Eipä toi tinder mikään kultakaivos ole nelikymppiselle naiselle!
10 matchia eikä niistäkään oikein kukaan ole kiinnostunut juttelemaan.
Kommentit (166)
Mutta onko niin että monesti Naiset ei itse edes vastaa viesteihin kun tuntuu että sitä on kuullut monta kertaa? yritä siinä sitten tutustua kun nainen ei keskustele mutta se on OK että nainen laittaa viestiä kun huvittaa. Eikös sitä Tinderiä sanota naisten karkkikaupaksi?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti totuus on että sun pitää olla poikkeuksellisen kaunis ja nuoren näköinen 40-vuotias että pärjäät niille 20-30-vuotiaille.
Miksi 20-30 vuotias nainen kiinnostuisi 40+ vuotiaista miehistä? Miksi minä 48 vuotiaana miehenä hakisin seuraa 20-30 vuotiaista naisista? Olemme tyystin erilaisessa vaiheessa elämäämme ja luultavasti meillä on varsin vähän yhteisiä kiinnostuksia tai tavoitteita tulevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?
Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Se että naisena joudut vielä nelikymppisenä menemään tinderiin etsimään puolisoa on se jo pelkästään todiste ongelmista. Pakkohan sinussa on olla ongelmia kun et ole tähän mennessä kenellekkään kelvannut
Parisuhteet päättyvät erilaisista syistä. Tinder ja muut vastaavat sovellukset ovat käteviä ihmisille, jotka eivät välitä lähteä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan. Minulle on tullut enimmäkseen mykkiä matcheja. Ei ne naisetkaan oo kaikki juttutuulella.
Mies 42
Olet mies, mikset tee jotain ja aloita keskustelua???
Ellei toinen osapuoli vastaa viesteihin, niin vaikea siinä on keskustelua käydä. Itse laitan aina avausviestin, jos tulee osuma sekä kun huomaan uuden osuman tulleen hänen tykkäyksen jälkeen. Ellei viestiini vastata, niin 3-4 päivän päästä laitan toisen viestin. Ellei tähän reagoida 2-3 päivässä, niin poistan osuman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan. Minulle on tullut enimmäkseen mykkiä matcheja. Ei ne naisetkaan oo kaikki juttutuulella.
Mies 42
Miksei nainen aloita keskustelua?
Naisen ei kannata aloittaa Tinderissä keskustelua miehen kanssa. Miehet levittävät keskenään juttua, että aloitteen tekevä nainen on maavalas tai jotakin muuta ihanaa. Turha itkeä, kun itse sotkee oman pelikenttänsä.
Aikamoiset harhat sinulla. Ikinä kuullutkaan tuollaista käyttämääsi termiä tai kavereiden kanssa edes jutella Tinderistä. Luuletko miesten olevan mitenkään yhtenäinen joukko, joka toimi jonkin Virallinen Miesraadin vuonna 1877 tekemän koodiston mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 42
Ellei toinen osapuoli vastaa viesteihin, niin vaikea siinä on keskustelua käydä. Itse laitan aina avausviestin, jos tulee osuma sekä kun huomaan uuden osuman tulleen hänen tykkäyksen jälkeen. Ellei viestiini vastata, niin 3-4 päivän päästä laitan toisen viestin. Ellei tähän reagoida 2-3 päivässä, niin poistan osuman.
Samaa mieltä. 80% treffeistä olen sopinut kahden päivän sisällä keskustelun aloituksesta.
M48
Olen reilu nelikymppinen mies ja parisuhteessa n. 20 v, mutta jos suhde hypoteettisesti päättyisi, niin Tinder olisi viimeinen paikka, josta alkaisin uutta parisuhdetta etsiä.
Suosittelen aloittajan muutenkin keskittymään yli 50 v miehiin, niin mahdollisuutesi paranevat huomattavasti. Naisen pitää olla suhteessa selvästi nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?
Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Osa miehistä tykkää naamatatuoiduista jännänaisista ja haluaa löytää sellaisen. Merimiehen näkösen ja kuulosen.
Vierailija kirjoitti:
Olen reilu nelikymppinen mies ja parisuhteessa n. 20 v, mutta jos suhde hypoteettisesti päättyisi, niin Tinder olisi viimeinen paikka, josta alkaisin uutta parisuhdetta etsiä.
Suosittelen aloittajan muutenkin keskittymään yli 50 v miehiin, niin mahdollisuutesi paranevat huomattavasti. Naisen pitää olla suhteessa selvästi nuorempi.
Sori, sulla ei ole mitään kompetenssia kommentoida 2020-luvun deittifaktoja. Oot ihan hakoteillä. Toivottavasti se sun suhde ei pääty. Olisit ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v nainen ja ajattelen ihan samoin. En ikinä lähtisi tinderiin ja olen tietoinen siitä, että tasokkaat oman ikäiset miehet saavat nuorempia naisia helposti.
🇺🇦🇮🇱
Kuulostaa vaan vieläkin niin oudolta kuinka ihmiset tuntuvat saavat suht' helposti tykkäyksiä ja sitä kautta myös mahdollisia matcheja.
Itse laskeskelin huvikseni yhden kerran keskiarvon sen perusteella, kuinka monta kuukautta olen deittiäppejä käyttänyt ja kuinka monta tykkäystä tuli vuosien varrella. Keskiarvo oli 1 tykkäys n. 4-5 kuukauden välein.
Olen muutamilta ystäviltäni kysynytkin, että onko minun profiileissa ollut jotain silmiinpistäviä ongelmia tai ns. punaisia lippuja. Eipä kuulemma. Joku utelee varmaankin niin ihan pitkäaikaista suhdetta etsin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää olla nuorempi, kun miehet kuitenkin vanhenevat ja kuolevatkin aikaisemmin? Tässä iässä sillä alkaa todella olla merkitystä. Selvästi vanhempi mies on äärimmäisen huono vaihtoehto naiselle.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v nainen ja ajattelen ihan samoin. En ikinä lähtisi tinderiin ja olen tietoinen siitä, että tasokkaat oman ikäiset miehet saavat nuorempia naisia helposti.
Jos he saavat nuoria naisia helposti, niin miksi kuitenkaan ei juurikaan ole sellaisia suomalaistaustaisia pariskuntia, joilla on iso ikäero?
olen 37v nainen ja minulla joku 70 matchia nyt. Monta keskustelua ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kuvailepa sellainen mies, joka kelpaisi.
Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla
AP
Huomaatko minkä amatöörimokan teit tän trollausyrityksesi kanssa vale-Ap?
Mulle kelpaisi mies, joka on työssäkäyvä tai opiskelija, savuton, rauhallinen, kotona viihtyvä, normaalipainoinen, vähintään 175 cm pitkä ja mielellään tatuoimaton. Max 50 km säteellä.
Ap
Eli tarkka pituusvaatimus oli.
Eli oletettavasti liian hintelä ei myöskään käy? Ja naamaraja on? Liian korkea ääni on turn-off?
Klassinen tapaus siis. Nainen kuvittelee ettei ole vaativa kun ei vaadi miesmallia tai monimiljonääriä. Mutta ainuttakaan olennaista heikkoutta miehellä e
En tiedä, missä piireissä itse liikut, mutta normaalisti valtaosa miehistä ei kuitenkaan ole kaikkea tuota, mitä luettelit.
Ajattele että 40v-> miehellä se on 0-1 matchiä vuodessa joista ainoa todennäköisesti scammeri.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko niin että monesti Naiset ei itse edes vastaa viesteihin kun tuntuu että sitä on kuullut monta kertaa? yritä siinä sitten tutustua kun nainen ei keskustele mutta se on OK että nainen laittaa viestiä kun huvittaa. Eikös sitä Tinderiä sanota naisten karkkikaupaksi?
Ei vastaa ukotkaan. Jos viestittävät, on se tyyliä saanko lipaista sun lovea... ;)~~
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että 40v-> miehellä se on 0-1 matchiä vuodessa joista ainoa todennäköisesti scammeri.
Eli ihan yhtä surkea tilanne, kun ei minunkaan kanssa kukaan noista kymmenestä juttele. Ja yksi jolle laitoin aloitusviestin oli jo poistanutkin koko matchin. Eli 9 nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos he saavat nuoria naisia helposti, niin miksi kuitenkaan ei juurikaan ole sellaisia suomalaistaustaisia pariskuntia, joilla on iso ikäero?
Mistä tiedät mitä kaikkia pariskuntia on olemassa?
Kuka tuollaista sanoo? Suomalaiset kuitenkin pariutuvat liki oman ikäistensä kanssa yleisimmin. Itse pidän Tinderissä ja muissa sovelluksissa hakuikkunana +-4 vuotta suhteessa omaan ikääni. Tuossakin on vuosi tai kaksi jo ylimääräistä.