Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä toi tinder mikään kultakaivos ole nelikymppiselle naiselle!

Vierailija
07.05.2025 |

10 matchia eikä niistäkään oikein kukaan ole kiinnostunut juttelemaan.

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, kuvailepa sellainen mies, joka kelpaisi.

Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla

AP

Huomaatko minkä amatöörimokan teit tän trollausyrityksesi kanssa vale-Ap?

Mulle kelpaisi mies, joka on työssäkäyvä tai opiskelija, savuton, rauhallinen, kotona viihtyvä, normaalipainoinen, vähintään 175 cm pitkä ja mielellään tatuoimaton. Max 50 km säteellä.

Ap

Vähintään 175?

Paljonkos sinä painat?

Itse olen 164 ja ilmeisesti en kelpaa rouvalle.

Painan 60 kg ja et kelpaa. Enkä ole rouva.

Ap

Sinä olet just sitä mitä mä sanon. Ja minä tässä en kelpuuta sinua, rouva.

Vierailija
102/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?

Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.

Ap

ei kukaan halua suhteeseen nelikymppisen suomalaisnaisen kanssa :DD

M41

tiedätkö että nainen on kuumimmillaan 40 v viimeistään

Joo, kun tulee vaihdevuodet. Ei se silti tarkoita että se olisi viehättävä miehen silmissä. Naisilla muutenkin hormonitoiminta vie mielialoja edestakaisin.

40v naisilla ei ole vaihdevuosia vaan yli 50v. Ihan vain tiedoksi. 

Miten et kykene ymmärtämään "tulee" -verbiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi, kuppikoko, lasten lukumäärä, onko #2 exit only ja kasvaako lihassa karvoja?

Vierailija
104/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, laitapa tähän sun tinder-profiilin esittelyteksti.

Vierailija
105/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.

Ap

Se että naisena joudut vielä nelikymppisenä menemään tinderiin etsimään puolisoa on se jo pelkästään todiste ongelmista. Pakkohan sinussa on olla ongelmia kun et ole tähän mennessä kenellekkään kelvannut

Miksi koskee vain naisia?

Vierailija
106/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset naiset ovat Suomessa epäkelpoja parisuhteeseen.

Tässä ilmainen vinkki:

Ottakaa mallia japanilaisista naisista. Ne on hoikkia ja kauniita myôlös nelikymppisinä.

Vierailija
107/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, laitapa tähän sun tinder-profiilin esittelyteksti.

AP, Laita sun myyntipuhe nyt tähän.

Vierailija
108/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse tinderissä hetken pari vuotta sitten. Olin tosi nihkeä omissa tykkäämisissä. Tykkäsin vain sellaisista profiileista joista mulle tuli fiilis että tuon miehen elämässä voisin nähdä itseni. Ja tottakai myös ulkonäön piti miellyttää silmää. Ei niitä osumia sen vuoksi mahdottoman paljon ollut, joskaan en myös kovin kauaa siellä joutunut olemaan. Niiden parinkymmenen osuman joukossa kun sattui olemaan myös mies jota uskallan jo kutsua elämäni rakkaudeksi. Eikä olla kyllä mitään reppanoita kumpikaan :) 

Kauhee mäihä kävi. Sitä siellä tarvitaan. 

Vierailija
109/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ei kukaan halua suhteeseen nelikymppisen suomalaisnaisen kanssa :DD

M41

Eikä nelikymppisen suomalaismiehenkään.

Älä nyt antaudu provon alhaiselle tasolle.

Vierailija
110/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, kuvailepa sellainen mies, joka kelpaisi.

Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla

AP

Huomaatko minkä amatöörimokan teit tän trollausyrityksesi kanssa vale-Ap?

Mulle kelpaisi mies, joka on työssäkäyvä tai opiskelija, savuton, rauhallinen, kotona viihtyvä, normaalipainoinen, vähintään 175 cm pitkä ja mielellään tatuoimaton. Max 50 km säteellä.

Ap

Eli tarkka pituusvaatimus oli.

Eli oletettavasti liian hintelä ei myöskään käy? Ja naamaraja on? Liian korkea ääni on turn-off?

Klassinen tapaus siis. Nainen kuvittelee ettei ole vaativa kun ei vaadi miesmallia tai monimiljonääriä. Mutta ainuttakaan olennaista heikkoutta miehellä ei saisi olla.

Jäljelle jää se 10% miehistä jotka eivät ole lyhyitä, hinteliä, ylipainoisia, työttömiä, liian rumia naamasta, korkeaäänisiä, lian epämiehekkäitä luonteeltaan, jne. Siten näistä raakataan pois tupakoitsijat, viinaan menevät, epäluotettavat jne.

Siten meillä on jäljellä <5%, joista raakataan pois parisuhteessa olevat. Ja kappas kappas, valtava enemmistö näistä sopivista on parisuhteessa. Ja lopuilla on sen verran kysyntää, ettei "olen tavallinen nelikymppinen nainen" oikein riitä.

Vierailija
111/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan. Minulle on tullut enimmäkseen mykkiä matcheja. Ei ne naisetkaan oo kaikki juttutuulella.

Mies 42

Olet mies, mikset tee jotain ja aloita keskustelua???

Vierailija
112/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan. Minulle on tullut enimmäkseen mykkiä matcheja. Ei ne naisetkaan oo kaikki juttutuulella.

Mies 42

Olet mies, mikset tee jotain ja aloita keskustelua???

Miksei nainen aloita keskustelua?

Vierailija
113/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset naiset ovat Suomessa epäkelpoja parisuhteeseen.

Tässä ilmainen vinkki:

Ottakaa mallia japanilaisista naisista. Ne on hoikkia ja kauniita myôlös nelikymppisinä.

Ihan sama miltä näyttää jos palkintona on suomimies

Vierailija
114/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on varmaan joku syy? Jos olisin jossain tinderissä, niin lukisin aika tarkkaan mitä siihen on kirjoitettu itsestään. Vastoin kaikkia naisten yleisiä oletuksia, fiksummat miehet lukee myös tekstit. Kauniit kuvat ei auta siinä asiassa jos se sisältö ei miellytä. Vaatimus ja ne no-no listat on pahimmat karkottimet, ja vastaavasti hyvin kerrottu esittely itsestä on paras houkutin. Toki hyvät kuvat ja miellyttävä ulkonäkökin on tietty plussaa. Vaikka miehellä ei edes olisi niitä no-no syitä harteillaan tai taakkana, niin edes niiden välitön huutaminen riittää usein karkottimeksi. Kertoo hyvin paljon luonteesta.

Tämä on varmasti totta. Vaikka olisi ehdottomia red flageja, ne kannattaa vain jättää sanomatta. Etsin aikoinani hyvin vähäisin vaatimuksin kivaa, tavallista miestä. Vähitellen kaikista vastaajista (yli 100)  seuloitui omia mieltymyksiä eniten vastaavat, jotka tapasin. Viimeinen heistä oli se oikea. 

Vierailija
115/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse tinderissä hetken pari vuotta sitten. Olin tosi nihkeä omissa tykkäämisissä. Tykkäsin vain sellaisista profiileista joista mulle tuli fiilis että tuon miehen elämässä voisin nähdä itseni. Ja tottakai myös ulkonäön piti miellyttää silmää. Ei niitä osumia sen vuoksi mahdottoman paljon ollut, joskaan en myös kovin kauaa siellä joutunut olemaan. Niiden parinkymmenen osuman joukossa kun sattui olemaan myös mies jota uskallan jo kutsua elämäni rakkaudeksi. Eikä olla kyllä mitään reppanoita kumpikaan :) 

Kauhee mäihä kävi. Sitä siellä tarvitaan. 

Aijai. Pian koittaa se ns. kahden vuoden kriisi. Kait ootte jo kertoneet toisillenne ketä äänestitte?

Vierailija
116/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit on minä. Keksin aina jonkun nokkelan avauksen ja aloitan heti grindaamisen, eli juttelen naiselle intensiivisesti pari tuntia. Jätän sit matchin muhimaan ja yleensä jo heti seuraavana päivänä nainen jatkaa juttua.

Treffit sovitaan jo seuraavalle viikonlopulle. Keksin jonkun hyvän treffipaikan, ja treffipäivänä ehdotan, että voisin hakea naisen, jotta hänen ei tarvitse vaivautua julkisilla. Avaan naiselle auton oven jne. kavaljeerin käytöstavat. Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä.

Treffiaktiviteetin jälkeen ehdotan, että mennään autollani ajelemaan ja haetaan vaikka kahvit ja sitten merenrantaan kävelemään.

Kun nainen ihailee maisemia ja rentoutuu, niin painaudun hänen taakseen ja otan hellään karhuotteeseen. Voin aistia hänen liikkeistään ja haistaa hengityksestä, että keho alkaa tuottaa feromoneja. Yleensä siinä vaiheessa nainen kysyy itse, että haluaisinko tulla hänen luokseen.

Ja sitten heräsit.

Itse en anna tuntemattoman miehen hakea minua kotoa treffeille, koska en halua tuntemattoman tietävän missä asun. Autolla leveily on muutenkin turn-off. Yhdet huonoimmista treffeistäni ikinä olivat sellaiset joiden aikana mies kuskasi meitä autollaan sinne sun tänne. "Keho alkaa tuottaa feromoneja"? Taidat olla about 15-vuotias. Kyllä sinusta vielä mies tulee.

Vierailija
117/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sitten heräsit.

Itse en anna tuntemattoman miehen hakea minua kotoa treffeille, koska en halua tuntemattoman tietävän missä asun. Autolla leveily on muutenkin turn-off. Yhdet huonoimmista treffeistäni ikinä olivat sellaiset joiden aikana mies kuskasi meitä autollaan sinne sun tänne. "Keho alkaa tuottaa feromoneja"? Taidat olla about 15-vuotias. Kyllä sinusta vielä mies tulee."

:DD olipa katkera avautuminen vanhalta ja rumalta naiselta, jota ei oo koskaan pyydetty treffeille

Vierailija
118/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on varmaan joku syy? Jos olisin jossain tinderissä, niin lukisin aika tarkkaan mitä siihen on kirjoitettu itsestään. Vastoin kaikkia naisten yleisiä oletuksia, fiksummat miehet lukee myös tekstit. Kauniit kuvat ei auta siinä asiassa jos se sisältö ei miellytä. Vaatimus ja ne no-no listat on pahimmat karkottimet, ja vastaavasti hyvin kerrottu esittely itsestä on paras houkutin. Toki hyvät kuvat ja miellyttävä ulkonäkökin on tietty plussaa. Vaikka miehellä ei edes olisi niitä no-no syitä harteillaan tai taakkana, niin edes niiden välitön huutaminen riittää usein karkottimeksi. Kertoo hyvin paljon luonteesta.

Olet oikeassa. Näin toimivat miehet myös erottuvat joukosta edukseen. Yllättävän harva mies osoittaa keskustelun aikana että on lukenut profiilini ajatuksella. Ne jotka ovat, ja joiden kanssa löytyy sitä kautta mielenkiintoista juteltavaa, ovat yleensä sellaisia joiden kanssa on mukavaa myös treffeillä. Kun keskityn ainoastaan näihin miehiin, deittailu on helppoa ja mukavaa (pl. se osuus jossa pitää pyyhkiä tuhat tyyppiä vasuriin ennen kuin yksi tällainen helmi löytyy).

Vierailija
119/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdekelvottomuutesi on käsin kosketeltavaa.

Parisuhteeseen kykenevä ihminen kuulee, ymmärtää ja huomioi toisen näkökulman omastaan erillisenä. 

Vierailija
120/166 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdekelvottomuutesi on käsin kosketeltavaa.

Parisuhteeseen kykenevä ihminen kuulee, ymmärtää ja huomioi toisen näkökulman omastaan erillisenä. 

Siksipä suomalaiset minäminä-naiset eivät olekaan parisuhdemateriaalia.