Oletko maistanut mäk änd tsiisiä?
Oliko hyvää? Minkä merkkistä? Vai teitkö ite? Vai söitkö ravintolassa?
Kommentit (10)
Kerran ostin valmista sellaista lidlistä ja oli pahaa.
Vierailija wrote:
Kerran ostin valmista sellaista lidlistä ja oli pahaa.
Oot paha
ja tosi pirullinen
poika paha
ja itse tajuat sen
siis mene juokse kovaa
ei kuumat kyyneleeni sulle kuulu nyt
et niitä aikaisemminkaan silmäillyt
Meidän lähimarketissa myydään siellä kaupassa tehtyä lounasannoksina. Kerran ostin mielenkiinnosta mutta ei siitä tullut mitään suosikkia. Maistui ihan sille mille oletinkin.
Olen matkailluy USAssa mutta siellä en ole maistanut, ehkä pitääkin maistaa ensi kerralla ap:n innoittamana.
Näyttää kuvottavalta ja ajatus siitä jo saa voimaan pahoin. Eli en ole maistanut ja tuskin tulen maistamaan.
Vierailija wrote:
Meidän lähimarketissa myydään siellä kaupassa tehtyä lounasannoksina. Kerran ostin mielenkiinnosta mutta ei siitä tullut mitään suosikkia. Maistui ihan sille mille oletinkin.
Olen matkailluy USAssa mutta siellä en ole maistanut, ehkä pitääkin maistaa ensi kerralla ap:n innoittamana.
Kannattaa maistaa, se sinisessä boxissa oleva mac and cheese on tosi hyvää. Tilaan sitä saksan amazonista kun suomen kaupoista ei saa. Ap
Vierailija wrote:
Näyttää kuvottavalta ja ajatus siitä jo saa voimaan pahoin. Eli en ole maistanut ja tuskin tulen maistamaan.
Miten juustoinen makarooni voi näyttää kuvottavalta? Sehän kuulostaa ihan parhaalta, vähä niiku juustorisotto makaroonilla.
Pari kertaa tehnyt eri reseptillä. Melko raskasta syödä, ei kokeilla enää.
Mac'n cheese on jenkkien nistipataa
Mitä se on?