Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit selville, että mies pettää, niin miten toimisit?

Vierailija
04.05.2025 |

Löysin kondomipaketin autosta. Emme ole koskaan käyttäneet kondomeja, eikä meillä ole ollut seksiä yli vuoteen, koska mies on ollut haluton. Hän on ollut myös etäinen ja kylmä, niitä klassisia pettämiseen viittaavia merkkejä, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, että suhteessa on ollut huono vaihe menossa. Olen jopa useasti kysynyt, onko miehellä joku muu, mutta hän on väittänyt, että ei ole. On siis valehdellut päin naamaa.

Miten toimisit tilanteessani? Ottaisitko eron ihan suoraan jo tämän perusteella, vai kysyisitkö asiasta mieheltä ja saisit luultavasti valehtelua tai vaikenemisen, vai palkkaisitko yksityisetsivän? Googlasin niitä, ovat melko kalliita, minimiveloitus 60 euroa tunnilta ja seurantaahan voi joutua tekemään pitkäänkin.

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap en ota kantaa miten sinun tulisi toimia. Omalle kohdalle jos sattuisi niin ehdottaisin erillisiä elämiä mutta samassa taloudessa asumista jatkossakin. Vaatisin avioehtoon tarkennuksia. Syy: lapset, lapsenlapset, talous ja omaisuus.  

Vierailija
62/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy että mistä paketti on autoon tullut?

Miksi pitäisi esittää tyhmää?

Voi kysyä suoraan, kuka se on ja haluaako mies erota. Miettiä omia erohalujaan. Jos seksi ei edes kiinnosta niin mitään ei menetä. Voi vaikka avata suhteen omillekin sivusuhteille.

Vaimo ei ole miehensä holhooja/ piika/ omaishoitaja/ hotellihenkilökunta. Eikä kumpikaan omista toistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin. Ootko ap ke hi tys vam mai nen?

Vierailija
64/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä weeteeparien juttuja taas. Hanki leima, eikö se oo teillä tapana kun elämä koettelee.

Vierailija
65/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin miehen kanssa. Sitten pariterapia ja sen jälkeen jatkaisin yhdessä tai laittaisin eron vireille. Itse3llä kävi tosin niin, että testailin tuon jälkeen itsekin erinäisiä rakastajia. Koska mies oli kerran yksipuolisesti sopimuksen sääntöjä muuttanut, niin mikäpäs siinä...

Vierailija
66/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan monia muita eli et tarvitse lisää todisteita tai tunnustusta.

Älä missään nimessä paljasta epäileväsi mitään ennen kuin löydät pitävät todisteet tai päätät erota. Pettäjien mieli on niin outo, ettei tavallinen ihminen pärjää pettävän valehtelijan kanssa kun kohtaamisen aika koittaa.

Jos kuitenkin haluat nopeasti ja vaivatta lisää todisteita, tutki ensin miehen autoa lisää, sitten takkien taskut, reppu tms. Olen ennenkin neuvonut täällä, että miehet ovat aika rentoja sen suhteen, mihin pettämiseen liittyviä kuitteja viskovat. Meiltäkin kotoa löytyi mm. kuitti hienosta helsinkiläisestä kahvilasta, johon ex vei kakkosen ensitreffeillä. 

Onko teillä esim yhteinen S- tai K-tili, josta voisit nähdä mistä hän kortsut osti ja onko hän ostellut niitä aiemminkin ja kuinka pitkään. Pääsetkö näkemään miehen tiliotteita? Pettämiseen liittyy olennaisena osana taloudellinen pettäminen, kun siihen sivuhenkilöön käytetään perheen yhteisiä rahoja.

Vierailija
67/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelisin miehen kanssa. Sitten pariterapia ja sen jälkeen jatkaisin yhdessä tai laittaisin eron vireille. Itse3llä kävi tosin niin, että testailin tuon jälkeen itsekin erinäisiä rakastajia. Koska mies oli kerran yksipuolisesti sopimuksen sääntöjä muuttanut, niin mikäpäs siinä...

Reilun tuntuinen periaate. Tautiturvallisesti ja ehkäisy kunnossa. Tsemppiä!

M35

Vierailija
68/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60. Ap, osa miehistä toimii juuri noin, kun haluaa erota, mutta uusi suhde ei ole vielä varmalla pohjalla eli on vihainen, että vaimo alkaisi hankalaksi, ottaisi eron tai että muuten saisi syyttää vaimoa huonosta käytöksestä. 

Tuon tyyppinen dynamiikka kuitenkin syntyy usein suhteisiin, joissa vaimo on liian kiltti ollut alun perinkin ja luontainen rakenne on olla vielä kiltimpi, kun ongelmia syntyy ja vielä pettämisenkin jälkeen. Syynä ei suinkaan ole rakkaus vaan pelko. He käpertyvät hylätyksi tulleena kiltteyteen eivätkä siksi löydä voimaansa ja hylkäävät myös itsensä.

Älä sinä hylkää itseäsi, vaikka miehesi olisi pettänyt ja hylännyt henkisesti, vaan hanki itsellesi keskusteluapua, heti seuraava aika joka on vapaana. Tarvitset voimia, tukea ja sen kiukun löytämisen, jolla suojaat omia rajojasi (en tarkoita, että pitäisi huutaa miehellesi tai muille, vaikka sekin kyllä on sallittua). Jos omia rajojaan ei puolusta, niin niiden yli kävellään, se on tosi tärkeää elämässä muutenkin. 

Emme voi olla ihan varmoja mitä miehelläsi on meneillään, mutta pohdi tilannetta yhdessä psykoterapeutin kanssa. Itsekunnioituksesi palaa, kun löydät voimasi ja oman elämäsi tilanteen varjoista. Myös miehesi kunnioitus sinua kohtaan voi palata, jos puolustat omia näkemyksiäsi ja toimit niiden mukaisesti (mitkä ne sitten ovatkin), jämäkästi.

Eroaminen on rankkaa, olisi hyvä päästä puhumaan siitä myös yhdessä mikä meni pieleen, mutta hae nyt alkuun apua itsellesi. Miehesi voi tulla myös, jos hän suostuu. Mutta valitettavasti myös terapiassa voidaan valehdella, jolloin kokemus on petetylle entistä haavoittavampi. Usko miehen tekoja enemmän kuin sanoja. 

Vierailija
69/192 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo kaikille, jotka epäilette puolisoanne pettämisestä ja haluatte nähdä heidän puhelimensa. Jos olette päättäneet, että pettämisen paljastuminen merkitsee teille eroa, teidän tulee esittää asia pettäjäpuolisolle seuraavasti:

"Haluan, että näytät minulle puhelimesi nyt heti ilman, että poistut puhelimesi kanssa hetkeksikään muualle. Anna minun katsoa puhelimeesi nyt heti tai me eroamme."

Asia on hyvin selkeä ja petturilla ei pitäisi olla mitään vastaansanottavaa. 

Vierailija
70/192 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita miehen autoon uusi kortsupaketti. Kirjoita paketin sisään omalla tunnistettavalla käsialallasi viesti: Ootko ihan varma ettei näissä ole reikiä? Ootko käynyt testeissä? Kutiaako? Onko outoa ihottumaa?

Teippaa paketti tiukasti kiinni. Miehen naamasta tulisi näkyä, mikäli hän on avannut paketin käyttöä varten.

Itse löysin kondomin exän taskusta, piilotin sen ja laitoin ponnarin tilalle (tuntuu kankaan päältä vähän samalta kuin kumi). Voin sanoa että mies käyttäytyi vainoharhoissaan oudosti pari seuraavaa viikkoa, itse olin kuin en olisikaan ja järjestelin mielessäni eroa.

Vierailija
71/192 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, että haluat erota, koska hän pettää. Saattaapi siinä vaiheessa jopa tunnustaa.

Vierailija
72/192 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ei mitään järkeä ole tuollaisissa puhelimen ratsaamisissa tai yksityisetsivissä. Suhteenne kuulostaa kamalalta muutenkin. Et enää luota ja suhde on kylmä. Sinkuksi vain, etkä ala miksikään "säälittäväksi puhelimen ratsaajaksi". Sellaiseen ei kannata alentua. 

Vierailija
73/192 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan monia muita eli et tarvitse lisää todisteita tai tunnustusta.

Älä missään nimessä paljasta epäileväsi mitään ennen kuin löydät pitävät todisteet tai päätät erota. Pettäjien mieli on niin outo, ettei tavallinen ihminen pärjää pettävän valehtelijan kanssa kun kohtaamisen aika koittaa.

Jos kuitenkin haluat nopeasti ja vaivatta lisää todisteita, tutki ensin miehen autoa lisää, sitten takkien taskut, reppu tms. Olen ennenkin neuvonut täällä, että miehet ovat aika rentoja sen suhteen, mihin pettämiseen liittyviä kuitteja viskovat. Meiltäkin kotoa löytyi mm. kuitti hienosta helsinkiläisestä kahvilasta, johon ex vei kakkosen ensitreffeillä. 

Onko teillä esim yhteinen S- tai K-tili, josta voisit nähdä mistä hän kortsut osti ja onko hän ostellut niitä aiemminkin ja kuinka pitkään. Pääsetkö näkemään miehen tiliotteita? Pettämiseen liittyy olennaisena osana taloudellinen pettäminen, kun siihen si

Ei luoja. Miksi vain et eronnut? Täytyy sen verran itseään kunnioittaa, ettei lähde tuollaiseen hommaan. 

Vierailija
74/192 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 40v sitten löysin poikaystäväni sängyst toisen kanssa. Vedin sitä jätkää lättyyn useammankin kerran ja lämäsin sormuksen pöydälle. Suhde päättyi sanattomasti siihen. Päädyimme kuitenkin useiden v jälkeen taas yhteen ja asuttiinkin yhdessä.  2.5v yhdessäolon jälkeen, jolloin suhde oli väljähynyt ja riitainenkin hänen liiallisen alkoholin käytön ja kaverit on aina tärkeämpiä kuin minä eripuran jälkeen  hän tuli kotiin joku sunnuntai jostain turnausreissuilta jollon näin sekunnissa hänen naamaltaan sen mitä olin jo pitkään pelännyt. Hän tunnusti pettäneensä kännissä. Vedin sitä luuseria taas turpaan, sitä saa mitä tilaa (vit... u). Minua ei petetä ja jätetä ilman että saa korkojen kanssa tuntea sen nahoissaan. Harmi kun ei ollut jotain pesäpallomailaa, olisin moukaroinu siltä lurppa...kul...i - pih... tarilta vehkeet tuusannuuskaksi niin ois loppunut se kaikkien tautusten kylä...lut..en naiminen. Haukuin hänet niin pahasti kun miehen ikinä voi haukkua, saat... n juoppo. Sinne jäi. Minä lähdin sanomatta sanaakaan. Mut hitto että sattu sieluun. 

Vierailija
75/192 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaisin niin että jää rysän päältä kiinni ja sit nolaisin sen niin pahasti kun ikinä voi. Tekisin myös selväksi sille naiselle millanen sika mis on, ainahan voi vaikka valehdella suut silmät täyteen ja keksiä vaikka mitä tarinoita jotka kuitenkin uskottavia. Näin uusi nainen ei huoli miestä tai ainakin hänelle jää kalvamaan epäilys /pelko siitä millanen mies todellisuudessa on. Näin mies jää ehkä loppupelissä yksin kun minä jätän hänet. Miehethän ei tunnetusti pärjää yksin, niille on hirveä häpeä jäädä yksin, se on luuserin leima otsassa heti. Mikä olisi parempi kosto kuin saada tuo uusi muija jättämään se pettävä sika.

Vierailija
76/192 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruokaa kun olette kahdestaan, laita kortsu sinne ruoan sekaan ja huolehdi että hän saa sen lautaselleen. Sitten olet ihan korostuneen äimänä, että mistä ihmeestä tuo on tullut, eihän me käytetä..... tuijotat vaan jäntä silmiin herkeämättä, hän väistelee katsettasi, tuijotat vaan sanomatta sanaakaan. Katso kuinka hän kiemurtelee. Älä paljadta että tiedät pettämisen, ihmettelet vaan miten se päätyi sun lautaselle, hups, olipa kumma juttu, pitääpä kertoo ystävillekin.....  nauti sen kuspiän nöyryytyksestä

Vierailija
77/192 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näihin ainaisiin ventovieraitten suhdejuttuihin ja pettämisjuttuihin jaksa ottaa kantaa.

Itsekin olen ollut pettäjä ja myös petetty osapuoli. Semmoista se on, nuorempana varsinkin.

Nyt olen jo vuositolkulla ollut sinkkuna, eikä siinä elämässä harmita mikään muu kuin se, ettei tule rahan vähyyden ym. takia matkusteltua ja mentyä samoin kuin aikanaan kumppanin kanssa.

Ainainen pettäjän ulina kun ei saanut kunnon parisuhdetta eikä narsisminsa takaa huomaa vieläkään pettämisen olleen väärin ja aiheuttaneen tuon koko köyhän ja paskn elämän.

Vierailija
78/192 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö tönkimään hänen puhelintaan? Selvittäsin asiaa vielä vähän enemmän ja tällä elämänkokemuksella jättäisin. Nuorena luulin, että mieheni muuttuu. Ei mitään. Naiset ovat vain vaihtuneet.

No ei todellakaan saa vakoilla toisen puhelinta!!

Mutta pettää saa ihan rauhassa.😂

Se ei ole laitonta, puhelimen tutkiminen on

Yleensä nämä pettäjälutk*t ja häntäheikit kulkevat muutenkin siellä vähemmän kaidalla polulla. 

Vierailija
79/192 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ilmeisesti sulle jostain vihainen. Missä sinun kiukkusi on? Et ole vihainen, vaikka epäilet pettämistä? 

Itse toimisin niin, että kertoisin löytäneeni paketin ja pyytäisin kännykän salasanan ja puhelimen katsottavaksi, myös sähköpostit. Jos hän ei anna niitä, on pettäminen varmaa.

Sanoisin, että pyydän vain totuutta, en muuta ja pysyisin rauhallisena. Kertoisin hänelle, että haluan eron, kun kerran suhdetta ei enää voi jatkaa eikä sitä oikeastaan enää ole. Vuosi ilman seksiä ja läheisyyttä on tarkoittanut sulle todella rankaa aikaa, olet jo tullut hylätyksi käytännössä.

Hae itsellesi apua ehdottomasti. Jos rahatilanne on tiukka, kirkon Perheasianneuvottelukeskuksesta saa ilmaista terapiaa ammattilaisilta. Ei tarvitse kuulua kirkkoon eikä apu liity mitenkään uskontoon, ihan tavanomaista, koulutetun ihmisen antamaa parispsykoterapiaa siellä. 

Mitä mies selitti kortsujen olemassaolosta?

Vierailija
80/192 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata sen ihmisen, jonka kanssa hän minua pettää. Ihan vain siksi, että kiinnostaisi tietää, millainen on se toinen tyyppi, joka hänelle kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi