Eipä toi tinder mikään kultakaivos ole nelikymppiselle naiselle!
10 matchia eikä niistäkään oikein kukaan ole kiinnostunut juttelemaan.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Tinderin miehet:
moi,,. olis kiva nähdätai
hei, ollen mikko ja tykään käydä autolla kauopassa. Harrastan lenkeilyä ja postimerkien keräilyö. Lähdetkö kahville?!?!!!
tai
dick pic
Älä valehtele. Ei tinderissä edes voi lähettää kuvia..
Tuskin edes koskaan olet ollut tinderissä. Kunhan vaan piti tulla puhumaan paskaa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja sitten heräsit.
Itse en anna tuntemattoman miehen hakea minua kotoa treffeille, koska en halua tuntemattoman tietävän missä asun. Autolla leveily on muutenkin turn-off. Yhdet huonoimmista treffeistäni ikinä olivat sellaiset joiden aikana mies kuskasi meitä autollaan sinne sun tänne. "Keho alkaa tuottaa feromoneja"? Taidat olla about 15-vuotias. Kyllä sinusta vielä mies tulee."
:DD olipa katkera avautuminen vanhalta ja rumalta naiselta, jota ei oo koskaan pyydetty treffeille
Yhden deittini vanhempien mielestä näytin 19-vuotiaalta. Sekin on 15-vuotiaan mielestä vanha, ymmärrän toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet just sitä mitä mä sanon. Ja minä tässä en kelpuuta sinua, rouva.
Parisuhdekelvottomuutesi on käsin kosketeltavaa.
Parisuhteeseen kykenevä ihminen kuulee, ymmärtää ja huomioi toisen näkökulman omastaan erillisenä.
Siksipä suomalaiset minäminä-naiset eivät olekaan parisuhdemateriaalia.
Kuten eivät myöskään ulkomaalaiset minäminä-naiset tai minkä tahansa maalaiset minäminä-miehet. Juuri sitä tarkoitin.
Pettynyt kullankaivaja AP avautuu :D Jos nyt vaan etsisit ihan tasoistasi miestä?
Se on täysi sattuma jos löytää jonkun. Nyt vain ei ollut se hetki.
Vierailija kirjoitt
Ja karu fakta on myös valitettavasti se, että 25-30 v nainen kiinnostaa enemmän kuin 40+ nainen. Vaikka mies olisi itse 50 v. yhdellä 45 v tutulla miehellä on tinderissä ikähaarukka 25-35. Kuvitteleeko tosissaan saavansa kymmenen vuotta nuoremman kumppanin.
Jos ei kysy ei saa pannakaan eli kyllä saa kun tarpeeksi yrittää. Toki jos ei ole massimies niin voi muista ominaisuuksista joutua tinkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitt
Ja karu fakta on myös valitettavasti se, että 25-30 v nainen kiinnostaa enemmän kuin 40+ nainen. Vaikka mies olisi itse 50 v. yhdellä 45 v tutulla miehellä on tinderissä ikähaarukka 25-35. Kuvitteleeko tosissaan saavansa kymmenen vuotta nuoremman kumppanin.
Jos ei kysy ei saa pannakaan eli kyllä saa kun tarpeeksi yrittää. Toki jos ei ole massimies niin voi muista ominaisuuksista joutua tinkimään.
Mutta edelleen, noin nuori nainen haluaa todennäköisesti vielä lapsia. Haluaako se keski-ikäinen mies enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kuvailepa sellainen mies, joka kelpaisi.
Vähintään 180cm, lihaksikas, tienaa vähintään 100K ja miehen pitää asua pääkaupunkiseudulla
AP
Huomaatko minkä amatöörimokan teit tän trollausyrityksesi kanssa vale-Ap?
Mulle kelpaisi mies, joka on työssäkäyvä tai opiskelija, savuton, rauhallinen, kotona viihtyvä, normaalipainoinen, vähintään 175 cm pitkä ja mielellään tatuoimaton. Max 50 km säteellä.
Ap
Eli tarkka pituusvaatimus oli.
Eli oletettavasti liian hintelä ei myöskään käy? Ja naamaraja on? Liian korkea ääni on turn-off?
Klassinen tapaus siis. Nainen kuvittelee ettei ole vaativa kun ei vaadi miesmallia tai monimiljonääriä. Mutta ainuttakaan olennaista heikkoutta miehellä e
''Eli oletettavasti liian hintelä ei myöskään käy? Ja naamaraja on? Liian korkea ääni on turn-off?''
Siis kuinka moni mies on dumpattu siksi, että olisi liian hintelä? Enkä minä ole ainakaan törmännyt arjessa miehiin, joilla olisi kimakka ääni. Ja mikä helvetin naamaraja, ei normaali nainen ihannoi laatikkoleukoja.
Enemmän täällä palstalla näkyy miehiltä kommentteja, että olen 60 kg tai 70 kg mies, en voisi tapailla samanpainoista tai itseäni painavampaa naista. Että enemmän miehet kyttäävät naisten painoa ja ruumiinrakennetta kuin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti: No haluatko sinä parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman miehen kanssa jolla on kalju päälaki, huonot hampaat ja elää toimeentulotuella?
Jos elää toimeentulotuella eikä ole hoidattanut hampaitaan, ei todellakaan ole ongelmaton mies. Päinvastoin tuossa on jo kaksi pahaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan. Minulle on tullut enimmäkseen mykkiä matcheja. Ei ne naisetkaan oo kaikki juttutuulella.
Mies 42
Olet mies, mikset tee jotain ja aloita keskustelua???
Miksei nainen aloita keskustelua?
Naisen ei kannata aloittaa Tinderissä keskustelua miehen kanssa. Miehet levittävät keskenään juttua, että aloitteen tekevä nainen on maavalas tai jotakin muuta ihanaa. Turha itkeä, kun itse sotkee oman pelikenttänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki naiset saakaan tuhansia matcheja yhdessä illassa??
Ei saa ellei nainen ota maksullista versiota ja tykkää kaikista profiileista, mitä Tinderistä hänelle löytyy ilman ikä- tai etäisyysmittareita.
Tinderin näyttämät profiilit voi jakaa kolmeen ryhmään.
- kiinnostaa
- ei kiinnosta
- profiilissa ei ole riittävästi infoa päätöksen tekemiseksi
Ellet ole optimisti ja tykkää noista kolmannen ryhmän profiileista, niin kovin vähiin ainekin itsellä jää ne profiilit mistä tykkäisin. Kun sitten muut toimivat samoin, niin minun pienestä ryhmästä pitäisi löytyä joku, jolle minun profiilini näytetään ja joka sattuu pitämään minua kiinnostavana. Matchin tultua vielä pitäisi kummankin innostua viestittelemään ja viestittelyn sujua niin hyvin, että kiinnostaisi lähteä treffeille.
Pisteenä iin päälle on ihmiset, jotka ei lue profiiliani ajatuksella ja/tai kerro omassa profiilissaan oleellisia seikkoja. Kerron olevani savuton, joten voisi kuvitella tupakoivien sivuuttavan profiilini suoraan. Kerron olevani eläimille allergininen, joten voisi kuvitella lemmikinomistajien sivuuttavan profiilini suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan. Minulle on tullut enimmäkseen mykkiä matcheja. Ei ne naisetkaan oo kaikki juttutuulella.
Mies 42
Naisen ei kannata aloittaa Tinderissä keskustelua miehen kanssa. Miehet levittävät keskenään juttua, että aloitteen tekevä nainen on maavalas tai jotakin muuta ihanaa. Turha itkeä, kun itse sotkee oman pelikenttänsä.
Muissa deittisovelluksissa ainakin kannattaa. Käyn jatkuvasti treffeillä suunnilleen omanikäisten naisten kanssa ja en itse jaksa juurikaan swaippailla tms. Käytännössä kaikki on naisten aloittamaa. Tinderiä en (enää) käytä, se ei toimi mulle.
M48
Nämä on mielenkiintoisia keskusteluja, sillä tiedän useita pareja jotka ovat tutustuneet Tinderissä. Ihan tavallisia ihmisiä ovat. Oman seurustelukumppanini tapasin myös Tinderissä, ja reilu vuosi ollaan oltu yhdessä. Ikää minulla on 47, enkä todellakaan ole niitä ikäluokkani hehkeimpiä ulkonäöllisesti. Mies on mielestäni komea, tietysti, koska olen rakastunut, mutta objektiivisesti tarkasteltuna ei hän ole mikään tuuheatukkainen laatikkoleuka.
Onko perimmäinen ongelma siis se, että kaikki tavoittelevat jotain saavuttamatonta ja tästä syystä tavalliset ihmiset eivät kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi kukaan olisi kiinnostunut sinusta?
