Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
261/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen vaistota... kyllä meillä vaimo on ainakin, kolme kertaa epäillyt viimeisen viiden vuoden aikana ja on ollut aihetta joka kerta... Mutta hyvä mies, yhteinen koti ja lapset nii mihimpä sitä lähtee... Yhteinen yö hotellissa aina väliin nii unohtaa taas... Mies 40v

Vierailija
262/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit kaikkein parasta myös kun oma mies sanoo miten paljon rakastaa seksin jälkeen <3 

Aivan samalta, tai paremmaltakin, se vieraan suusta kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit kaikkein parasta myös kun oma mies sanoo miten paljon rakastaa seksin jälkeen <3 

Parempi se oma aina on... Mutta vieras nainen ja yleensä huono pano vain vahvistaa sitä tunnetta kuinka hyvä oma vaimo on...

Vierailija
264/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on oma rakastava mies elämässään. Joka nukkuu joka yö sylikkäin kanssani ja sanoo miten paljon rakastaa <3 

Ahistais🤢 Nukun mieluummin yksin X-asennossa

Vierailija
265/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla täysin tietämätön. Ihmiset ovat sinisilmäisiä. Kannattaa kuitenkin myös kantaa asiassa oma vastuu. Siinä kohtaa jos hyväksytte puolisolla vastakkaista sukupuolta olevat ystävät, joiden kanssa vietetään tiiviisti aikaa kaksistaan, niin pettäminen jossain kohtaa on lähes 100% varmaa. Ja en tällä tarkoita että kenenkään tekemisiä pitäisi rajoittaa, vaan että valitsee kumppaninsa huolella. Mihinkään suhteeseen ei ole pakko jäädä jo toisen tekemiset epäilyttää.

Ei kukaan noin näkyvästi petä, täytyy olla typerys.. myös sen, joka typeryksen on nainut.

Vierailija
266/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi se oma aina on... Mutta vieras nainen ja yleensä huono pano vain vahvistaa sitä tunnetta kuinka hyvä oma vaimo on...

Miksi kukaan huonon panon perään lähtee, jos sitä on kotonakin tarjolla 🤔

Vierailija
267/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap haluaisi enemmän elämältä?seksiä saa myös avioliitossa ja yhdessä elämän jakaminen on paljon suurempi juttu kuin satunnaiset seksipanot varatun miehen kanssa. Varmasti  saisit seksiä ja hyvää sellaista rehellisesti myös ja puhumattakaan taloudellisesta turvasta mikä mies(puoliso)antaa jne.Hukkaat vaan elämäsi varattuun mieheen jonka vaimo kerää koko potin.Sitten heräät eräänä aamuna ja huomaat, että se juna meni jo ohi ja tuo mies on vaihtanut sinut nuorempaan uuteen hölmöön naiseen.Muista vain, että mikään  ei ole lopulta niin petollinen kuin pettävä mies ja sehän pettäminen näyttää olevan tuollaiselle helposti kyllästyvälle miehelle helppoa.Myös sinun pettäminen.

Mitä parempaa avioliitto ja varsinkaan lapsiperhearki antaa, kuin huoleton sinkkuelämä? Mikään ei takaa sitä, että esim. vammautuessasi miehesi jäisi sinua hoitamaan ja olisiko s

Tää on niin totta! Naiset kuvittelevat miehen tuovan elämään turvaa ja pysyvyyttä, mutta mikään ei ole naiselle niin huono sijoitus kuin avioliitto. Toki on myös paljon naisia, jotka eivät yksinkertaisesti pärjää ilman miestä, mutta usein on kyse vain miehen hyväksikäytöstä tavalla tai toisella. 

Vierailija
268/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap haluaisi enemmän elämältä?seksiä saa myös avioliitossa ja yhdessä elämän jakaminen on paljon suurempi juttu kuin satunnaiset seksipanot varatun miehen kanssa. Varmasti  saisit seksiä ja hyvää sellaista rehellisesti myös ja puhumattakaan taloudellisesta turvasta mikä mies(puoliso)antaa jne.Hukkaat vaan elämäsi varattuun mieheen jonka vaimo kerää koko potin.Sitten heräät eräänä aamuna ja huomaat, että se juna meni jo ohi ja tuo mies on vaihtanut sinut nuorempaan uuteen hölmöön naiseen.Muista vain, että mikään  ei ole lopulta niin petollinen kuin pettävä mies ja sehän pettäminen näyttää olevan tuollaiselle helposti kyllästyvälle miehelle helppoa.Myös sinun pettäminen.

Mitä parempaa avioliitto ja varsinkaan lapsiperhearki antaa, kuin huoleton sinkkuelämä? Mikään ei takaa sitä, että esim. vammau

Ei kai tänä päivänä avioliittoon mennäkään kuin rakkaudesta eikä sitä koeta jonain "sijoituksena".

Vierailija
269/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?

No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.

Ap

Et sitten arvosta itseäsi yhtään, kun annat tuollaisen tyypin panna itseäsi? Vai etkö parempaa saa?Oli lapsia tai ei niin pettäjäosapuoli on itsekeskeinen k***pää. Jos ei ole hyvä suhde niin eroaisi ensin. Tuollaista miestä (siis pettäjää)  en katselisi hetkeäkään, mieluummin vaikka ilman....

Vierailija
270/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sen vaistota... kyllä meillä vaimo on ainakin, kolme kertaa epäillyt viimeisen viiden vuoden aikana ja on ollut aihetta joka kerta... Mutta hyvä mies, yhteinen koti ja lapset nii mihimpä sitä lähtee... Yhteinen yö hotellissa aina väliin nii unohtaa taas... Mies 40v

Kuvitteletko olevasi hyvä mies, vaikka petät vaimoasi ja suhtaudut häneen noin halveksuvasti?

Vierailija
271/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen juuri niin sinisilmäinen, etten lähtökohtaisesti ikinä epäile mitään vilunkipeliä. Ajattelen, että jos mies pettää, tekee hän sen epäilen minä asiaa tai en.

Mun suhtautuminen on taas sellainen, että jos mies pettää, haluan tietää siitä. Pettäjät eivät tunnusta, vaan pettävät nimenomaan selän takana ja itse sitten elää valheessa. En halua elää valheessa. Mä taas olen sinisilmäisen vastakohta, en luota yhtään ja lähtökohtaisesti epäilen nimenomaan vilunkipeliä. Minua on petetty monessa parisuhteessa.

Vierailija
272/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskoo sinisilmäisesti ettei toinen sellaista tee, ei sitä epäile. 

Vierailija
273/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa sädekehän kiillotusta koko ketju täynnä 🙂 Mikä kumma siinä on että juuri pettäminen on niin kauhea asia? Puolisoa saa kyllä halveksia, haukkua, lytätä, ignoroida, hänelle saa valehdella kaikesta muusta kunhan ei petä... mutta eeeeiiiii vain pettäjä on huono ihminen. Eikö niin?

Vierailija
274/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä lähipiirissä; pettäjiä ja huorissa kävijöitä. Ja kotona ei vaimot aavista yhtään mitään. Tämä ilmiö on paljon yleisempi kuin te naiset luulette.

Ja mistä sä tiedät, mitä naiset luulevat?

Vierailija
275/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo on. Jos vaimo on niin hyvä, niin kummallista ottaa riskiä, että vaimo pakkaa kamansa jos käry käy. Siis paskan takia.

Vierailija
276/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi hyvä mies, vaikka petät vaimoasi ja suhtaudut häneen noin halveksuvasti?

Enempää ei vaimoa enää sitten voiskaan loukata. 

Mikään ei nimittäin satu niin paljon, kuin että kumppani kertoo riskeeranska avioliiton "ei minkään takia". Se tarkoittaa, että on ollut miehelle täysin merkityksetön ihminen.

Vierailija
277/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä täydellinen ja tyypillinen esimerkki pettävän miehen ajatusmaailmasta.

Hänen mielestään hänen pettämisensä johtui siitä, että vaimoon ilmestyi puutteellisuuksia. Syy oli huonossa vaimossa ja miesraukka ajautui pettämään melkein vahingossa.

Juuri tällaisia itsekeskeisiä ja epäkypsiä pettävät miehet ovat. He eivät ole lopttovoittoja ja unelma-aviomiehiä vaimoilleen, kuten joku täällä ketjussa yrittää väittää. He katsovat vaimoaan alaspäin, eivät arvosta vaimoa naisena ja kokevat itse olevansa oikeutettuja enempään.

Minulla on ollut parin vuoden ajan suhde naimisissa olevan työkaverini kanssa. Sitä ennenkin tunsin hänet jo useamman vuoden ajalta. Enkä koskaan, sen enempää ennen suhteemme alkua kuin sen aikanakaan, ole kuullut hänen sanovan yhtään pahaa sanaa vaimostaan. Päinvastoin, puhuu vaimostaan hyvinkin kauniisti.

Vierailija
278/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen loppu on onneton. Kaksi rikottua perhettä, kaksi petetyä puolisoa. Liuta onnettomia lapsia. Vain kahden ihmisen himon takia?

No tällä miehellä ei ole avovaimonsa kanssa yhteisiä lapsia. Molempien lapset ovat jo aikuisia. Mä olen sinkku eli ei mulla ole mitään perhettä rikottavaksi.

Ap

Et sitten arvosta itseäsi yhtään, kun annat tuollaisen tyypin panna itseäsi? Vai etkö parempaa saa?Oli lapsia tai ei niin pettäjäosapuoli on itsekeskeinen k***pää. Jos ei ole hyvä suhde niin eroaisi ensin. Tuollaista miestä (siis pettäjää)  en katselisi hetkeäkään, mieluummin vaikka ilman....

Miksi teille joillekin seksi on vain miehen nautinto? Ap kertoi seksin olevan hyvää tuon miehen kanssa. 

Vierailija
279/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enempää ei vaimoa enää sitten voiskaan loukata. 

Mikään ei nimittäin satu niin paljon, kuin että kumppani kertoo riskeeranska avioliiton "ei minkään takia". Se tarkoittaa, että on ollut miehelle täysin merkityksetön ihminen.

Oikeastaan pelkkä hyväksikäytettävä kodinkone.

Vierailija
280/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä 40 vuotta ja avioliitossakin 35 vuotta. Lapset ovat jo  aikuisia. Olen naisena aina aavistanut, kun miehelläni on ollut sutinaa ja todennäköisesti enemmänkin. Välillä ero on ollut vireilläkin, mutta aina on ollut jotenkin huono hetki lasten opintojen ja valmistumisten aikataulujen suhteen. Olen hyvin säilynyt ja kaunis nainen, joten mistä tiedät mitä sutinaa minullakin on? Mieheni kertoo rakastavansa minua, eikä osaisi aloittaa uuden kanssa alusta. Minä en jaksa tässä työtilanteessa edistää asiaa. Me viihdymme yhdessä ja meillä on hyvää seksiä. Jos olet mieheni rakastajatar, ei se minua haittaa eli tiedän tilanteen ja olen hyväksynyt sen. Et ole ensimmäinen ja mitenkään ainutkertainen, kuten mieheni sanoi, kuka nyt huomannu kanssa haluaa saman katon alle asumaan? Miksi kysyt asiaa, toivotko pahaa miehelle ja hänen perheelle?