Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan palkannut yksityisetsivää? Mä olen vakavasti harkinnut sitä. Mieheni on se omatunnoton hyvä valehtelija ja lisäksi hän ei ole halunnut seksiä kertaakaan yli vuoteen. Olen monesti kysynyt, että onko häbellä joku muu / muita, mutta kieltää sen tietysti.
Etkö pysty itse stalkkaamaan? Se ei ole vaikeaa. Ryhdy Neiti Etsiväksi.
Vainoaminen on rikos, johon syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista. Vainoamisen on oltava sellaista, että se aiheuttaa vainotussa pelkoa tai ahdistusta.[1] Vainoamisesta voidaan tuomita sakko- tai vankeusrangaistukseen enintään kahdeksi vuodeksi.[2]
Vainoamisen tulee olla oikeudetonta, eli teot ovat perusteettomia ja ne tapahtuvat vastoin kohteen tahtoa. Vainotun ei tarvitse sanallisesti ilmaista, että hän ei tahdo yhteydenottoja, vaan tahdonvastaisuus päätellään olosuhteista.[2] Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos eli syyttäjä nostaa siitä syytteen, vaikka asianomistaja ei vaatisi rangaistusta.[1]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan palkannut yksityisetsivää? Mä olen vakavasti harkinnut sitä. Mieheni on se omatunnoton hyvä valehtelija ja lisäksi hän ei ole halunnut seksiä kertaakaan yli vuoteen. Olen monesti kysynyt, että onko häbellä joku muu / muita, mutta kieltää sen tietysti.
Tää on todella raskasta. Toisaalta epätietoisuudessa eläminen vasta onkin. Etenkin jos on se aavistus. Totuus vapauttaa.
Onko mies kertonut sinulle, miksi heillä ei ole avointa suhdetta? Ts. Miksi mies ei salli samoja oikeuksia vaimolle, vaan haluaa tämän pysyvän kiltisti uskollisena?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies kertonut sinulle, miksi heillä ei ole avointa suhdetta? Ts. Miksi mies ei salli samoja oikeuksia vaimolle, vaan haluaa tämän pysyvän kiltisti uskollisena?
Miksi se kiinnostaisi?!
Joo ihan kuule ruokatunnilla huseerataan. Autoissa on salalokeroita mihin varsinkaan rva ei osaa katsoa-kondomeita jne. Muka treeneissä ja haha, on mäkkireissua jne, ja kuule, ei vaan kumppani hokaa. Niin sinisilmäistä saakia on. Tää meidän xx, ei ikinä tekis noin,, ihan taukkeja hyvässä uskossaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun käry käy, miehellä on kallis lasku maksettavana.
Ai joku sopimus tehty lakitoimistossa kun liitto solmittu. Niitähän on, noita soppareita tehty, jos tartutat taudin jne. maksat x summan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan kuule ruokatunnilla huseerataan. Autoissa on salalokeroita mihin varsinkaan rva ei osaa katsoa-kondomeita jne. Muka treeneissä ja haha, on mäkkireissua jne, ja kuule, ei vaan kumppani hokaa. Niin sinisilmäistä saakia on. Tää meidän xx, ei ikinä tekis noin,, ihan taukkeja hyvässä uskossaan.
Jaa, minä yleensä syön ruokatunnilla, ja luen ehkä lehteä sekä juttelen työkavereille. =DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai joku sopimus tehty lakitoimistossa kun liitto solmittu. Niitähän on, noita soppareita tehty, jos tartutat taudin jne. maksat x summan.
Mies ei ole naimisissa ja hän omistaa yksin talon yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo asia mulle kuulu. Ihan sama mulle heidän parisuhteensa. Mies ei ole luvalla matkassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?
No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.
Ap
Et sitten arvosta itseäsi yhtään, kun annat tuollaisen tyypin panna itseäsi? Vai etkö parempaa saa?Oli lapsia tai ei niin pettäjäosapuoli on itsekeskeinen k***pää. Jos ei ole hyvä suhde niin eroaisi ensin. Tuollaista miestä (siis pettäjää) en katselisi hetkeäkään, mieluummin vaikka ilman....
Miksi teille joillekin seksi on vain miehen nautinto? Ap kertoi seksin olevan hyvää tuon miehen kanssa.
Tätä mä olen aina ihmetellyt kun täällä on puhe seksistä. Joidenkin ajatusmaailma on tosiaan, että naiset ei nauti seksistä ja suostuvat siihen vain miesten mieliksi. Jos mä en nauttisi seksistä, niin en mä sitä kyllä kenenkään kanssa harrastaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainoaminen on rikos, johon syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista. Vainoamisen on oltava sellaista, että se aiheuttaa vainotussa pelkoa tai ahdistusta.[1] Vainoamisesta voidaan tuomita sakko- tai vankeusrangaistukseen enintään kahdeksi vuodeksi.[2]
Vainoamisen tulee olla oikeudetonta, eli teot
Joo ihan eri asioita. Yksityisetsivä ri vainoa mm. Eri funktio, eri aikamääre, toistuvuuss jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis ihan kuule seurustelusuhteissakin tehty sopimuksia. erityisesti toi taudin tartutus, mojivaia summia on ollut. Ekaks molemmat testattu, puhtaat, ja toinen tuokin taudin. Ikäänkuin vahingonkorvaussopimus. Voi kun sun asiat järjestyis. Mutta yritä nauttia kauniista keväästä. Pohtikaa ns vapata suhdetta. Se ei tarkoita,että koko ajan jotain ja ei mitään vaki-sivusuhdetta,eikä naapureita eikä työtovereita.
realistista vaan on,että pitkässä juoksussa on muitakin ns tapahtumia.
Elän salasuhteessa perheellisen miehen kanssa ja itselläni myös on perhe. Kummankaan puolisolla ei ole aavistustakaan salasuhteesta. Tapaamme kesken työpäivien ja nautimme. Kummallakaan ei ole tarkoituksena erota puolisoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Ap
Kerro ensin ikäsi ja jatketaan keskustelua vasta sitten.
Miten mun ikä tähän asiaan liittyy? Olen yli 40v.
Ap
Miksi siinä tapauksessa kuulostat 13-vuotiaalta teiniltä ja esität kysymyksiä samaan tapaan kuin 13-vuotias teini?
Sovitaanko, että ei loukata toista. Joohan, vaikka löytäisit moititavaa ap:sta. Tervellä ihmisella ei ole tarvetta loukata ja . Toki kritiikkiä voi esittää tietyllä tavalla. Väsyttää noi suunsoitot, lääktiys, hoito, ikäsi. Niin väsynyttä kiusaamista. Joku ihme itsetehostus silloin käynnissä kirjoitajalla. Asiallisestikin voi kysenalaistaa jos niikseen tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis ihan kuule seurustelusuhteissakin tehty sopimuksia. erityisesti toi taudin tartutus, mojivaia summia on ollut. Ekaks molemmat testattu, puhtaat, ja toinen tuokin taudin. Ikäänkuin vahingonkorvaussopimus. Voi kun sun asiat järjestyis. Mutta yritä nauttia kauniista keväästä. Pohtikaa ns vapata suhdetta. Se ei tarkoita,että koko ajan jotain ja ei mitään vaki-sivusuhdetta,eikä naapureita eikä työtovereita.
realistista vaan on,että pitkässä juoksussa on
Mitkä asiat mulla pitäisi järjestyä? Kyllä mulla on asiat ihan järjestyksessä, että ihan turhaan siinä lapsellisesti yrität paapoa.
Nyt ollaan Suomessa eikä missään jenkeissä missä tehdään ties mitä sopimuksia.
Ap
Käytännössä tuollainen salailu on mahdollista, jos parisuhteen osapuolilla on vähän yhteistä aikaa. Esimerkiksi isäni matkusteli työn puolesta paljon ja siksi hänelle oli helppoa ylläpitää avioliiton ulkopuolista suhdetta. Suhde paljastui sitten siinä kohtaa, kun hän eräällä perheemme yhteisellä lomamatkalla meni samalla tapaamaan rakastajartaan, joka oli myös matkalla samassa kohteessa. Äiti alkoi epäillä, kun isä lähti joka päivä aamusta jonnekin ja tuli takaisin illalla sellainen tyytyväinen virne naamalla.
Mä luulin että kyse on avionrikkojista mutta tässähän on siis kyse vain yhteisistä miehistä/yhteisestä miehestä jos mies ei kerran naimisissa ole ja omistaa talonsakin yksin eli ilmeisesti asuukin yksin. Ei ketään enää kiinnosta tämä case, anna mennä ja paina vaan, ihan sama. Miksi huomiohuoraat perusnykytinderrallilla.
Mies ja vaimo nimikkeet astuvat voimaan vasta avioliiton myötä, ei kukaan ole kenenkään vaimo eikä kukaan ole kenenkään mies ennen sitä. Ilman avioliittoa on vain tyttö-ja poikaystäviä ja lähempänä keski-ikää nais-ja miesystäviä mutta ei silloinkaan voi puhua omasta miehestä kun eihän se edes ole juridisesti oma.
En oikein usko tuohon tietämättömyyteen, varmasti toisen käytöksestä lukee tiettyjä merkkejä ja vaistoaa pettämisen, mutta ei halua uskoa. Lähipiirissä on ollut muutama pettäminen, ja niiden myötä ero. Pari naiskaveriani epäili asiaa ennen kuin mies myönsi asian, vaikka aluksi kielsi täysin pokkana. Yhdessä tapauksessa pettäjä oli naispuolinen kaveri, ja ihan pahaa teki seurata sivusta sitä touhua. Kysyin, miksi pettää, vastaus oli, että haluaa nelikymppisenä testata, vieläkö kelpaa jollekulle (muulle kuin miehelleen). Liikuin usein tämän pariskunnan kanssa, kunnes en enää kestänyt naiskaverin lukuisia pettämisiä ja otin etäisyyttä tähän.Säälitti kovasti miesparka, jonka uskon aavistaneen pettämiset.