Miksi miehet eivät enää näe vaivaa naisen eteen?
Olen niin kyllästynyt nykydeittailuun. Miehet odottavat että kaikki on valmiina eivät itse laita tikkua ristiin. Tuo kukkia, järjestä kivat treffit, suunnittele asioita omatoimisesti!
Huoh. Mikä miehiä vaivaa?
Kommentit (63)
Kyllä rikkaat ja varakkaat miehet huomioi naisia, köyhillä ei siihen varaa.
Jarmo,niinkuin tiedät ei ole helppoa olla mies tässä maailmassa.
Katsotaan sitten kun nainen ansiatsee ne. Sen jälkeen voi ostaa kukkia sille. Ihan omasta tahdosta ja mielellään.
Miehet eivät Suomessa ole KOSKAAN nähneet vaivaa naisen eteen. Se on Hollywood-satuilua. Ulkomailla saattaa näin olla mutta ei täällä.
Nyt eletään vttu tasa-arvon aikaa.
Millä helvetin perusteella sinäkään mitään erityiskohtelua olet vailla?!
Sitä paitsi nykynaiset on niin luokatonta paskaa läpikotaisin , ettei teihin maksa vaivaa panostaa mitään. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Panos/tuotos -suhde on usein kehno.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa lähikaupan kukkapuskaan ja suklaa levyyn. Älä nyt viitsi!
Odotan naisen tulevan kotiini ensitreffeille. En jaksa lähteä mihinkään treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Täällä pari päivää sitten joku mies mainosti että vei naisen laavuretkelle jossa paistoi tälle lettuja. Nainen oli tyytyväinen. Ei kyse ole rahasta vaan viitsimisestä.
Se reikä kaiken sen ympärillä olevan ei ole panostuksen arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät Suomessa ole KOSKAAN nähneet vaivaa naisen eteen. Se on Hollywood-satuilua. Ulkomailla saattaa näin olla mutta ei täällä.
Onneksi Suomesta löytyy myös ulkomaalaisia miehiä joilta nainen voi saada parempaa kohtelua.
Miten ap panostaa itse treffeihin?
Onnistumisen mahdollisuus on minimaalinen netissä sovituissa treffeissä. Sen takia ei uskalla panostaa kuin minimin. Panotus menee lähes varmasti hukkaan.
Jos imet ja nielet tuon kukkia ja suklaata joka tapaamisella 😘
Kukaan ei halua seksuaalirikossyytettä.
Miksi naiset ei anna ensin reikää? Sitten voin harkita kukkia.
Näytä että sulla selkeä suunnitelma ja tiezät mitä haluat. Ap