Jos miesten on vaikea päästä treffeille, niin miksi sitten eivät yritä kaikkeaan sen kerran kun pääsevät?
Ykköset ylle, pöytä naiselle koreaksi, kukkapuska käteen jne. Näinhän ulkomailla toimitaan.
Kommentit (925)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset jotka ansaitsee mieheltä kaiken on niin äärimmäisen harvinainen että ei todellakaan kannata tehdä kaikkeaan naisen eteen. Tuommoisia naisia on ehkä yksi sadastatuhannesta
Ja sinä et löydä sitäkään, koska et halua tarjota edes kahvikupposta :D
Aina olen löytänyt seksiä kun sitä haluan. Parisuhteeseen en enää ikinä sitoudu hyväkikäytettäväksi mihin jokainen nainen syyllistyy
Olet naurettava😂..mikä saa sut vihaamaan naisia niin paljon? Tiedätkö, että mies on luotu metsästämään ja huolehtimaan perheestä omalla panoksellaan.
No, oletkin tyhjää yksin potkaiseva kiukkuinen spooky setämies rähjäisessä läävässä vanhana, joka ei enää saakaan tuosta vaan seksiä. Sitten paras varmistaa että on likaisia seteleitä, joilla sitä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset jotka ansaitsee mieheltä kaiken on niin äärimmäisen harvinainen että ei todellakaan kannata tehdä kaikkeaan naisen eteen. Tuommoisia naisia on ehkä yksi sadastatuhannesta
Ja sinä et löydä sitäkään, koska et halua tarjota edes kahvikupposta :D
Niinpä, ja kirjoittaja unohtaa että ilman äitiään, häntäkään ei olisi. 9 kk kantanut lastaan sisällään. Kiittämätön ja naisvihaaja..eli kaikki nämä puljaajat vihaavat äitiäänkin?
Paha olla mitään mieltä äidistän kun olen elämäni aikana nähnyt hänet kerran kun täytin 18 vuotta ja sain tietää hänen nimen. Hän antoi minut adoptioon kun olin yksi vuotias ja kun kysyin syytä miksi hylkäsi minut sain vastaukseksi että olin väärää sukupuolta kun hän halusi tytön
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju poistoon
Olisko kuitenkin naisvihaketju? Kyllä miehillä ego on heikkoa heikompi.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju poistoon
Eikö lumihiutale kestä faktoja enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai nainen lähtee matalalla kynnyksellä treffeille, jos mies maksaa. Mutta vain ilmaiselle kahville. Ilmainen kahvitarjoilu missä tahansa kaupassa kerää valtavan jonon ihmisiä sen ilmaisuuden takia.
Ilmainen kahvitarjoitlu kaupassa on enempi niiden mummojen juttu. Kahvin takia ei kukaan nuori nainen altistu ehk' vastenmielisen' pit'm'ns' miehen seuraan.
Kyllä se on enemmän pappojen juttu, jos Prismojen auloja seuraa. Ei nainen ällöttävän tyypin seuraa sietäisi jonkun typerän kahvin takia.
Papparaisten puolesta en puhu, puhukoot he itse omasta puolestaan. Mutta me mummot emme todellakaan lähde treffeille ei-kiinnostavan miehen kanssa jonkun kahvin takia! Emme me niin köyhiä ole ettemme pysty itse ostamaan kahviamme. Vaikka eläke pieni olisikin.
En lähde treffeille miehen kanssa joka ei kiinnosta, vaikka tämä tarjoaisi päivällisen. Elämä on lyhyt. En tuhlaa ainuttakaan iltaa huonossa seurassa. Mieluummin avaan kotona hernerokkapurkin kuin syön gourmet-ravintolassa miehen tarjoaman kolmen ruokalajin illallisen, jos mies on tylsä.
Se että nainen vanhemmiten muuttuu vähemmän nirsoksi on täyttä puppua. Asia on juuri päinvastoin. Nuorena ja nättinä kelpasi tylsempikin seura. Vanhemmiten olen huomannut että kannattaa olla nirso. Mieluummin yksin kuin huonossa seurassa. Terv. Mummeli 67v.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaketju poistoon
Ei täällä kukaan vihaa miehiä. Siis oikeita kunnon miehiä. Me naiset tykkäämme heistä. Arvostamme heitä. Kiinnostuneita heistä. Viihdymme heidän seurassaan.
Katkeria inceleitäkään emme vihaa. Emme toisaalta heitä myöskään kunnioita. Kierrämme heidät kaukaa, siinä kaikki.
Ikävä juttu että äitisi hylkäsi sinut, ymmärrän täysin että se katkeroittaa. Mutta kohdista katkeruutesi vain häneen, älä muihin naisiin. Muut naiset eivät ole vastuussa biologisen äitisi käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille on tärkeämpää miettiä kumpi sen deitin kahvikupin maksaa.
Mun kaveri on kohdannut deiteillä niin pihejä miekkosia jotka eivät edes raaski mehulasiaan maksaa tai tarjota naiselle. Useastikin, ihan toista just jos menet treffeille vaikka suomenruotsalaisen kanssa tai vaikka italialaisen.
Mutta pitää ottaa huomioon treffien onnistumisen todennäköisyys. Italiassa treffit onnistuvat huomattavasti useammin kuin Suomessa ja siksi niillä treffeillä voi maksaakin. Kukaan ei halua maksaa tyhjästä.
Italiassa miehet valittavat että italialaiset naiset ovat aivan kamalia. Suomessa miehet valittavat että suomalaiset naiset ovat aivan kamalia. Englannissa miehet valittavat että englantilaiset naiset ovat aivan kamalia. Missään maassa mie
Niin, siis ikisinkkumiehet. Naimisissa olevilla miehillä ei ole mitään oman maansa naisia kohtaan.
Koska HARVA nykynainen on sen vaivan arvoinen. Pilalle hemmoteltuja draamaprinsessoja. Hyvän naiaen eteen olen valmis laittamaan kaikkeni peliin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Koska HARVA nykynainen on sen vaivan arvoinen. Pilalle hemmoteltuja draamaprinsessoja. Hyvän naiaen eteen olen valmis laittamaan kaikkeni peliin.
M33
Mistä sinä tiedät treffeille mennessäsi onko tässä se hyvä nainen kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
M33
Krhm..oletko itse tehnyt mirror workin ja oletko sinä hyvä mies naiselle? Ettei olis siinä se kompastuskivi ja syy passiivisaggressiiviseen kommentointiin. Ei savua ilman tulta ja draamaa ilman syytä "prinsessoilta".
Italialaiset naiset on kummallisia. Yksi ihastui minuun ja väitti kivenkovaan, että hänellä on poikaystävä. Pidin sitten varani etten mennyt sotkeutumaan siihen sen syvemmin, itse olin pätkätöissä eikä ollut muutenkaan tulevaisuudesta tietoa. Pussailtiin ja vietettiin iltoja ulkona yhdessä. Jälkeenpäin kun homma oli viilentynyt, kuulin, että tämä oli valittanut muille naisille, että olen särkenyt sydämen. Ei kantti kumminkaan missään vaiheessa antanut periksi myöntää, ettei sitä poikaystävää ollut. Eli ilmeisesti olis tarvinnut taistella voittaakseen hänet siltä mielikuvitusmieheltä. Kuulostaa itse asiassa perin italialaiselta.
Eihän kukaan itseään kunnioittava mies halua ystävystyä siiderivalaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, jos ei halua. Mikä pointti tälläkin nollakommentilla oli?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kukaan kaunis nainen pälvikaljun yh-isukin kanssa, joka synnyttää norsua.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsi antaa kuvaa liiallisesta romantiikasta, ei kulisseja jaksa ylläpitää. Ylipäätään ei kannata olla muuta kuin oikeasti on.
rehelyys se on ihan oikea periaate. minun sukulaisnaisillani on sellainen geneettinen perimävirhe että he onnistuvat aina löytämään mestari valehtelijan, miehen joka loihtii heidän silmiensä eteen äärettömän suuresta onnesta elämä ja yleensä nämä miehet ovat huomattavan juoppoja mutta äärimmäisen liukkaita valehtelioita. sukulaisnaiseni he eivät juuri ole pahan näköisiäkään ja voisivat saada ihan kunnollisia miehiäkin mutta näihin nollaluokan ketkuihin ne aina retkahtaa. ja merkillisintä on se että rakkaus kestää vaikka jätkä hakkaa akkaa niinku vierasta sikaa.
Keskustelu taas todentaa masentavasti sen, ettei suomalaiset ymmärrä aineettomien asioiden päälle.
Aletaan tapella rahasta, kun kyse on hyvästä, toista huomioivasta käytöksestä. Ei ihme, että jälkimmäinen jää uupumaan.
Siksi, koska nainen odottaa vastaavaa jatkossakin.
Ulkomailla mies suorittaa soidinmenot koska kun nainen on saatu, mies on herra ja hidalgo talossa.
Palstanaiset tietysti kuvittelevat, että näissä patriarkaalisissa maissa nainen saa rusinat pullasta, herrasmiesmäisyyden ja tasa-arvon.
Amerikkalaiset naiset ne vasta kamalia onkin netin mukaan. Yhteistä kaikille näille miehille, jotka valittavat oman maansa naisten kamaluudesta on se, että he ovat niin surkeita itsetunnoltaan, että heidän on lähdettävä hakemaan naista, jolla ei ole mielipiteitä, itsetuntoa, itsekunnioitusta tai varallisuutta. Sen takia Mike Jenkkilästä ja Mika Suomesta lähtee hakemaan naista köyhistä oloista. Thaimaa, Vietnam, Filippiinit, ennen myös Venäjä ja Ukraina.
He hakevat naisen, jonka voivat alistaa. Eivät ehkä aina tietoisesti, mutta kuvio on aina sama. Itsenäinen ja omillaan toimeen tuleva nainen on kauhistus, sillä hänellä on oma tahto. Näitä naisia haukutaan femakoiksi lievimmillään, mutta kaikki muu solvaamisagenda on vielä rumempaa. Heitä uhataan jopa hengenlähdöllä.
Kaikki tämä siksi, ettei nainen suostu miehensä koti- ja seksiorjaksi enää. Miettikää tätä miehet hetki, ja kuvitelkaa sitten viettävänne itse koko elämänne toisen ehdoilla, toista palvellen.