Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit selville, että mies pettää, niin miten toimisit?

Vierailija
04.05.2025 |

Löysin kondomipaketin autosta. Emme ole koskaan käyttäneet kondomeja, eikä meillä ole ollut seksiä yli vuoteen, koska mies on ollut haluton. Hän on ollut myös etäinen ja kylmä, niitä klassisia pettämiseen viittaavia merkkejä, mutta olen ajatellut sen johtuvan siitä, että suhteessa on ollut huono vaihe menossa. Olen jopa useasti kysynyt, onko miehellä joku muu, mutta hän on väittänyt, että ei ole. On siis valehdellut päin naamaa.

Miten toimisit tilanteessani? Ottaisitko eron ihan suoraan jo tämän perusteella, vai kysyisitkö asiasta mieheltä ja saisit luultavasti valehtelua tai vaikenemisen, vai palkkaisitko yksityisetsivän? Googlasin niitä, ovat melko kalliita, minimiveloitus 60 euroa tunnilta ja seurantaahan voi joutua tekemään pitkäänkin.

Kommentit (192)

Vierailija
1/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mielipiteitä?

Vierailija
2/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näihin ainaisiin ventovieraitten suhdejuttuihin ja pettämisjuttuihin jaksa ottaa kantaa.

Itsekin olen ollut pettäjä ja myös petetty osapuoli. Semmoista se on, nuorempana varsinkin.

Nyt olen jo vuositolkulla ollut sinkkuna, eikä siinä elämässä harmita mikään muu kuin se, ettei tule rahan vähyyden ym. takia matkusteltua ja mentyä samoin kuin aikanaan kumppanin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy että mistä paketti on autoon tullut?

Vierailija
4/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö tönkimään hänen puhelintaan? Selvittäsin asiaa vielä vähän enemmän ja tällä elämänkokemuksella jättäisin. Nuorena luulin, että mieheni muuttuu. Ei mitään. Naiset ovat vain vaihtuneet.

Vierailija
5/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö tönkimään hänen puhelintaan? Selvittäsin asiaa vielä vähän enemmän ja tällä elämänkokemuksella jättäisin. Nuorena luulin, että mieheni muuttuu. Ei mitään. Naiset ovat vain vaihtuneet.

No ei todellakaan saa vakoilla toisen puhelinta!!

Vierailija
6/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkukoon samalla tavalla kuten ennenkin. Hyvä vaan, kun ulkoistaa seksin. 

Vierailija
7/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mielipiteitä?

Mikä on ongelma? Mies harrastaa vastuullista seksiä. Ei tauteja kotiin, ei lehtolapsia. Kaikki OK

Vierailija
8/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, vain niin? puuttui.

Vierailija
9/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tuo olisi totta, niin ratsaisin laukut, taskut, kalenterit ja puhelimen sekä tilitiedot jos pystyisin.Jos mitään ei löydy, järjestäisin itselle (ja lapsille) jonkun reissun, jolle mies ei tule ja siksi ajaksi maksaisin sen yksityisetsivän.

Vierailija
10/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt itse vuoden seksittömyys ole jo syy erota. Olette kavereita jos enää sitäkään.

Vierailija
11/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin.

Vierailija
12/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäähän se. Mieheltä jos kysyt suoraan niin kortsut on kaverin autoon jättämiä ja alibi hommataan kaverilta, sillä miehet ovat lojaaleja toisilleen aina ja iankaikkisesti amen.

Mitäs jos itse seuraisit miestä hieman tarkemmin. Airtag autoon ja katsot mihin hän menee. Kyllä neuvokas itsekin pettäjän osaa paljastaa. Eron ottaisin kuitenkin, sillä turha kulisseja ylläpitää nykyaikana.

Vierailija
13/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin eron jo ihan etäisyyden ja kylmyyden takia. Tuossa on ihan tarpeeksi merkkejä siitä, että suhde ei ole enää vaivan arvoinen.

Vierailija
14/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin h u o r aa turpaan. Sen jälkeen ero.

Vierailija
15/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska perse otteella heitä ovesta ulos.

Vierailija
16/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan saa vakoilla toisen puhelinta!!

Ei todellakaan saa valehdella ja huijata törkeästi omaa kumppaniaan! 

Vierailija
17/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivonut, että suhde paranisi, siksi en ole eronnut, vaikka on mennyt huonosti. Jos mies sen sijaan pettää, niin ei ole mitään mahdollisuutta jatkaa enää.

Olen nyt jo keksinyt monta hyvää selitystä, joihin mies voi vedota tuon löydön suhteen. Osa on sellaisia, että olen aiemmin sivuuttanut vastaavat, kun ei ole ollut pitäviä todisteita. Toisaalta hävettäisi se yksityisetsivän palkkaaminen ja olisi kallista.

Ap

Vierailija
18/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippurisuihketta kortsuihin

Vierailija
19/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bobbitit.

Vierailija
20/192 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset, kun vaan eroat.
Olet onneton suhteessa ja mietit kalliin yksityisetsivän palkkaamista.

Eroa, ei tuossa ole enää rakkautta jäljellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi