Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?
Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta?
Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kummallinen ja typerä elämä mutta hyvä jos itse tykkäät kuitenkin, sehän se on tärkeintä.
Kyllä te jotkut olette omituisia. 🤣 Millä meriiteillä sä sanot kenenkään elämää kummalliseksi ja typeräksi? Varsinkaan kun et tunne toista lainkaan.
Jotkut valinnat vaan paljastaa ihmisistä hyvin paljon. On ihan sallittua pitää elämääsi typeränä. Ehkä joskus ymmärrät. Tai sitten et.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää koko ketju ole ihan yhdestä ja samasta sankarittaresta joka ahkerasti myös pysyy jutussa mukana sivutolkulla.
Niin edelleen kenelle sä raivoat? Sulle huomautettiin, että sä et voi toisten elämistä sanoa tuollaisia typeryyksiä. Mä sulle asiasta huomautin enkä ole tämän ketjun ap. Lisäksi tässä on käyty ihan yleistä keskustelua pettämisestä mikä oli ap:n tarkoitus. Ja miksi ap ei saisi olla omassa ketjussaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tää koko ketju ole ihan yhdestä ja samasta sankarittaresta joka ahkerasti myös pysyy jutussa mukana sivutolkulla.
Niin edelleen kenelle sä raivoat? Sulle huomautettiin, että sä et voi toisten elämistä sanoa tuollaisia typeryyksiä. Mä sulle asiasta huomautin enkä ole tämän ketjun ap. Lisäksi tässä on käyty ihan yleistä keskustelua pettämisestä mikä oli ap:n tarkoitus. Ja miksi ap ei saisi olla omassa ketjussaan?
Miksi ihmiset eivät saisi vapaasti vastata, miten haluavat?
Eri
Sori en raivoa enkä tiedä nimiä. En tiedä kuka raivoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kummallinen ja typerä elämä mutta hyvä jos itse tykkäät kuitenkin, sehän se on tärkeintä.
Kyllä te jotkut olette omituisia. 🤣 Millä meriiteillä sä sanot kenenkään elämää kummalliseksi ja typeräksi? Varsinkaan kun et tunne toista lainkaan.
Jotkut valinnat vaan paljastaa ihmisistä hyvin paljon. On ihan sallittua pitää elämääsi typeränä. Ehkä joskus ymmärrät. Tai sitten et.
Eri
Ai nytkö se olikin mun elämä eikä ap:n elämä. Koittakaa nyt jo päättää kenen elämä. Kenelläkään täällä palstalla ei ole mitään meriittejä sanoa toisen elämää typeräksi kun ei edes oikeasti tunne ihmistä. Miten joku edes kuvittelee, että hänellä on joku oikeus väittää tuollaista? Melkoisen suuret luulot tuolla tavalla ajattelevalla.
Melkoisen suuret luulot on sivurakkailla asemastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset eivät saisi vapaasti vastata, miten haluavat?
Eri
Ei ap kysynyt omasta elämästään yhtään mitään vaan kuten ap kertoi jo aikoja sitten, niin tämän ketjun pointti oli yleinen keskustelu aiheesta. Te typerykset ette vain ymmärrä tätä.
Melkoisen pihalla on sellainen ihminen joka kuvittelee voivansa sanoa tuntemattoman ihmisen elämää typeräksi. Mistä on jollakin noin kovat luulot itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla oikeasti riitä aivotoiminta lainaamaan viestejä. Mikä ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen suuret luulot on sivurakkailla asemastaan.
Missä ap mistään asemastaan kertoi? Eihän hän edes huolisi miestä parisuhteeseen.
No onneksi vaan ääliö täällä raivoaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle lainaus. Hyvää yötä nyt, pidä huolta ja kokonaisuus kasassa, tärkeä olet tietenkin
Vierailija kirjoitti:
No onneksi vaan ääliö täällä raivoaa 😘
Oletko oikeasti noin tyhmä, että et osaa lainata viestejä? Miten tuollainen va jakki pärjää elämässä? Taidat olla jossakin tuetussa asumisessa. Eihän tuollainen omissa kuvitelmissaan elävä skitso pärjää yksin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle lainaus. Hyvää yötä nyt, pidä huolta ja kokonaisuus kasassa, tärkeä olet tietenkin
Mitä sä sekoilet? Mitä ihmettä sä sönkötät, että olen tärkeä? Mikä vit tu sua paskaläjä vaivaa??
Yleensähän näissä aavitetaan ja epäillään, mutta ei ole konkreettista näyttöä. Itse lähtenyt jo epäilyksestä. Monesti pettäjät valikoi läheisriippuvaisia, jotka eivät pysty lähtemään vaan jatkavat tokista suhdetta. Pettäminen luetaan muuten parisuhdeväkivallaksi.
*toksista suhdetta piti kirjottaa. Yksi pettämisen varma merkki on, jos pettäjä kieltäytyy keskustelemasta puolisonsa epäilyksistä.
Olen tapapettäjän tytär, eikä tulisi mieleenkään tehdä kenellekään toiselle naiselle tuollaista temppua, kun olen läheltä nähnyt millaista kärsimystä se aiheuttaa.
Isä petti äitiä koko avioliiton ajan, 25 vuotta. Lopulta suhde päättyi monta vuotta jatkuneeseen sivusuhteeseen, jossa tämä uusi nainen jopa muutti vanhempieni perässä kaupunginosasta toiseen. Sitä ennen oli ollut yksi ainoa lähes eroon johtanut juttu noin v. 1980, jossa tahollaan myös naimisissa ollut nainen kirjoitteli jopa kirjeitä isälleni, joka oli hankkinut poste restanten suhdejuttujaan varten. Mutsi löysi kirjeen isän taskusta(!). Tämän naisen nimi oli muuten Anja ja miehensä Pentti-niminen kapiainen, jos jotain kiinnostaa :D
Isä petti myös kaikkia sivusuhteitaan ja tietenkin myös viimeisintä kumppaniaan. Terkkuja vaan M:lle!
En koe että mun tarvitsee lainata yhtään mitään. Edes miestä, viestistäsi puhumattakaan. Mutta yksi poikkeus yllä jotta sulle tulis kiv mieli kun toi lainaaminen on näköjään sun teemajuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sekoilet? Mitä ihmettä sä sönkötät, että olen tärkeä? Mikä vit tu sua paskaläjä vaivaa??
💗💗💗💗💗💗💗
Minun nuoruudenkotiini muutti isän salasuhdenainen asian paljastuttua. Se järkytys ja nöyryytys mikä salasuhteesta koitui äidilleni, oli sanoinkuvaamatonta. Minulle ja sisaruksilleni oli myös tosi traumaattinen kokemus. Tällaiset sivusuhdenaiset ovat kyllä alinta kastia naisten joukossa. Vaikkakin ei ole syytä antaa armoa suhteen toiselle osapuolellekaan.
Petetyilläkin on oma elämä. 😁
Kaikki ei pyöri miehen ja tämän mahdollisten salarakkaiden ympärillä. Mitä hiton elämää sellainen on?