Jos saisit selville, että mies pettää, niin miten toimisit?
Löysin kondomipaketin autosta. Emme ole koskaan käyttäneet kondomeja, eikä meillä ole ollut seksiä yli vuoteen, koska mies on ollut haluton. Hän on ollut myös etäinen ja kylmä, niitä klassisia pettämiseen viittaavia merkkejä, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, että suhteessa on ollut huono vaihe menossa. Olen jopa useasti kysynyt, onko miehellä joku muu, mutta hän on väittänyt, että ei ole. On siis valehdellut päin naamaa.
Miten toimisit tilanteessani? Ottaisitko eron ihan suoraan jo tämän perusteella, vai kysyisitkö asiasta mieheltä ja saisit luultavasti valehtelua tai vaikenemisen, vai palkkaisitko yksityisetsivän? Googlasin niitä, ovat melko kalliita, minimiveloitus 60 euroa tunnilta ja seurantaahan voi joutua tekemään pitkäänkin.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
pippurisuihketta kortsuihin
Neulalla reikiä kortsuihin niin 9kk kuluttua mies pyytää eron ihan oma-aloitteisesti
Jos mies on ollut haluton ja muutenkin huonoa aikaa teillä, niin veisin kondomit miehelle ja sanoisin, että tuommoinen löyty autosta. Kenenköhän se on?
En siis lähtis syyttelemään automaattisesti. Mies kuskaa myös kavereitaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö tönkimään hänen puhelintaan? Selvittäsin asiaa vielä vähän enemmän ja tällä elämänkokemuksella jättäisin. Nuorena luulin, että mieheni muuttuu. Ei mitään. Naiset ovat vain vaihtuneet.
No ei todellakaan saa vakoilla toisen puhelinta!!
Mutta pettää saa ihan rauhassa.😂
Jos joku moisen p.läjän huolii, niin pitäkööt omanaan.
No pidän huolen aina siitä että ihmissuhteissani rehellisyys on kaiken perusta. Jos perustaa ei ole, ei ole suhdettakaan. Haluaisin jutella ja kysyisin asiasta. Epärehellisyyttä olisi vaikeampi antaa anteeksi kuin pettämistä. Toisaalta pettäminenkin olisi itselle merkki että suhde on ohi.
Petät itse itseäsi, jollet myönnä, että peli on selvä. Pitkität asioita, jos rupeat miehen kanssa kinastelemaan. Ei hän mitään myönnä.
Sinusta hän ei enää välitä, mutta haluaa säilyttää rakentamansa kulissin. Ehkä talo, vene, kesämökki ja lapset. Kaikki menisi eron myötä jakoon. Se on iso summa kun voi pitää kaiken ja selän takana pelata omia pelejään. Hän on varmaan tyytyväinen nykytilanteeseen.
Turvaa selustasi, jos lähdet. Monihan ei pysty omaisuudesta luopumaan, vaan roikkuu pettäjässä ja selittelee asiaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Kun haluttomalta mieheltä löytyy kondomeja, hän pettää.
Kun mies on ollut haluton kanssasi jo vuoden, on hänen sivusuhteensakin kestänyt ainakin vuoden. Hän ei pysty koskemaan sinuun, koska ei halua pettää toista naistaan.
Miehesi ei ole kylmä ja etäinen, koska suhteessanne on huono vaihe. Suhteessanne on huono vaihe ja mies on kylmä, koska hän pettää sinua.
Kyllä sä sen ukon kiinni saat. Kun sivusuhde on kestänyt noin pitkään, pettäjä alkaa usein käydä huolimattomaksi, koska luulee olevansa voittamaton ja maailman ovelin epeli.
Mun eksä alkoi sekoittaa mun ja toisen naisen tavat ja alkoi kinastella kanssani ihan outoja. Vrt. olen kasvissyöjä joka ei käytä alkoholia, mutta hän väitti että rakastan chateaubriandia ja hyvää punaviiniä. Tämä mieheltä, joka oli tuntenut minut toistakymmentä vuotta.
Mikä voi olla syy siihen ettei miehesi lähde? Miksi hän haluaa vedättää sinua?
Syy: raha, erossa omaisuus menee jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsetkö tönkimään hänen puhelintaan? Selvittäsin asiaa vielä vähän enemmän ja tällä elämänkokemuksella jättäisin. Nuorena luulin, että mieheni muuttuu. Ei mitään. Naiset ovat vain vaihtuneet.
Mutta pettää saa ihan rauhassa.😂
Se ei ole laitonta, puhelimen tutkiminen on
Vierailija kirjoitti:
Petät itse itseäsi, jollet myönnä, että peli on selvä. Pitkität asioita, jos rupeat miehen kanssa kinastelemaan. Ei hän mitään myönnä.
Sinusta hän ei enää välitä, mutta haluaa säilyttää rakentamansa kulissin. Ehkä talo, vene, kesämökki ja lapset. Kaikki menisi eron myötä jakoon. Se on iso summa kun voi pitää kaiken ja selän takana pelata omia pelejään. Hän on varmaan tyytyväinen nykytilanteeseen.
Turvaa selustasi, jos lähdet. Monihan ei pysty omaisuudesta luopumaan, vaan roikkuu pettäjässä ja selittelee asiaa itselleen.
Tämä on varmaan lähellä totuutta.
Suoraan olen eronnnut. Löysin myös kumeja eksäni tavaroista.
Vierailija kirjoitti:
Ei näihin ainaisiin ventovieraitten suhdejuttuihin ja pettämisjuttuihin jaksa ottaa kantaa.
Itsekin olen ollut pettäjä ja myös petetty osapuoli. Semmoista se on, nuorempana varsinkin.
Nyt olen jo vuositolkulla ollut sinkkuna, eikä siinä elämässä harmita mikään muu kuin se, ettei tule rahan vähyyden ym. takia matkusteltua ja mentyä samoin kuin aikanaan kumppanin kanssa.
Elävä esimerkki huarasta joka kerskui aikansa miten pettää miestään. Nyt sitten ollaankin rahatta jumissa. Yksin.
No oletteko naimisissa ja sä oot rikkampi osapuoli. Tee äkkiä avioehto.
Itse otin avioeron HETI ! ei tommoset pettäjät ikinä muutu. Älä kerro miehelles mitään, että haet eroa. Hommaa asunto itsellesi ja tilaa muuttopalvelu. Yms muut muuttotoimet. Osoitteenmuutos.Ole siis aivan hiljaa kunnes totuus lävähtää päin miehes kasvoja. Haluatko elää pettävän ihmisen kanssa ja aina olla valppaana ja stressata ?
En halunnut minäkään. Ex haukkui hulluksi ja vainoharhaiseksi sekopääksi, kunnes läväytin FAKTAT silmiensä eteen. Siihen loppui urputus pettäjältä!!! Meni aivan hiljaiseksi. Uhkasin, että nyt jos et pettävä, manipuloiva sika häivy niin soitan poliisit. Säikähti ja häipyi. VAROKAA NÄITÄ MANIPULOIJIA JA SEKOPÄITÄ JOTKA EIVÄT TUNNE EDES ITSEÄÄN! Eropaprut oli tulleet työpaikalle exälle pomon nähden🍌😅
Loppu hyvin ja nautin elämästäni nyt. Älkää antako kenenkään kohdella itseänne huonosti parisuhteessa!
Lopuksi, jos olet hukassa kysy ystävien mielipide ja apua heiltä.
Jos olet ystävätön, LUOTA INTUIITIOOSI!
Pettäjillä on tietty " luonne". Pysy kaukana heistä.
Viestissä 34 on hyvä vihje pettämisen vahvistamisesta.
Kun puoliso kysyy pettäjältä, onko tällä toinen, pettäjä usein alkaa sättiä puolisoaan hulluksi ja vainoharhaiseksi.
Ihminen, jolle ei tulisi mieleenkään pettää, ei myöskään tulisi mieleenkään syyttää puolisoaan hulluksi ja vainoharhaiseksi. Nämä kaksi asiaa kulkevat käsi kädessä.
Laita miehen autoon uusi kortsupaketti. Kirjoita paketin sisään omalla tunnistettavalla käsialallasi viesti: Ootko ihan varma ettei näissä ole reikiä? Ootko käynyt testeissä? Kutiaako? Onko outoa ihottumaa?
Teippaa paketti tiukasti kiinni. Miehen naamasta tulisi näkyä, mikäli hän on avannut paketin käyttöä varten.
En kyselisi. Enkä keskustelisi. Hän on pettänyt tai valmistatunut asiaan jo erittäin hyvin.
Luottamus olisi mennyt.
Ei jatkoon.
En sanois mitään tiedoistani. En tekis kotona - yhtään - mitään. Makaisin sängyssä tai sängyllä. Lipittäisin viiniä. Katselisin tilanteita ja nauraisin nätisti ja rumasti. Suunnittelisin.
Vierailija kirjoitti:
En sanois mitään tiedoistani. En tekis kotona - yhtään - mitään. Makaisin sängyssä tai sängyllä. Lipittäisin viiniä. Katselisin tilanteita ja nauraisin nätisti ja rumasti. Suunnittelisin.
Kun osuu omalle kohdalle oikeasti tämmöinen niin siinä vähemmän pystyy lepäilemään ja relailemaan. Kummasti alkaa vatuttamaan ja stressikäyrät nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sarjapettäjä joka joskus jäänyt kiinni puhelimensa viestien vuoksi
Kun haluttomalta mieheltä löytyy kondomeja, hän pettää.
Kun mies on ollut haluton kanssasi jo vuoden, on hänen sivusuhteensakin kestänyt ainakin vuoden. Hän ei pysty koskemaan sinuun, koska ei halua pettää toista naistaan.
Miehesi ei ole kylmä ja etäinen, koska suhteessanne on huono vaihe. Suhteessanne on huono vaihe ja mies on kylmä, koska hän pettää sinua.
Kyllä sä sen ukon kiinni saat. Kun sivusuhde on kestänyt noin pitkään, pettäjä alkaa usein käydä huolimattomaksi, koska luulee olevansa voittamaton ja maailman ovelin epeli.
Mun eksä alkoi sekoittaa mun ja toisen naisen tavat ja alkoi kinastella kanssani ihan outoja. Vrt. olen kasvissyöjä joka ei käytä alkoholia, mutta hän väitti että rakastan chateaubriandia ja hyvää punaviiniä. Tämä mieheltä, joka oli tuntenut minut toistakymmentä vuotta.
Mikä voi olla syy siihen ettei miehesi lähde? Miksi hän haluaa vedättää sinua?