Jos joku vaikka haluaisi parisuhteen normaalin, mukavan, luotettavan ja ongelmattoman naisen kanssa.
Ap
Mutta tinderissä keskitytään ulkonäköön eikä syvällisempiin ominaisuuksiin.
Kyllä minä ainakin haluan tutkia syvällisempiä ominaisuuksia omalla nahkasauvallani.
Asutko jossain syrjäkylällä? Ainakin Helsingissä 40vuotiaskin saa paljon matseja ellei ole aivan seipäästä vedetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit on minä. Keksin aina jonkun nokkelan avauksen ja aloitan heti grindaamisen, eli juttelen naiselle intensiivisesti pari tuntia. Jätän sit matchin muhimaan ja yleensä jo heti seuraavana päivänä nainen jatkaa juttua.
Treffit sovitaan jo seuraavalle viikonlopulle. Keksin jonkun hyvän treffipaikan, ja treffipäivänä ehdotan, että voisin hakea naisen, jotta hänen ei tarvitse vaivautua julkisilla. Avaan naiselle auton oven jne. kavaljeerin käytöstavat. Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä.
Treffiaktiviteetin jälkeen ehdotan, että mennään autollani ajelemaan ja haetaan vaikka kahvit ja sitten merenrantaan kävelemään.
Kun nainen ihailee maisemia ja rentoutuu, niin painaudun hänen taakseen ja otan hellään karhuottees
Ja sitten heräsit.
Itse en anna tuntemattoman miehen hakea minua kotoa treffeille, koska en halua tuntemattoman tietävän missä asun. Autolla leveily on muutenkin turn-off. Yhdet huonoimmista treffeistäni ikinä olivat sellaiset joiden aikana mies kuskasi meitä autollaan sinne sun tänne. "Keho alkaa tuottaa feromoneja"? Taidat olla about 15-vuotias. Kyllä sinusta vielä mies tulee.
Juuri näin. Ensitapaaminen aina julkiselle paikalle ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 42
Muissa deittisovelluksissa ainakin kannattaa. Käyn jatkuvasti treffeillä suunnilleen omanikäisten naisten kanssa ja en itse jaksa juurikaan swaippailla tms. Käytännössä kaikki on naisten aloittamaa. Tinderiä en (enää) k
Se on hyvä juttu :) Mukavaa myös, ettet karsasta naisen aloitetta. Deittailukulttuuri tervehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin miehet:
moi,,. olis kiva nähdätai
hei, ollen mikko ja tykään käydä autolla kauopassa. Harrastan lenkeilyä ja postimerkien keräilyö. Lähdetkö kahville?!?!!!
tai
dick pic
Ja sit on minä. Keksin aina jonkun nokkelan avauksen ja aloitan heti grindaamisen, eli juttelen naiselle intensiivisesti pari tuntia. Jätän sit matchin muhimaan ja yleensä jo heti seuraavana päivänä nainen jatkaa juttua.
Treffit sovitaan jo seuraavalle viikonlopulle. Keksin jonkun hyvän treffipaikan, ja treffipäivänä ehdotan, että voisin hakea naisen, jotta hänen ei tarvitse vaivautua julkisilla. Avaan naiselle auton oven jne. kavaljeerin käytöstavat. Annan treffeillä 100% huomion naiselle ja keskityn kuuntelemaan, jotta saan hänestä mahdollisimman paljon tietoja, ja voin miettiä sen perusteella seuraavia peliliikkeitä.
Tuli vähän oksennusta suuhun tästä kertomuksesta. Et taida ainakaan mitään kovin välkkyjä naisia saada haaviisi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten miehet tuohtuu, jos joku nainen sanoo, ettei saa paljoa osumia tinderissä. Se kun sotii sitä tietyn ryhmän teoriaa vastaan, jossa vain "alfamiehet" saavat naisia ja naisille on kaikki aina niin helppoa ja on mistä valita.
Kuka tuohtuu, kuka ei tuohdu. Tinderissä jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa osumien määrään, koska osuma vaatii myös minun oman tykkäyksen. Miksi tykkäisin summamutikassa profiileista, joten osumien määrä pysyy jo luonnostaan matalana.
Miten miehet eivät tajua, ettei kaikille miehille voi riittää alle 28-vuotiaita naisia? Eivätkä nuoret naiset halua mitään vanhoja elähtäneitä kurppia, naisillakin on silmät.