Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta elämässäsi olet katkera?

Vierailija
07.05.2025 |

Minä olen katkera siitä, että jäin lapsettomaksi, vaikka kaikenlaiset ihmishirviöt tässä maailmassa ovat saaneet jälkikasvua täysin ongelmitta. 

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Kaikkien elämä on järkyttävää shittiä, osa ei vain ymmärrä sitä/myönnä,

Vierailija
2/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei ole mitään elämää. On vain pakollisia velvollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ihmisten ymmärtämättömyys ja kaiken empatian puute. Joka johtaa muilla suuriin ongelmiin. Olisi asenne helppo muuttaa ainakin ymmärtävämmäksi. Vaikkei ole läheisesti tekemisissä. Jatkuva tuomitseminen. Ei tietysti voi pitää kaikista, se on ihan luonnollista.

Vierailija
4/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymätön olen hyvinkin moneen asiaan elämässä ja itsessäni, mutta katkera en oikeastaan mistään.

Olen jonkinlainen (biologinen) fatalisti, joten siitä kai se johtuu.

Vierailija
5/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen syntymisestä.

Vierailija
6/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen syntymisestä.

Niin, ne kaikki muut maailman maat ovat niitä ihania onneloita.

Vierailija
7/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan ohjaukselle EU-tason energiapolitiikassa. Eläisimme Suomessakin jo fosiilivapaata elämää ilman heidän ideologista törttöilyään. Nyt on ydinvoima ja kaikki muu kiva näivetetty hengiltä.

Vierailija
8/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasin noin 20 vuotta elämästäni ryypäten ja huumeita vetäen.

Vierailija
9/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saamattomuus ja pelko asioita kohtaan jotka voivat tapahtua tai jäädä tapahtumatta. Opiskelin ammatin, en tykännyt siitä, jumituin työpaikkaan jossa ei ole mitään mahdollisuuksia edetä eteenpäin. Ikää kohta 40 ja en uskalla edes ottaa riskiä opiskella uutta ammattia yleisen huonon työllistymistilanteen vuoksi. Pelkään myös että mahdolliset työnantajat pitävät minua liian vanhana jos valmistuisin uuteen ammattiin 3-4 vuoden jälkeen.

Vierailija
10/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikesta

Vierailija
11/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma saamattomuus ja pelko asioita kohtaan jotka voivat tapahtua tai jäädä tapahtumatta. Opiskelin ammatin, en tykännyt siitä, jumituin työpaikkaan jossa ei ole mitään mahdollisuuksia edetä eteenpäin. Ikää kohta 40 ja en uskalla edes ottaa riskiä opiskella uutta ammattia yleisen huonon työllistymistilanteen vuoksi. Pelkään myös että mahdolliset työnantajat pitävät minua liian vanhana jos valmistuisin uuteen ammattiin 3-4 vuoden jälkeen.

Noni jes, eli sen sijaan että olisit 45v motivoitunut uuden alan osaaja, jolla vanha työkokemus ja ala varasuunnitelmana, tulet olemaan 45v onneton. 

Huono työmarkkinatilanne menee ohi. Elät vain kerran, älä kidu. Reppu selkään ja asian ääreen, yrittämättä olemisella tienaat vain katumusta.

Vierailija
12/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buah Hah Hah haaaa, Pölhökustaat!!! 

Vierailija
13/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiverkon puutteesta. Olen mielenterveyskuntoutuja, mutta jopa vertaisryhmissä usein korostuu se, miten monilla on esim. kumppani tai joku muu läheinen ihminen, jonka seurassa ei tarvitse pitää ns. naamiota yllä. 

Vierailija
14/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noni jes, eli sen sijaan että olisit 45v motivoitunut uuden alan osaaja, jolla vanha työkokemus ja ala varasuunnitelmana, tulet olemaan 45v onneton. 

Huono työmarkkinatilanne menee ohi. Elät vain kerran, älä kidu. Reppu selkään ja asian ääreen, yrittämättä olemisella tienaat vain katumusta.

Vai meneekö?

Vierailija
15/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypätkää, se turruttaa pois katkeruuden. 

Vierailija
16/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että vihervassarit saavat tehdä mitä vain ilman seurauksia ja viranomaisten puuttumista niiden tekemisiin millään lailla.

Itseä tympii kun kaltasesi persulit eivät osaa perehtyä asioihin, eivät omaa medialukutaitoa, ja menevät kuin hauki katiskaan amerikkalaisen me/te -vastakkainasettelun perässä. 

Vierailija
17/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kaikesta

Eli et kunnolla mistään

Vierailija
18/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai meneekö?

Ihmiskunta on elänyt tuhansia huonoja työmarkkinatilanteita läpi. Tämä ei ole niistä viimeinen.

Vierailija
19/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lauri Törnilläkään ollut lapsia, mutta ihan hyvän elämän eli. 

Vierailija
20/95 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei musta taida tulla ikinä rikasta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi