Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeastiko joku on niin hajamielinen, ettei muista mihin on telonut itseään. Kysymys kaverista.

Vierailija
08.05.2025 |

Kysyin häneltä, että mihin sä oot polves loukannu. 3 kert 4 kokoinen mustelma polven seudulla. Vieläpä melko tumma. Hän vastasi, että johonkin kolauttanut, ei edes muista.

Kysyin, että syökö jotain lääkettä joka voisi aiheuttaa niin kuulemma ei. Kehoitin häntä menemään lääkäriin jos mustelmia ilmestyy itsestään.

Hän huomasi myös toisen, mutta himmeämmän kädessään eikä muistanut senkään syntyä.

Hän vain naureskeli eikä ottanut vakavasti. Kuulemma on niin kova telomaan itseään. Minusta tuo ei ole normaalia.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti kolauttaa polven ja ei huomaa. Täysin normaalia

Vierailija
2/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan muista mistä mustelmani tulee. Välillä niitä vain ilmestyy. Toki ison onnettomuuden huomaan ja muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee myös tosi herkästi mustelmia, suuriakin. Eikä niitä muista, mihin on kolauttanut itsensä. Joten olet turhasta huolissasi.

Vierailija
4/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kömpelö ja kolhin välillä mustelmia kroppaani huomaamatta. Niitä tulee jo pienistäkin kolhuista niin ei sitä huomaa.

Vierailija
5/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu. Ja ainakin ADHD:n omaavalle sattuu. Mitä enemmän tulee kohellettua ympäriinsä niin eipä sitä muista puoliakaan vietetystä viikosta.

Vierailija
6/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihan oikeasti meitä on. On vain niin mustelmaherkkä. Kun pikkaisen hipaisee niin siinä on jälki. 

Vierailija
7/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jokaisen mustelman tai naarmun aiheuttajaa muista. Joillakin on korkeampi kipukynnys. Toki jos on puoli reittä ihan sinisenä niin sitten. 

Vierailija
8/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisessä ammatissa pieniä ruhjeita tulee huomaamatta esim. keittiötyössä kädet kärsii.

Vierailija
9/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina mistä olen mustelmani saanut. Monia muita asioita en muista.

En muista mitä söin lounaaksi. Varmaan mä jossain lounaspaikassa olin ja varmaan mä jotain söin. Mutta ei se haittaa, koska ei turhia asioita tarvitse muistaa.

Kaupungille kun menen autolla niin pysäköin auton jonnekin. Käyn kaupungilla kävellen asioilla monessa eri paikassa. Asioiden hoitamisen päätteeksi en muista minne olen auton pysäköinyt. Tuo aiheuttaa minulle haittaa, koska kyllä minun vaan tarvitsee löytää se auto!

Vierailija
10/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla lääkäriin yhteydessä. Kaverillasi saattaa olla von Willebrandin tauti

Vierailija
11/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti esim metsässä lenkillä, kotona siivotessa, ahtaassa varastossa, pihatöissä jne tulee mustelmia, vaikka ei niitä silloin pane merkille.

Vierailija
12/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annat olla? Turhaan vaivaat sillä päätäsi.

Vierailija
13/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos annat olla? Turhaan vaivaat sillä päätäsi.

Ja sit kaveri kuolee kun EI PÄÄSSYT HOITOON?????? TODELLA VASTUUTONTA

Vierailija
14/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa neljä? Senttiä? Tuskin itsekään kiinnittäisin huomiota. Rämmin paljon metsässä ja puutarhassa ja urheilen.

Vierailija
15/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehh.. näkisitpä minut tällä hetkellä. Joka paikassa kaikenlaisia naarmuja, mustelmia ja haavaumia. En todellakaan tiedä mistä 80% niistä on tullut. Olen adhd ja koko ajan vaan sattuu kaikenlaista enkä pistä niitä niin merkille. Törmään jonnekin, kaadun, osun johonkin, kömpelö ja hajamielinen. 

Vierailija
16/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti kolauttaa polven ja ei huomaa. Täysin normaalia

Niin. Se mustelmahan nousee vasta päivän päästä eikä heti. Itsekin kolauttelen itseäni enkä muista jokaisen mustelman syytä.

Vierailija
17/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sanoo, että eivät muista jotain silloin, kun eivät halua vastata liian tunkeilevaan kysymykseen.

Vierailija
18/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia ettei muista mistä mustelma on tullut, jos vaikka on tullut joku pikkukolhu, johon ei ole viitsinyt kiinnitää sen enempää huomiota. kaikki ihmiset ei ole niin neuroottisia, että pistäisivät kaikki kolhut merkille ja vahtisivat niitä. Ne vain todetaan ja jos ei ollut kova kolhu, niin jatketaan eteenpäin.

Vierailija
19/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan oikeasti meitä on. On vain niin mustelmaherkkä. Kun pikkaisen hipaisee niin siinä on jälki. 

Mulla tulee kauppakassissa mustelmia. Kannan olkapäällä ja siihen voi tulla mustelma, jos kassi painaa. Muuten yleensä lantiolle, kun kassi on siitä painanut.

Vierailija
20/39 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en todellakaan muista. Minulle ei edes tule mustelmia helposti, enkä kolauttele itseäni jatkuvasti. Silti nytkin on reidessä kunnon mustelma. Ehkä se on tullut, kun olen siirtänyt jotakin tavaraa tms, ei hajuakaan. Niin ja alkoholia en käytä, että ei ole kännissäkään telottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi