Jos saisit selville, että mies pettää, niin miten toimisit?
Löysin kondomipaketin autosta. Emme ole koskaan käyttäneet kondomeja, eikä meillä ole ollut seksiä yli vuoteen, koska mies on ollut haluton. Hän on ollut myös etäinen ja kylmä, niitä klassisia pettämiseen viittaavia merkkejä, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, että suhteessa on ollut huono vaihe menossa. Olen jopa useasti kysynyt, onko miehellä joku muu, mutta hän on väittänyt, että ei ole. On siis valehdellut päin naamaa.
Miten toimisit tilanteessani? Ottaisitko eron ihan suoraan jo tämän perusteella, vai kysyisitkö asiasta mieheltä ja saisit luultavasti valehtelua tai vaikenemisen, vai palkkaisitko yksityisetsivän? Googlasin niitä, ovat melko kalliita, minimiveloitus 60 euroa tunnilta ja seurantaahan voi joutua tekemään pitkäänkin.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Joku on nostanut ketjuni, olen se ap.
Tuon jälkeen tapahtunutta on, että mikään ei ole muuttunut, mutta minä olen onnistunut pyyhkimään tapahtuneen mielestäni jollain ihmeen keinolla. Lisäksi olen alkanut pelätä, että mies aikoo jättää minut.
Ap
Mien mies perusteli kortsupaketin olemassaolon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon jälkeen tapahtunutta on, että mikään ei ole muuttunut, mutta minä olen onnistunut pyyhkimään tapahtuneen mielestäni jollain ihmeen keinolla. Lisäksi olen alkanut pelätä, että mies aikoo jättää minut.
Ap
Ap ei ole kysynyt, jos tuon tekstin oikein ymmärrän. Eli hän kuuluu juuri tähän ryhmään, joka pelkää niin paljon yksin jäämistä, että suostuu huonoon kohteluun, kunhan ei vain tarvitse jäädä yksin. Kroonisten pettäjien puolisoissa on usein sellaisia ihmisiä, jotka eivät vain halua tietää totuutta, etteivät jäisi yksin. Sisimmässään tietävät miten asiat ovat.
Miten heitä voisi tukea? En tiedä. Onnistuu ehkä vasta sitten, kun liitto on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap ei ole kysynyt, jos tuon tekstin oikein ymmärrän. Eli hän kuuluu juuri tähän ryhmään, joka pelkää niin paljon yksin jäämistä, että suostuu huonoon kohteluun, kunhan ei vain tarvitse jäädä yksin. Kroonisten pettäjien puolisoissa on usein sellaisia ihmisiä, jotka eivät vain halua tietää totuutta, etteivät jäisi yksin. Sisimmässään tietävät miten asiat ovat.
Miten heitä voisi tukea? En tiedä. Onnistuu ehkä vasta sitten, kun liitto on ohi.
Viestin No 60 perusteella ymmärsin että ap oli ottanut asian esille.
Heittäisin sen kondomipaketin naamansa eteen ja odottaisin, mitä tekee tai sanoo. Sitten alkaisin pakata kamojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Että se on kaverin, jolle antoi autokyydin, ja unohtui sinne.
Ap
Vetäisin niin turpaan, että tukka lähtee.
No ei tietenkään ole kaverin kondomit kyseessä.
Ilmiselvää on että joko miehesi on pettänyt sitä tai on ollut aikeissa pettää. Ainoa mitä voit tehdä on puhua hänelle tästä suoraan. Kertoa että olet huolissasi. Katsoa miten hän reagoi.
Ja sitten miettiä haluatko olla suhteessa jossa sinua petetään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se ukkos käy jonkun toisen sänkyä lämmittämässä mutta ummista sinä silmiäsi vain. Olet läheisriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Että se on kaverin, jolle antoi autokyydin, ja unohtui sinne.
Ap
Ja sinä uskoit?
En tekis mitään. Hän hoitaa kaikki maksut ja mllla on oma salasuhde.
Yksityisetsivä on aika turha. Jos se saa todisteet pettämisestä, olit oikeassa, jos se ei niitä saa, jää epäilys silti olemaan. Mielestäni tuo ajatus etsivän palkkaamisesta kertoo jo sen, että luottamus on mennyt ja sen vuoksi ero tai aivan todella vakava keskustelu ja avun hakeminen.
Mutta kaveri ei todellakaan unohtele kortsuja toisen autoon. Valehtelu tuossa kohtaa kertoo jo valehtelusta isomminkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun haluttomalta mieheltä löytyy kondomeja, hän pettää.
Kun mies on ollut haluton kanssasi jo vuoden, on hänen sivusuhteensakin kestänyt ainakin vuoden. Hän ei pysty koskemaan sinuun, koska ei halua pettää toista naistaan.
Miehesi ei ole kylmä ja etäinen, koska suhteessanne on huono vaihe. Suhteessanne on huono vaihe ja mies on kylmä, koska hän pettää sinua.
Kyllä sä sen ukon kiinni saat. Kun sivusuhde on kestänyt noin pitkään, pettäjä alkaa usein käydä huolimattomaksi, koska luulee olevansa voittamaton ja maailman ovelin epeli.
Mun eksä alkoi sekoittaa mun ja toisen naisen tavat ja alkoi kinastella kanssani ihan outoja. Vrt. olen kasvissyöjä joka ei käytä alkoholia, mutta hän väitti että rakastan chateaubriandia ja hyvää punaviiniä. Tämä mieheltä, joka oli tuntenut minut toistakymmentä vuotta.
Mikä voi olla syy siihen ettei miehesi lähde? Miksi hän haluaa vedättää sinua?
Myös tavarat menee sekaisin. Kun ei miehet muista. Ja alkaa inttää toisen naisen jättämiä tavaroita sinun tavaroiksi. Toiseen mieheen ei kannata näissä yhtään luottaa, saattavat itsekin pettää kumppaniaan. Ihan yleinen riitaisuus ja tuore pettämisestä epäily kertoo omantunnon tuskista. Jos omatunto vielä löytyy.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö tönkimään hänen puhelintaan? Selvittäsin asiaa vielä vähän enemmän ja tällä elämänkokemuksella jättäisin. Nuorena luulin, että mieheni muuttuu. Ei mitään. Naiset ovat vain vaihtuneet.
No ei todellakaan saa vakoilla toisen puhelinta!!
Mutta pettää saa ihan rauhassa.😂
Se ei ole laitonta, puhelimen tutkiminen on
Nyt lain valvojat tarkkana 🚨🚨
Aattelepa ap järjellä. Jos puolisosi ystävä olisi saanut kyydin mieheltäsi, miksi hän olisi kaivanut kondomipaketin esille? Tutkitko oliko sieltä käytetty kondomeja?
Vierailija kirjoitti:
Aattelepa ap järjellä. Jos puolisosi ystävä olisi saanut kyydin mieheltäsi, miksi hän olisi kaivanut kondomipaketin esille? Tutkitko oliko sieltä käytetty kondomeja?
Ja jos mies olisi kyydinnyt kaveria panoretkelle niin ihan varmasti kaveri olisi muistanut kumit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö tönkimään hänen puhelintaan? Selvittäsin asiaa vielä vähän enemmän ja tällä elämänkokemuksella jättäisin. Nuorena luulin, että mieheni muuttuu. Ei mitään. Naiset ovat vain vaihtuneet.
No ei todellakaan saa vakoilla toisen puhelinta!!
Ei todellakaan saa valehdella ja huijata törkeästi omaa kumppaniaan!
Jos mieheni kävisi luvatta mun puhelimella tai koneella niin se olisi kantapäät vastakkain samoin tein. Jos ei kunnioita mun yksityisyyttä niin saa luvan kunnioittaa heidän kenen viestejä mulla on puhelimessani.
Mutta tiedän ettei käy koska hän muistaa hyvin kuinka loukattu ja alaston olo oli kun exänsä jäi kiinni hänen sometiliensä ja google-tilin luvattomasta urkkimisesta.
Pyydä saada katsoa puhelinta, vaikka jonkun tekosyyn verukkeella. Antaa katsoa, jos ei ole mitään salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Neuvo kaikille, jotka epäilette puolisoanne pettämisestä ja haluatte nähdä heidän puhelimensa. Jos olette päättäneet, että pettämisen paljastuminen merkitsee teille eroa, teidän tulee esittää asia pettäjäpuolisolle seuraavasti:
"Haluan, että näytät minulle puhelimesi nyt heti ilman, että poistut puhelimesi kanssa hetkeksikään muualle. Anna minun katsoa puhelimeesi nyt heti tai me eroamme."
Asia on hyvin selkeä ja petturilla ei pitäisi olla mitään vastaansanottavaa.
Minun mieheni antoi tuossa tilanteessa tutkia puhelimensa. Ei ollut pettänyt eikä edes mitään sutinaa. Minulla oli kuitenkin hyvä syy olla mustasukkainen ja epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielipiteitä?
Mikä on ongelma? Mies harrastaa vastuullista seksiä. Ei tauteja kotiin, ei lehtolapsia. Kaikki OK
Esim. herpes tarttuu myös alueilta joita kondomi ei peitä.
Ap