Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja Kihlström syyllistää miehet seksuaalirikoksista

Vierailija
05.05.2025 |

Marja Kihlström syyllistää kaikki miehet naisia kohtaan tehtävistä seksuaalirikoksista:

Mitä te miehet ajattelette, oletteko vaistonvaraisesti toimivia eläimiä, joita pitäisi varoa yllyttämästä hyökkäykseen naisia kohtaan vaate-, juhlimis- tai käyttäytymismalleja kontrolloimalla? Millaisen viestin haluatte antaa pojille miehuudesta? Toivoisin miesten astuvan esiin ja ottavan tähän kantaa. Tiedän, että teitä on siellä!

https://www.is.fi/viihde/art-2000011210619.html

Tietysti seksuaalirikoksen uhriksi joutuminen ei ole koskaan uhrin vika, mutta miksi naiset suuttuvat, jos joku sanoo, että seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen riskiin voi itse vaikuttaa esim. sillä, ettei mene yksin tuntemattomien luo umpikännissä? Eikö tuo ole ihan maalaisjärkeä? 

Kommentit (667)

Vierailija
261/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on selvää, että miesten kollektiivisesti pitää ottaa enemmän vastuuta muiden miesten tekemistä rikoksista. Naiset puhuvat näistä jo niin paljon kuin mahdollista, mutta mitään ei tapahdu. Valitettavasti monelle muiden miesten kunnioitus on huomattavasti tärkeämpää kuin vaikka oman kumppanik ja siksi muiden miesten osoittama epähyväksyntä väkivallalle on tehokkaampi keino saada väkivalta ilmiönä vähenemään.

Minun ei miehenä tarvitse enkä aio ottaa kollektiivista syyllisyyttä yhtään kenenkään rikoksista.

Samoin. Tulen taistelemaan kaikin keinoin pakkosyyllistystä vastaan.  Feministejä pidän alhaisimpana pohjasakkana kollektiivisten vihaideologioiden roskaämpärissä.

Pikku incel on vaan kade kun naiset ovat saavuttaneet paljon miesten vinkumisesta ja kiukuttelusta huolimatta

Vierailija
262/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän ihan itsestään selvyytenä ettei raiskaus oo kenenkään oma syy ja luulin ettei mun tarvis sitä erikseen kertoa.

t.m

Minulla on oikeus jättää uusi maastopyöräni lukitsematta parkkiin. Ja kun lähden lomalle pariksi viikoksi, jätän etuoven auki. Siihen on minulla oikeus.

Voisko naisen pillun jotenkin lukita? Tai vielä mieluummin miehen munan?

Ennaltaehkäisyhän on parasta. Munat vaan valtiolle, ettei mies ota riskiä raisqaamisesta. Turha niiden impulssikontrollin puutteesta on naisia rangaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku kasvattais naiset ja tytöt

Osa 5

"Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin

Miehet joutuvat perheessä törkeän pahoinpitelyn tai henkirikoksen yrityksen uhriksi jopa useammin kuin naiset. Perheväkivallan miesuhrien näkökulma on suomalaisessa tutkimuksessakin jäänyt syrjään." (https://yle.fi/a/3-5487134)

Vierailija
264/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata. Palstan kilttimiehet ja puliveijarit itkevät kilpaa.

Vierailija
265/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen kaupungilla yksin viihteellä ja näen räyhäävästi käyttäytyvän joukkion niin minä vaihdan kadun toiselle puolelle tai valitsen toisen reitin. Minun oikeuteni olisi voida kulkea heidän ohitseen kaikessa rauhassa, mutta jos saan siitä huolimatta turpaani, menetän legoja tai päädyn lasarettiin tai helvetin pitkälle saikulle niin siinä kohtaa ei lämmitä huitsiakaan, että käytin oikeuttani tekemättä riskiarviota. Kyllä se riskien arviointi kannattaa aina, oli sitten selvä tai juovukkeessa.

En ikinä lähtisi yksin juhlimaan kaupungille, enkä ikinä kävelisi yöllä yksin kadulla. Ja on ihan naurettavaa, että tulis edes mentyä ohi toiselta puolelta katua, ellei ole Mannerheimintien levyinen katu. Oikeasti vaihtaisin katua ja kävelisin pidemmän reitin.

Siirtymiset/kotiutumiset on jo sovittu ennalta kavereiden kesken ja kotiin pääsemiset kuitataan. En tule iltavuor

Tuohan on mahtava idea! Miehet juhlikoot keskenään ja naiset keskenään ja homojen kanssa. Ne onkin kyllä heteromiestä parempaa seuraa, rehellisesti sanoen.

Vierailija
266/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi sukupuoliin niin kovasti takerrutaan. En minä kehota poikaanikaan menemään yksin kenenkään vieraiden kämpille tai tytärtäni ventovieraan naisporukan kanssa jatkoille. Ylipäätään humalassa oleminen on vähän sellainen että mieluummin ei.

Et sitten tiedä ja ymmärrä paljon muutakaan. 

Vierailija
267/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei todellakaan millään hahmota minkäänlaista rajaa sille, mikä on riskialtista toimintaa ja mikä ei, on parempi kun tosiaan pyytää jotakuta katsomaan peräänsä ihan jatkuvasti.

Vierailija
268/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on selvää, että miesten kollektiivisesti pitää ottaa enemmän vastuuta muiden miesten tekemistä rikoksista. Naiset puhuvat näistä jo niin paljon kuin mahdollista, mutta mitään ei tapahdu. Valitettavasti monelle muiden miesten kunnioitus on huomattavasti tärkeämpää kuin vaikka oman kumppanik ja siksi muiden miesten osoittama epähyväksyntä väkivallalle on tehokkaampi keino saada väkivalta ilmiönä vähenemään.

Minun ei miehenä tarvitse enkä aio ottaa kollektiivista syyllisyyttä yhtään kenenkään rikoksista.

Samoin. Tulen taistelemaan kaikin keinoin pakkosyyllistystä vastaan.  Feministejä pidän alhaisimpana pohjasakkana kollektiivisten vihaideologioiden roskaämpärissä.

Suhteessa vallalla olevaan feminismiin eli pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun, olen parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella. Minua on epäilty naisvihaajaksi, tai että minulla on omaan naiseuteeni liittyvä ongelma, en ymmärrä omaa parastaani ja maailmankuvassani on jokin todella pahasti vialla.

Vierailija
269/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen kaupungilla yksin viihteellä ja näen räyhäävästi käyttäytyvän joukkion niin minä vaihdan kadun toiselle puolelle tai valitsen toisen reitin. Minun oikeuteni olisi voida kulkea heidän ohitseen kaikessa rauhassa, mutta jos saan siitä huolimatta turpaani, menetän legoja tai päädyn lasarettiin tai helvetin pitkälle saikulle niin siinä kohtaa ei lämmitä huitsiakaan, että käytin oikeuttani tekemättä riskiarviota. Kyllä se riskien arviointi kannattaa aina, oli sitten selvä tai juovukkeessa.

En ikinä lähtisi yksin juhlimaan kaupungille, enkä ikinä kävelisi yöllä yksin kadulla. Ja on ihan naurettavaa, että tulis edes mentyä ohi toiselta puolelta katua, ellei ole Mannerheimintien levyinen katu. Oikeasti vaihtaisin katua ja kävelisin pidemmän reitin.

Siirtymiset/kotiutumiset on jo sovittu ennalta kavereiden keske

Minäkin tykkään yhä enemmän ajatuksesta riskien välttämisestä! 

Vierailija
270/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut mitään syyllisyydestä. Puhuin vastuusta. Jos hyväksyt muiden miesten naisiin kohdistuvan väkivallan, olet osa ongelmaa. Tietysti olet. Pahempaa vielä on, jos vähättelet koko asiaa. Seuraava taso on jo aktiivinen toimijuus itse. 

Taas tuo häpeällinen väite, että olisi miehiä jotka hyväksyy naisiin kohdistuvat väkivallan, jne. 

Vierailija
271/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikeita raiskauksia ja sitten on näitä miehen sormi pillussa -naisia jotka viime hetkellä sanoo emmä haluukkaan.

Seksistä on oikeus kieltäytyä missä vaiheessa tahansa, jos toinen jatkaa niin sitten on r*iskaaja. Tätä on suostumuspohjaisuus.

Vierailija
272/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei todellakaan millään hahmota minkäänlaista rajaa sille, mikä on riskialtista toimintaa ja mikä ei, on parempi kun tosiaan pyytää jotakuta katsomaan peräänsä ihan jatkuvasti.

Ei, kyllä on parempi välttää miehiä kokonaan. Ei turhia riskejä.

Vierailija
273/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyllistäkää takaisin kaikki naiset perättömistä seksuaalirikosilmoituksista. Ja kyllä ne naisetkin tekee seksuaalirikoksia. Taitaa oma lehmä ojassa olla niilläö naisilla, jotka yrittää luoda mielikuvaa, että vain miehet tekee niitä.

On todennäköisempää tulla r---tuksi kuin perättömän r-ilmoituksen uhriksi. S-rikosten tekijöistä YLIVOIMAISESTI suurin osa on miehiä; se on MIESTYYPILLISTÄ rikollisuutta.

Ja suurin osa r---sista tapahtuu tutun miehen toimesta. Joten suosittelen kaikkia naisia välttämään miesten kanssa hengailua. Ei seurusteluja, ei avioliittoja, ei sukulaissuhteiden ylläpitoja, lapset kasvatetaan vain naisista koostuvista yhteisöissä jne. jne. jne.

Vierailija
274/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt miehenä seksuaalirikosta. Mutta jatkuvasti saa lukea näitä "miksi te miehet" syyllistyksiä. Melkein tulee olo että onko minussa jotain vikaa, kun en vieläkään ole raiskannut ketään enkä edes haluaisi.

Et ole sullakaan luetun ymmärtäminen kovin korkealla tasolla. Lue uudestaan. Ei "miksi te miehet teette seksuaalirikoksia" vaan "miksi te miehet, jotka ETTE  tee ja joita teistä on valtaosa, ette avaa suutanne - varsinkin, te, joilla on ääntä ja valtaa ja mahdollisuus vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen -  ja jyrähdä, että seksuaalista väkivaltaa ei voi puolustella millään." Tosi mies ymmärtää, että jos seksi ei ole kahdenvälistä, se on väkivaltaa. 

Ja samalla logiikalla varmaan saa myös naisia kohdella, eikö niin?

Miksi vieraannutatte? Miksi valehtelette lapsen isästä? Miksi murhaatte lapsianne? 

Missä asioissa naisilla on vastaava kollektiivinen vastuu?

Vierailija
275/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistäkää takaisin kaikki naiset perättömistä seksuaalirikosilmoituksista. Ja kyllä ne naisetkin tekee seksuaalirikoksia. Taitaa oma lehmä ojassa olla niilläö naisilla, jotka yrittää luoda mielikuvaa, että vain miehet tekee niitä.

On todennäköisempää tulla r---tuksi kuin perättömän r-ilmoituksen uhriksi. S-rikosten tekijöistä YLIVOIMAISESTI suurin osa on miehiä; se on MIESTYYPILLISTÄ rikollisuutta.

Ja suurin osa r---sista tapahtuu tutun miehen toimesta. Joten suosittelen kaikkia naisia välttämään miesten kanssa hengailua. Ei seurusteluja, ei avioliittoja, ei sukulaissuhteiden ylläpitoja, lapset kasvatetaan vain naisista koostuvista yhteisöissä jne. jne. jne.

Tuo kyllä kuulostaa kieltämättä turvalliselta. Kyllä tässä pointti on. Miehiä välttämällä välttää raisqatuksi tulemisen riskin noin sataprossaisesti. Miksipä emme tekisi tosiaan niin?

Vierailija
276/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtymiset/kotiutumiset on jo sovittu ennalta kavereiden kesken ja kotiin pääsemiset kuitataan. En tule iltavuor

Sama. Joku varmaan sanoisi pelkuriksi, mutta mieluummin pelkuri kuin tilanteesta toiseen ajautuva uhri. Enkä todellakaan ole varovaisuudellani kokenut menettäneeni mitään.

Aina on olemassa mahdollisuus, että joku tekee pahaa juoksulenkillä päiväsaikaan, mutta on se todennäköisyytenä sentään totaalisen eri luokkaa.

Vierailija
277/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla kyllä pettämätön logiikka. Koska suurin osa tapahtuu tutun toimesta, pitää välttää ensisijaisesti tuttujen seuraa. Et tainnut kouluvuosina loistaa ainakaan tilastotieteessä?

Vierailija
278/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tehnyt miehenä seksuaalirikosta. Mutta jatkuvasti saa lukea näitä "miksi te miehet" syyllistyksiä. Melkein tulee olo että onko minussa jotain vikaa, kun en vieläkään ole raiskannut ketään enkä edes haluaisi.

Et ole sullakaan luetun ymmärtäminen kovin korkealla tasolla. Lue uudestaan. Ei "miksi te miehet teette seksuaalirikoksia" vaan "miksi te miehet, jotka ETTE  tee ja joita teistä on valtaosa, ette avaa suutanne - varsinkin, te, joilla on ääntä ja valtaa ja mahdollisuus vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen -  ja jyrähdä, että seksuaalista väkivaltaa ei voi puolustella millään." Tosi mies ymmärtää, että jos seksi ei ole kahdenvälistä, se on väkivaltaa. 

Ja samalla logiikalla varmaan saa myös naisia kohdella, eikö niin?

Miksi vieraannutatte? Miksi

No joka ikinen kerta kun nuo mainitsemasi asiat tulevat jossain esiin niin minä ainakin näin naisena tuomitsen ne jyrkästi. Enkä vain lusmuile kuten miehet kun seksuaalirikoksista on kyse että "mutta kun toisaalta mitä itse lähti miehen mukaan ja kuitenkin on vain väärä syytös ja jos ei ole niin tekijä ainaki on väärän värinen".

Vierailija
279/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehkäisen seksirikoksia vastustamalla seksirikollisten maahantuontia. Naiset niitä tänne äänestävät.

Vierailija
280/667 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko aidosti kiinnostuneita väkivallan syistä?

Miksi väkivalta olisi vain miehille ominaista? Samoin kuin: miksi bdsm-kulttuuri ja suostumusseksi-jankutus ovat nykyään voimasoitossa? Miksi ennalta sovittu seksin ja väkivallan kombo onkin aivan harmitonta ja ok? Vai onko se vain kivaa piristävää leikkiä joka maustaa hauskasti muuten umpitylsää  ja jostain äärettömän normitettua kansalaisvelvollisuutta?

Onko tarkoitus koettaa tehdä kaikesta seksuaalisesta toiminnasta standardisoitua, optimoitua, kuratoitua, hyväksytettyä, tarkkailtua ja allekirjoitettua, huolekasta ennalta yhdessä suunnitellun fetissikoreografian ja fiilisten jälkipuintia tietenkään unohtamatta?

Sittenkö kelpaa ylitarkastaja Kihlströmillekin sekä aiheen moninaisille asiantuntija-kouluttajille?