehkä sinun ap pitää hankkia myös 10 lasta, sitten huomaat, että niistä on myös kuluja, jo vain ruoka- ja vastekulut ovat isommat kuin mitä tuista saa.

Kummallista sakkia.  Hommataan kakkaroita yhteiskunnan elätettäväksi.   Monet eroaa vaan tukirahoja saadakseen.   

Vierailija
52/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Se, ettei ole tahtoa tai tietämystä hakea, tai synny tukioikeutta, ei tarkoita etteikö tukia olisi. Lapsiperheillehän on vaikka mitä etuuksia.

Nolo.

Ei pidä paikkaansa, että 'lapsiperheille olisi vaikka mitä etuisuuksia'. On vain lapsilisä ja toisen vanhemmat maksamat elatusmaksut.

T. Sosiaaliturvan kanssa töissä

äitiysavustus.

vanhempainpäivärahat. raskausraha. erityisraskausraha. vanhempainraha.

lapsilisä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.

lastenhoidon tuet. kotihoidon tuki. joustava hoitoraha. yksityis

Itse saan osa-aikatyön palkan lisäksi  toimeentulo,työmarkkina ja asumistukea ja kela maksaa erikseen vielä 65€/kk sähköstä ja max. 200€ 3 kuukauden välein tulevasta vesilaskusta. Vuoroviikot lapset mulla ja olen ns. etävanhempi.

Vierailija
53/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Ei makseta. Eikä saa. Vain Porvoossa.

Vierailija
54/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 tuntia viikossa? Siis 10 tuntia joka päivä ja viikossa silti saat alle 2500? Bruttona vai nettona?

Vierailija
55/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Mikä on  tuo 'lapsituet'?

Kyseessä on ilmeisesti joku 10-lapsinen perhe, sillä kaikkia tukia on leikattu.

Ehkä sinun ap pitää hankkia myös 10 lasta, sitten huomaat, että niistä on myös kuluja, jo vain ruoka- ja vastekulut ovat isommat kuin mitä tuista saa.

Niin, tai ehkä lapsituki onkin äipän ansiosidonnainen äitiyspäiväraha? Lisäksi lapsilisät. Ehkä noita muita tukia ei tulekaan. Talokin on oma. 

Vierailija
56/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellolle pakkasella ilman kenkiä 

Yhteiskunta on ihmisen turva. Sinunkin. Jos tarvitset kalliin leikkauksen, saat sen, eikä tarvi maksaa 50 000 € itse. Jokainen tarvitsee joskus apua yhteiskunnalta. Vuorotellen. 

Miksi me vastuulliset lapsettomat joudumme maksamaan muiden nus simisen tuotoksina syntyneiden sekasikiöiden kuluja? Maksamaan itse.

Kuule me kaikki täällä maksetaan veroja, myös niitä sun lonkkaleikkauksiasi varten. 

Vierailija
57/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä mitään 70h tee. Oot joku työtön persu joka nyt vähän yrittää trollata. 

Vierailija
58/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tukia muka?

Omaan asuntoon ei saa enää asumistukea joten provo mikä provo

Vierailija
59/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei ole niin, että köyhyys pakottaa lapset huutolaisiksi. Töihin pellolle pakkasella ilman kenkiä 

Yhteiskunta on ihmisen turva. Sinunkin. Jos tarvitset kalliin leikkauksen, saat sen, eikä tarvi maksaa 50 000 € itse. Jokainen tarvitsee joskus apua yhteiskunnalta. Vuorotellen. 

Miksi me vastuulliset lapsettomat joudumme maksamaan muiden nus simisen tuotoksina syntyneiden sekasikiöiden kuluja? Maksamaan itse.

Miksi me vastuulliset äidit joudumme maksamaan sun  teiden käyttösi ja kivessyöpäleikkauksesi. Siksi että olemme vastuullisia, sinä et. 

Vierailija
60/64 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen köyhä enkä missään tekemisissä yhdenkään sukulaiseni kanssa, mukaanlukien vanhempani. En ymmärrä mikä turva niistä persrei'istä olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä