Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit selville, että mies pettää, niin miten toimisit?

Vierailija
04.05.2025 |

Löysin kondomipaketin autosta. Emme ole koskaan käyttäneet kondomeja, eikä meillä ole ollut seksiä yli vuoteen, koska mies on ollut haluton. Hän on ollut myös etäinen ja kylmä, niitä klassisia pettämiseen viittaavia merkkejä, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, että suhteessa on ollut huono vaihe menossa. Olen jopa useasti kysynyt, onko miehellä joku muu, mutta hän on väittänyt, että ei ole. On siis valehdellut päin naamaa.

Miten toimisit tilanteessani? Ottaisitko eron ihan suoraan jo tämän perusteella, vai kysyisitkö asiasta mieheltä ja saisit luultavasti valehtelua tai vaikenemisen, vai palkkaisitko yksityisetsivän? Googlasin niitä, ovat melko kalliita, minimiveloitus 60 euroa tunnilta ja seurantaahan voi joutua tekemään pitkäänkin.

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestissä 34 on hyvä vihje pettämisen vahvistamisesta. 

Kun puoliso kysyy pettäjältä, onko tällä toinen, pettäjä usein alkaa sättiä puolisoaan hulluksi ja vainoharhaiseksi. 

Ihminen, jolle ei tulisi mieleenkään pettää, ei myöskään tulisi mieleenkään syyttää puolisoaan hulluksi ja vainoharhaiseksi. Nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä.

Juuri näin. Narsistiset piirteet tulevat esiin kun on jäämässä kiinni.

Vierailija
42/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin paketista ja katsoisin reaktion. kysy sillai ilman raivoa, ihan kohteliaasti. naama voi kertoa ja eihän se paketti turhaan ole siellä.

ottaisin eron puheeksi,sanoisin että jos sulla on joku suhde? niin erotaanko sovussa. tällöin pääsee itsekin, jatkamaan elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi rahaa haisemaan pettämiskuvioista selvittämiseksi. Kysyisin suoraan. Lähtisin. Elämä on liian lyhyt hassattavaksi. 

Minuakin petettiin ja toinen nainen ilkkui ja lällätteli perään. Pommitti miestäni viesteillä aamusta iltaan, oli fanaattinen, ehkä jopa häiriintynyt. Toisensa saavat nyt pitää ja juonitella yhdessä. En ole katunut lähtöäni, se oli ainut oikea ratkaisu, vaikkei mies olisi halunnut että lähden. Lällättelepä sille kakkonen nyt sitten, että sut vslkattiin vasta kun lopulta lähdin. Sääliksi käyt, iskit kätesi pskaan. Ja miesparka, aikamoisen kilarin kanssa sutinoit. Pettämisestä alkanut suhde kun on, kilaroikoon nyt oikein huolella perääsi joka käänteessä. Kieltättä mielikuva vähän hymyilyttää, vaikken kovin pirullinen olekaan. 

Vierailija
44/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä, aina pettäjä. 

Vierailija
45/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota. Ukosta hyvä niska-persus-ote ja kaarteella helvettiin mun elämästä. Minä en pettäjiä katsele. Ja turha vetistellä ja anoa armoa, sitä ei oo eikä tuu.

Vierailija
46/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsekin suhde ja jätä jälkeesi merkkejä. Ylitöitä, menoja, uutta hajuvettä, uusia alusvaatteita. Mitähän mies tähän tuumaa? 

Vierailija
47/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa eroaa 60% kaikista pareista, eron syy yleensä pettäminen. Ei voinut asia tulla sulle ihan yllätyksenä. Mies pettää, ehkä pettää joskus, ehkä koko ajan. Keskustele asia, onko teidän aika erota, vai voitteko kenties elvyttää liittonne ja seksielämänne. Itse penetraatio suhteenne ulkopuolella ei ole teillä nyt se pääasia. 

Vierailija
48/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toivonut, että suhde paranisi, siksi en ole eronnut, vaikka on mennyt huonosti. Jos mies sen sijaan pettää, niin ei ole mitään mahdollisuutta jatkaa enää.

Olen nyt jo keksinyt monta hyvää selitystä, joihin mies voi vedota tuon löydön suhteen. Osa on sellaisia, että olen aiemmin sivuuttanut vastaavat, kun ei ole ollut pitäviä todisteita. Toisaalta hävettäisi se yksityisetsivän palkkaaminen ja olisi kallista.

Ap

Et sä mitään kallista yksityisetsivää tarvise. Ala itse Neiti Etsiväksi. Ei stalkkaaminen mitään rakettitiedettä sentäs ole. Tärkeintä on nyt se, että esität sinisilmäistä hölmöä miehellesi, niin hän ei osaa olla varovainen ja siten ei ole niin tarkka toimissaan. Älä siis paljasta korttejasi, älä kerro, että löysit kortsut. Esitä höynäytettävää sinisilmäistä tompeloa. Mutta sitten käyt kaiken mahdollisen läpi. 

Vierailija
49/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 prosenttia miehistä pettää ainakin kerran. Muistakaa nyt ainakin se, naiset.

Vierailija
50/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan keskustelusta ainakaan haittaa olisi, johtaapa se päätökseen jatkaa tai eroon.

Vierailija
51/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Etsivälle ohjeita:

- ala missään nimessä paljasta, että epäilet miestä pettämisestä

- esitä huoletonta ja sinisilmäistä, naiivia ja helposti huijattavaa

- älä ole mustasukkainen, älä esitä epäilyksiä

- käy läpi kaikki housujen taskut, takkien taskut, mahdolliset laukut, auton kaikki koloset ja takakontti. Löytyykö kuitteja, joista paljastuu mitä ostettu ja mistä, löytyykö tavaroita, jotka ei ole teidän jne.

- jos pääset kännykälle, se olisi paras, sieltä se totuus löytyy

- käy läpi tietokone, jos mahdollista 

- käy läpi some tiheällä kammalla, etsi, löytyykö muita paikkoja, missä hän on kuvallaan jne. esim. sinkkukaveri voi tsekkailla deittiäppejä

- jos pääset seuraamaan, tarkista onko hän siellä missä väittää olevansa, onko hän yksin? Seuraa moneen eri otteeseen, tule itse väärään aikaan kotiin jne.

- ja sitten nämä perinteiset, onko paljon ylitöissä, työmatkoilla, väsynyt, etäinen, ärtynyt, suuttuu herkästi, ei enää avaudu asioista, alkaa pihtaamaan rahasta ja seksistäkin, arvostelee sua jne. kiinnittää huomiota ulkonäköönsä, varsinkin uusii kalsarit, onko muita epämääräisiä menoja, onko katseessa syyllinen ilme vai vältteleekö katsekontaktia jne.

Vierailija
52/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista kännykkä, tietokone ja näistä nimenomaan whatsapit, somet, sähköpostit ja pankki

Noista se totuus tulee suoraan.

Vierailija
53/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt taida sitä yksityisetsivää tarvita mihinkään. Teidän suhde on aika kuopattu jo muutenkin, jos seksiä ei ole ollut aikoihin, ja suhde on muutenkin huono.

Sen verran puhuisin miehelle (jos itsellä olisi vielä todellisia haluja jatkaa), että kysyisin, että onko halukas tekemään töitä suhteen eteen. Sanoisin, että tiedän kondomeista. Mies varmaan selittäisi jotain, minkä tietäisin olevan valhetta. Antaisin kaksi vaihtoehtoa

- pettäminen loppuu, ja parisuhteen eteen aletaan tehdä töitä (molempien tulee haluta jatkaa yhdessä, rakastaa, ja tehdä hyvää toiselle, ja tämä kaikki aletaan näyttämään.)

tai

- erotaan.

Vierailija
54/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin jos mies pettää?

Vierailija
55/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmeisesti sulle jostain vihainen. Missä sinun kiukkusi on? Et ole vihainen, vaikka epäilet pettämistä? 

Itse toimisin niin, että kertoisin löytäneeni paketin ja pyytäisin kännykän salasanan ja puhelimen katsottavaksi, myös sähköpostit. Jos hän ei anna niitä, on pettäminen varmaa.

Sanoisin, että pyydän vain totuutta, en muuta ja pysyisin rauhallisena. Kertoisin hänelle, että haluan eron, kun kerran suhdetta ei enää voi jatkaa eikä sitä oikeastaan enää ole. Vuosi ilman seksiä ja läheisyyttä on tarkoittanut sulle todella rankaa aikaa, olet jo tullut hylätyksi käytännössä.

Hae itsellesi apua ehdottomasti. Jos rahatilanne on tiukka, kirkon Perheasianneuvottelukeskuksesta saa ilmaista terapiaa ammattilaisilta. Ei tarvitse kuulua kirkkoon eikä apu liity mitenkään uskontoon, ihan tavanomaista, koulutetun ihmisen antamaa parispsykoterapiaa siellä. 

Muista, että olet arvokas. Pyri turvaamaan taloudellinen tilanteesi ja selvitä siihen liittyviä asioita. Todennäköisesti miehesi ei ole ottanut eroa rahan takia niin ikävää kuin se onkin.

Vierailija
56/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanois mitään tiedoistani. En tekis kotona -  yhtään - mitään. Makaisin sängyssä tai sängyllä. Lipittäisin viiniä. Katselisin tilanteita ja nauraisin nätisti ja rumasti. Suunnittelisin.

Onpa ihan uskomattoman lapsellista. Viinin lipittely on nyt viimeinen asia, mihin kannattaa ruveta ap:n tilanteessa. Ja mikä kosto se nyt muka on, ettei tee kotitöitä. 

Tällainen  kommentti vielä saanut 11 yläpeukkua?

Vierailija
57/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt tuo olisi totta, niin ratsaisin laukut, taskut, kalenterit ja puhelimen sekä tilitiedot jos pystyisin.Jos mitään ei löydy, järjestäisin itselle (ja lapsille) jonkun reissun, jolle mies ei tule ja siksi ajaksi maksaisin sen yksityisetsivän.

Eikö olisi vaan helpompaa erota? Ei se suhde enää tuossa kohtaa ole terve, vaikka miehellä ei mitään vierasta olisikaan. 

Vierailija
58/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse lisää todisteita enää, oikeasti. Turha tuhlata energiaa, arvokkuuttasi ja aikaa viestien, taskujen ym penkomiseen. Mikään muu ei selitä kortsupaketin olemassaoloa kuin pettäminen kylmän ja etäisen yhdessäolon päätteeksi. 

Yksityisetsivään suunnitellut rahat käytät muuttopalveluun. Uusi, vapaa elämä odottaa sinua.

Elämä on liian lyhyt pettäjän selitysten kuuntelemisiin ja toisiin mahdollisuuksiin. 

Vierailija
59/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkkailisin miestä jonkin aikaa ja pyrkisin selvittämään asiaa. Sitten kyllä ottaisin puheeksi ja kysyisin, että eroammeko vai menemmekö vielä pariterapiaan. Vaikka päätyisi eroonkin niin se keskustelu ja asioiden läpikäyminen terapiassa auttaa. Jos mies ei suostuisi pariterapiaan, menisin sinne yksin ja alkaisin valmistautua eroon.

Vierailija
60/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ilmeisesti sulle jostain vihainen. Missä sinun kiukkusi on? Et ole vihainen, vaikka epäilet pettämistä? 

Itse toimisin niin, että kertoisin löytäneeni paketin ja pyytäisin kännykän salasanan ja puhelimen katsottavaksi, myös sähköpostit. Jos hän ei anna niitä, on pettäminen varmaa.

Sanoisin, että pyydän vain totuutta, en muuta ja pysyisin rauhallisena. Kertoisin hänelle, että haluan eron, kun kerran suhdetta ei enää voi jatkaa eikä sitä oikeastaan enää ole. Vuosi ilman seksiä ja läheisyyttä on tarkoittanut sulle todella rankaa aikaa, olet jo tullut hylätyksi käytännössä.

Hae itsellesi apua ehdottomasti. Jos rahatilanne on tiukka, kirkon Perheasianneuvottelukeskuksesta saa ilmaista terapiaa ammattilaisilta. Ei tarvitse kuulua kirkkoon eikä apu liity mitenkään uskontoon, ihan tavanomaista, koulutetun ihmisen antamaa parispsykoterapiaa siellä. 

Muista, että olet arvokas. Pyri turvaamaan talo

Minulla on todellakin kokemus, että mies on ollut pohjavireeltään, peitellysti vihainen jo monta vuotta. En tiedä, miksi minä en itse osaa olla vihainen.

Olisi pitänyt tehdä kuten neuvoitte, eli jäädä seuraamaan ja tutkimaan, sen sijaan otin asian puheeksi. Mies kiisti kaiken tietenkin ja selitti niin, että se kaukaisesti voisi olla mahdollista. Pyysin nähtäväksi kännykkää, mutta en saanut katsoa sitä. 

Minulla on vahvistunut käsitys, että jotain negatiivista on ollut jo pidempään meneillään, alkaa olla melkein sama, onko se konkreettinen suhde vai onko mies vain leikitellyt suhteen mahdollisuudella mielessään. Eli vahvistui käsitys, että en ole vain kuvitellut, kun on tuntunut siltä, että mies ei ole suuntautunut parisuhteeseen enää, eikä arvostanut minua.

Pitäisi varmasti keskittyä miettimään nyt, että mitä minä itse haluan, eikä että mitä mies tekee. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän