Onko lapsettomuudessa jotain hyviä puolia mielestänne?
Kommentit (155)
Lähinnä jos on todella kunnianhimoinen ja kutsumukselleen omistautunut niin lapsettomuus antaa tilaa ja aikaa noille toimille.
On, ei tartte pelätä, että se oma kullannuppu, josta on tullut huumeita piikittävä narkkari, kävisi työpäivän aikana tyhjäämässä kämpän kaikesta sellaisesta, millä voisi ostaa taas uuden annoksen.
Puhumattakaan siitä, että hän joutuisi tapetuksi tai tappaisi jonkun. Tai ottaisi yliannostuksen.
Eihän siinä muuta olekaan kuin hyviä puolia!
Ainakin se, että ei tarvitse pelätä, että lasta kiusattaisiin koulussa niin kuin minua kiusattiin.
Jos ei halua lapsia, niin lapsettomuudessa ei olekaan kuin hyviä puolia.
Rahaa säästyy satoja tuhansia.
Jää runsaasti aikaa harrastaa, tehdä töissä pitkää päivää ja matkustella.
Kukaan ei ole kinuamassa että pitää muuttaa, tulla tekemään remonttia tai tyrkyttämässä omia lapsia hoitoon.
Ei ole pakko jaksaa lapsen ehdoilla, vaan voi tehdä elämällään mitä itse haluaa.
En tiedä, mitä ne huonot puolet olisivat.
Monelle siinä ei mitään muuta olekaan kuin hyviä puolia
Saa pitää ainoan elämänsä itse ja tehdä sillä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä jos on todella kunnianhimoinen ja kutsumukselleen omistautunut niin lapsettomuus antaa tilaa ja aikaa noille toimille.
Miksi tätä on alapeukutettu näin paljon? Tämäkö ei muka ole ihan yksiselitteinen tosiasia? - eri
Lapsettomuus on parasta. En ikimaailmassa vaihtaisi lapsiperhe-elämään.
Paljonkin. Ei kai sitä muuten niin moni valitsisi.
Näin introverttina lukutoukkana on ollut ihanaa kun voi viettää rauhallista kotielämää. Kukaan ei vaadi huomiota ja koti pysyy aina siistinä.
Aikoinaan olin töissä lapsiperheissä ja ajattelin että ikinä en tällaista itselleni halua.
Eihän tässä muuta ole kuin hyviä puolia! Ainoa tavallaan huono puoli on huono omatunto, etten ole tuottanut veronmaksajia. Ei oikeastaan oma valinta.
En jaksa töiden jälkeen mitään, joten ei ole muita velvollisuuksia kuin työ.
Voi erota parisuhteesta ihan vaan sillä perusteella jos alkaa tympimään seurustelu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä ne huonot puolet olisivat.
No, tätähän ei tietenkään tajua sellaiset, joilla niitä lapsia on.
Vierailija kirjoitti:
On, ei tartte pelätä, että se oma kullannuppu, josta on tullut huumeita piikittävä narkkari, kävisi työpäivän aikana tyhjäämässä kämpän kaikesta sellaisesta, millä voisi ostaa taas uuden annoksen.
Puhumattakaan siitä, että hän joutuisi tapetuksi tai tappaisi jonkun. Tai ottaisi yliannostuksen.
Tai että äitinä joutuisi tapetuksi.
no on paljonkin,
saa nukkua pitkään
saa harrastaa niin paljon ja mitä kun haluaa
rahaa voi käyttää itseensä
voi käyttää päihteitä kun haluaa