Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta elämässäsi olet katkera?

Vierailija
07.05.2025 |

Minä olen katkera siitä, että jäin lapsettomaksi, vaikka kaikenlaiset ihmishirviöt tässä maailmassa ovat saaneet jälkikasvua täysin ongelmitta. 

Kommentit (339)

Vierailija
121/339 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen syntymisestä.

Niin, ne kaikki muut maailman maat ovat niitä ihania onneloita.

Japanissa, Norjassa, itä-vallassa, Sveitsissä, Tanskassa, Etelä-Koreassa, Irlannissa ja Englannissa olisi mukava olla.

Vierailija
122/339 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että miksi juuri minä jäin yksin. En saanut haluamaani perhettä tai edes parisuhdetta. Kun vanhemmistani aika jättää niin minäkin aion poistua täältä. Miksi vasta silloin niin siksi, että en halua tuottaa heille yhtään enempää huolta ja häpeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/339 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman ajatteleminen on vain kaunis asia. Olen totaalisen pettynyt ihmisiin ja elämään. Olen vaan yksin ja erakoitunut. Rämmin päivästä toiseen. En luota enää yhtään mihinkään enkä keneenkään. Olen varovainen. En päästä ketään enää lähelleni tuhoamaan minua enempää. Kaikki ihmiset ovat pahoja ja niiden sisällä asuu piru. 

Vierailija
124/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia, mistä olen onnellinen, niin on se, että en ole halunnut koskaan lapsia. 

Vierailija
125/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että lähipiirissäni on ollut aina ikäviä ihmisiä. 

Vierailija
126/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ollut kova, pitkä ja kivinen tie erakoitua. Nyt olen onnellinen. Olen huomannut, miten helppoa elämäni on nyt ja miten vaikeaa se oli, kun olin ihmisten kanssa tekemisissä. Katkeruuskin on erakoitumisen myötä kadonnut. Vihdoinkin elän itselleni. Enkä enää kaipaa rakkautta muilta. Kun rakastaa itseään, niin se riittää. 

Vierailija
127/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera, kun minua on niin paljon haukuttu syyttä suotta. Samoin äitiäni haukuttiin. Onneksi äitini on nyt taivaassa. Ja hänellä on kaikki hyvin nyt. 

Vierailija
128/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikesta

Vierailija
129/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera ja vihainen minulle tapahtuneista ikävistä asioista ilman omaa syytäni niihin. 

Vierailija
130/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä tisseistä. Ja vieläpä ruman muotoisista, pienistä tisseistä! Mikä siinäkin oli Luojalla, että joillekin antoi oikein tuhottomat LOLLOT ja mulle: mitä jäi mulle? Jotkut niistetyt suodatinpussit, wtf?!

Vierailija
131/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣

Vierailija
132/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina muita kohtaan kannustava positiivinen tsemppari. Samaa en ole saanut muilta. Moni on latistanut ja kritisoinut kuinka pitäisi elää tätä elämää ja mitä opiskella ja missä asua. Kaikki mitä teen on heidän mielestään väärin. Olen kerännyt ympärille kateellisia negatiivisia ihmisiä, jotka toivovat että minusta ei tule koskaan mitään. Olen tästä katkera. En jaksaa enää olla tsempparin roolissa, kun saan itse vain p*skaa niskaan.

Vierailija
133/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienistä tisseistä. Ja vieläpä ruman muotoisista, pienistä tisseistä! Mikä siinäkin oli Luojalla, että joillekin antoi oikein tuhottomat LOLLOT ja mulle: mitä jäi mulle? Jotkut niistetyt suodatinpussit, wtf?!

Minua taas hävettää nämä suuret utareeni. Vihaan näitä. Miehetkin tykkäävät pienistä ja sievistä rinnoista. Haluan näistä eroon hinnalla millä hyvänsä, maksoi mitä maksoi. 

Vierailija
134/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän välttää katkeruutta, koska sillä vaan pilaa lopunkin elämänsä. Katkeruus estää nauttimasta niistä asioista mitä on. Tietty jotkut asiat olis voineet mennä paremmin, mutta näillä mennään.

Vierailija
135/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen ja yksinäinen usein, mutta en niin katkeroitunut. 

Vierailija
136/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyydestä...köyhyys on pahinta mitä elämässä voi kohdalle osua..kaikki sen myötä on ihan perseestä..

Vierailija
137/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen siitä että lapsilta ja nuorilta on viety toivo paremmassa elämästä. Ja yksilötasolla siitä, että en eronnut exmiehestäni aiemmin. Tuhlasin elämääni ja annoin myös osin pilata lasteni elämän. 

Vierailija
138/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi olla katkera? Inhimillinen tunne. Miksi pitäisi näyttää onnelliselta, jos ei ole? Miksi pitäisi tehdä jotakin alipalkattua ja raskasta työtä iloisena? Miksi pitäisi olla suu korvissa ja kiitollinen elämästä, vaikka elämä on yhtä kärsimystä ja selviytymistä päivästä toiseen? Miksi pitää näytellä onnellista perhe-elämää, vaikka kulissien takana on helvetti valloillaan? Arvostan rehellisyyttä, en mitään onnellisuus höpötystä ja lässytystä. 

Vierailija
139/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, mustasukkaisuus ja katkeruus ovat pahinta myrkkyä. Tällaisia ihmisiä on paljon. Parempi kiertää kaukaa. 

Vierailija
140/339 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera ja vihainen lähes aina. Vaikka yritän muuta näytellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän