Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit selville, että mies pettää, niin miten toimisit?

Vierailija
04.05.2025 |

Löysin kondomipaketin autosta. Emme ole koskaan käyttäneet kondomeja, eikä meillä ole ollut seksiä yli vuoteen, koska mies on ollut haluton. Hän on ollut myös etäinen ja kylmä, niitä klassisia pettämiseen viittaavia merkkejä, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, että suhteessa on ollut huono vaihe menossa. Olen jopa useasti kysynyt, onko miehellä joku muu, mutta hän on väittänyt, että ei ole. On siis valehdellut päin naamaa.

Miten toimisit tilanteessani? Ottaisitko eron ihan suoraan jo tämän perusteella, vai kysyisitkö asiasta mieheltä ja saisit luultavasti valehtelua tai vaikenemisen, vai palkkaisitko yksityisetsivän? Googlasin niitä, ovat melko kalliita, minimiveloitus 60 euroa tunnilta ja seurantaahan voi joutua tekemään pitkäänkin.

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin korvakorun autosta, mulla ei ole edes reikiä korvissa. Kysyin mieheltä niin valehteli päin naamaa tietenkin. Ratsasin puhelimen muutamaa päivää myöhemmin ja sieltähän se tieto tuli.. samaa suosittelen sullekin.

Mulla katoaa korviksia ihan jatkuvasti. Ottaa jo päähän kun jokatoinen korvis on pariton. Kun vedän hiuksia ponnarille tai puseroa pois päältä niin siinä kai ne irtoaa. Tai sitten olen ottanut pois korvista ja laittanut käsilaukkuun tai taskuun ja toinen pudonnut johonkin.

Mutta mikä on oudointa, teen pääasiassa etätöitä ja kodin ulkopuolella käyn useimmiten urheilemassa tai mökillä johon en lähde korvikset korvissa. Ja silti ne kadonneet parit ei löydy kotoa mistään! 

Montakohan kertaa joku on löytänyt korvikseni maasta ja ajattelematta mitään nostanut sen vaikka autoonsa tai laittanut taskuun ja seurauksena kotona tutkitaan puhelin :D

Vierailija
182/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

177. Kyllä terapeutti näkeekin, pitkän kokemuksen omaava ainakin. Mutta hän ei voi suoraan sanoa, että tiedän että valehtelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ihan sillä perusteella, että mies on kylmä ja etäinen ja en pystyisi luottamaan häneen. En haluaisi olla tuollaisessa suhteessa. Ihmettelen kyllä aina kuinka vaikea ihmisillä on lähteä suhteistaan jossa toinen ei selkeästi rakasta ollenkaan kumppaniaan..

Vierailija
184/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, iletko taloudellisesti riippuvainwn miehestäsi? Siksikö pelkäät eroa?

Suomessa kaikki on kallista. Asuisinko yksin kopperossa naapurina tappelevat naapurit vai omakotitalossa luonnon keskellä?

Vierailija
185/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkukoon samalla tavalla kuten ennenkin. Hyvä vaan, kun ulkoistaa seksin. 

Pakko myöntää, että sama ajatus tuli mieleen. Tuli tässä todettua itselleen, että taitaa olla ikä tehnyt tehtävänsä, kun ihan liikoja ei jaksaisi kiinnostaa. Olisin jopa tyytyväinen, että suojautuu. 

Ja ei, en silti ole valmis varta vasten avaamaan suhdetta tms.

Toinen suhaa eteen ja taakse, aina tuli takamuksen alla ja ne sydänsurut. Minä se vaan otan rauhallisesti ja nautin elämästäni. Että kummalla mene paremmin, pettäjällä vai minulla? Kumpi saa todennäköisemmin lopulta sydänkohtauksen?

Vierailija
186/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin ja etsisin paremman miehen.

Ja missähän niitä on? Ehkä vastaan tulee vielä pahempi, naishakkaaja, peluri, addikti, juoppo  jne. Tämähän ei muuta kun juoksee omia menojaan.

Vierailija
187/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein käy, että avioliitossa ei ole seksiä ilman syytä. Houkuttelisin miehen terapiaan ja myös avautumaan pastorillemme, jos ei minulle puhu. 

"Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden." 1.kor.7:5.

uskovainen

Vierailija
188/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti eroaisin, mutta en sen kondomipaketin takia vaan siksi, että suhde on muuttunut huonoksi ja mies on etäinen ja kylmä. En halua etäistä enkä varsinkaan kylmää kumppania - sellainen alkaa syödä omia fiiliksiäni ja motivaatiotani. Myös seksin loppuminen tukisi eropäätöstäni, koska en halua elää seksittömässä suhteessa.

Ihan naurettava suunnitelma laittaa kauheasti rahaa yksityisetsivään ja roikkua ties kuinka kauan suhteessa, jossa vain odotat jotain "todisteita" - miksi edes on tärkeää saada todiste siitä, että mies pettää? Tai onko edes olennaista tuossa kohtaa, että hän pettää, jos suhde kuitenkin mitä ilmeisimmin on tullut tiensä päähän?

Todiste voi olla monille se lopullinen sysäys lähteä pois. Siksi pitää olla todiste.

Vierailija
189/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin ensin tilanteesta kaiken irti ja jonkin aikaa huviteltuani eroaisin.

Tämä! Nolaisin tyypin totaalisesti ihan kaikkien silmissä. Sitten vasta ero.

Vierailija
190/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin korvakorun autosta, mulla ei ole edes reikiä korvissa. Kysyin mieheltä niin valehteli päin naamaa tietenkin. Ratsasin puhelimen muutamaa päivää myöhemmin ja sieltähän se tieto tuli.. samaa suosittelen sullekin.

Mutta kun puhelimelle ei pääsyä. Olisikin noin helppoa. Tietysti voisi juottaa humalaan, mutta kun ei edes juo.

Vierailija
191/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

177. Kyllä terapeutti näkeekin, pitkän kokemuksen omaava ainakin. Mutta hän ei voi suoraan sanoa, että tiedän että valehtelet.

Tottakai pitää sanoa! Siksihän siellä terapeutilla ollaan, että asiat tulee selviksi. Hyvä j- mala!

Vierailija
192/192 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti eroaisin, mutta en sen kondomipaketin takia vaan siksi, että suhde on muuttunut huonoksi ja mies on etäinen ja kylmä. En halua etäistä enkä varsinkaan kylmää kumppania - sellainen alkaa syödä omia fiiliksiäni ja motivaatiotani. Myös seksin loppuminen tukisi eropäätöstäni, koska en halua elää seksittömässä suhteessa.

Ihan naurettava suunnitelma laittaa kauheasti rahaa yksityisetsivään ja roikkua ties kuinka kauan suhteessa, jossa vain odotat jotain "todisteita" - miksi edes on tärkeää saada todiste siitä, että mies pettää? Tai onko edes olennaista tuossa kohtaa, että hän pettää, jos suhde kuitenkin mitä ilmeisimmin on tullut tiensä päähän?

Todiste voi olla monille se lopullinen sysäys lähteä pois. Siksi pitää olla todiste.

Minusta tuo on vaan vastuun ja päätöksen sysäämistä toiselle, ilmeisesti vuorotellen ja puolin toisin. Toinen ei saa erottua niin pelailee muiden kanssa ja kohtelee puolisoa kuin vihollista toiveikkaana että se älyäisi lähteä. Toinen taas odottaa 'todisteita' siitä että on jo tullut henkisesti, tunnetasolla, kaikin tavoin hylätyksi.  Toiveikkaana ettei näin ehkä olisikaan kun ei löytynytkään sitä savuavaa asetta, eikä tarvitsekaan erota.

Läheisriippuvainen ja hänestä irti rimpuileva henkisesti laiska pelkuri.

Nimim. liian läheltä mukana elänyt vastaavaa kuviota (ja kun se savuava ase löytyi ja ruumis ja tunnustuskirje ja poliisin raporttikin vielä niin arvatkaa tuliko vieläkään ero)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän