Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku olla täysin tietämätön jos puolisolla on salasuhde jonkun kanssa pidemmän aikaa? Eikö muka mitään vaistoa?

Vierailija
02.05.2025 |

Mietin vain kun itse olen ollut varatun miehen kanssa salasuhteessa kaksi vuotta. Eikö muka sitä vaistoa, jos toinen käy vieraissa koko ajan? Vai onko jotkut niin hyviä esittämään viatonta? 

Enhän mä toki olen miehen kanssa asiasta puhunut, mutta siis kyllähän sitä saa lukea juttuja, että joillekin on tullut täytenä yllätyksenä pettäminen. 

Kommentit (409)

Vierailija
241/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla niinkuin meillä, tiedän että hänellä on salasuhde jonka hän hoitaa niin ettei perheelle ole haittaa. Miksi jatkan, meillä on kaverisuhde, saan olla itse rauhassa, lapsille hän on hyvä isä ja teemme perheenä yhdessä kaikenlaista. Kunhan lapset ovat lähteneet opiskelemaan lähden minäkin. Kyllä sen näkee kun salarakas tulee kuvioihin, kaikki ei vaan myönnä sitä, jokaisen käytös muuttuu, ensin huono omatunto, hyvittelyä, sitten itsestä huolehtiminen lisääntyy kun halutaan olla edukseen uudelle tuttavuudelle, omat reissut lisääntyy "kavereiden" kanssa, jne. Aluksi puoliso huomioidaan erityisesti tai vastaavasti kiukutellaan tyhjästä että päästään omille reissuille. 

Olisikohan sitten varminta lopettaa aina suhde, jos kumppania vaikka aloittaa liikuntaharrastuksen, ostaa uusia vaatteita, muuttaa hiustyyliään tms, tai jos kumppani alkaa panostaa omaan suhteeseen? Jos kerran nämä ovat merkkejä salasuhteesta. Vähintään varmaan kannattaa aloittaa riitely, jos puoliso huomioi tai aloittaa lenkkeilyn. Vai?

Vierailija
242/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petetty pysyy suhteessa?

Ei tiedä olevansa petetty. Liitto toimii. Seksi toimii.

On varakkaampi eikä ole avioehtoa. On taloudellisesti kannattavaa olla yhdessä.

Arvostaa kulisseja.

Arki toimii. 

On köyhempi ja elintaso laskisi erossa.

On hy kaveri puolisonsa kanssa. Yhdessä On kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin varattua miestä vuosia. Todella huono valehtelemaan, mutta vaimonsa ei huomannut, kun oli kiire peitellä omia pettämisiään. Lopulta erosivat, kun naisen poikkis halus naisen itselleen kokonaan. Ja ei, en ryhtynyt parisuhteeseen huonon valehtelijan ja pettäjän kanssa. Ihmiset eivät halua luopua omaisuudestaan ja saamastaan arvostuksesta ja vetävät viltin silmiensä eteen, kun eivät halua nähdä.

Vierailija
244/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähtee suhteeseen varatun kanssa?

On hyväuskoinen. Uskoo miehen tarinat miten kotona menee huonosti.

On laiska. Ukkomiehet piirittää kaikkia.

Ei kelpaa muille.

Haluaa vaan seksiä.

Saa kiksejä ukkomiesten tapailusta.

Ei tiedä miehen olevan varattu.

Naista ei haittaa olla yksi kymmenistä miehen seksikumppaneista .

Nainen luulee olevansa ainoa seksikumppani miehelle.

On lokki ja nyhtää lahjoina ym. Kaiken minkä saa irti ilman jatkuvaa yhdessäoloa.

Nämä siis sanottu yleisellä tasolla yleisinä mielikuvina toisista naisista. Kaikki ei osu kaikkiin eikä välttämättä mikään.

Vierailija
245/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään sen kummempaa dramatiikkaa ollut. Elämän ruuhkavuosissa naisella alkoi olla yhä useammin päänsärkyä ja hän halusi olla lasten kaveri vanhemmuuden sijaan ja kaikki ikävä työ jäi minun kannettavakseni. Kotityöt tehtiin puoleksi, mutta siitä huolimatta syyllinen kaikkeen tuntui löytyvän minusta. Muksut olivat murrosiässä ja selvästi tarvitsivat molempia vanhempiaan, oma sietokyky oli kuitenkin loppu ja aloimme ajautumaan erillemme.

Sivusuhde alkoi sattumalta, alusta pitäen tehtiin molemminpuolin selväksi, että tästä ei tule rakkautta vaan enemmän sellainen fwb tyyppinen ratkaisu, koska hän oli aidosti mukava ja tuntui, että hänen seurassaan sai olla oma itsensä.

Tässä täydellinen ja tyypillinen esimerkki pettävän miehen ajatusmaailmasta.

Hänen mielestään hänen pettämisensä johtui siitä, että vaimoon ilmestyi puutteellisuuksia. Syy oli huonossa vaimossa ja miesraukka ajautui pettämään melkein vahingossa.

Juuri tällaisia itsekeskeisiä ja epäkypsiä pettävät miehet ovat. He eivät ole lopttovoittoja ja unelma-aviomiehiä vaimoilleen, kuten joku täällä ketjussa yrittää väittää. He katsovat vaimoaan alaspäin, eivät arvosta vaimoa naisena ja kokevat itse olevansa oikeutettuja enempään.

Vierailija
246/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään sen kummempaa dramatiikkaa ollut. Elämän ruuhkavuosissa naisella alkoi olla yhä useammin päänsärkyä ja hän halusi olla lasten kaveri vanhemmuuden sijaan ja kaikki ikävä työ jäi minun kannettavakseni. Kotityöt tehtiin puoleksi, mutta siitä huolimatta syyllinen kaikkeen tuntui löytyvän minusta. Muksut olivat murrosiässä ja selvästi tarvitsivat molempia vanhempiaan, oma sietokyky oli kuitenkin loppu ja aloimme ajautumaan erillemme.

Sivusuhde alkoi sattumalta, alusta pitäen tehtiin molemminpuolin selväksi, että tästä ei tule rakkautta vaan enemmän sellainen fwb tyyppinen ratkaisu, koska hän oli aidosti mukava ja tuntui, että hänen seurassaan sai olla oma itsensä.

Hänen mielestään hänen pettämisensä johtui siitä, että vaimoon ilmestyi puutteellisuuksia. Syy

Juu eniten ihmettelen toiseksi naiseksi ryhtyviä. Haluavat suhteen miesvauvan kanssa.

Vierailija
247/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä ihmisiä ap:n kaltaiset naiset ja miehet jotka ovat suhteessa varattuihin ja aina sama virsi että seksin takia. On se kumma että paneskelu on tärkeämpää kuin henkinen yhteys, ystävyys, luottamus ja moraaliset arvot. Niin pettäjälle kuin tälläiseen suhteeseen suostuvaan rikoskumppaniin. Ap kin selittelee kuinka ei ole pettäjä kun itse on sinkku, ihana puhtoinen ja hyveellinen ihminen, oikea unelmien nainen.

Niin ketä ap muka pettäisi kun kerran on sinkku?

Vierailija
248/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen mielestään hänen pettämisensä johtui s

Onhan se vaimokin jopa mennyt naimisiin miesvauvan kanssa!

Jotkut miehet osaavat esittää aluksi mukavaa.

Vierailija
249/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on bdsm-taipumuksia. Olen antanut luvan toteuttaa niitä toisaalla. Mies ei ole erityisen mustankipeä minun menoistani mutta minua ei seksi enää tällä ikää kiinnosta. Miehen huomio kiinnostaa ja lämmittää ja siksi yleensä suostun jos hän haluaa panna ja mukavaahan se on. 

Mieheni väittää ettei harrasta yhdistää, vain jotain piiskausjuttua. Uskon häntä mutta tiedostan etten voi olla varma. Jostain syystä asia ei huoleta. 

Vierailija
250/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jokameni naimisiin ei tiennyt miestä miesvauvaksi. Toisen naisen pitäisi tajuta lähtevänsä suhteeseen miesvauvan kanssa. On selvää, että pettäjässä on vikaa, kun lähtee pettämään. Jokainen on aluksi mukava. Pettäjästä tietää, että se ei ole kokototuus. Ei rehti ihminen petä. 

Vierailija
251/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse tapailin varattuja naisia, niin heillä tuntui olevan sama logiikka tapaamisten sopimisiin. He halusivat sopia tapaamisen johonkin olemassa olevan menon päälle, jonka sitten peruivat tai jättivät välistä, esim. tyttöjen ilta, yhdistysmenot, kuntosali, shoppailukierros kaverin kans yms. Tällä haluttiin ilmeisesti pitää menot suunnitelman ja kerrotun mukaisina, sekä tasaisina, eikä mitään yllättäviä uusia menoja. Osa vaihtoi jälkipesun jälkeen "päivittäiset mummopikkarit", vaikka tullessa oli seksikkäämpää yllä, heillä miehet eivät ilmeisesti pyykinpesuun osallistuneet.

Yksi sanoi olevansa työreissulla ja toisinaan hänellä olikin oikeita työreissuja kaupunkiini, mutta välillä oli ihan palkattomilla vapailla (etätyöt ei siihen aikaan onnistuneet, kuten nykyisin). Välillä otin itse vapaata ja menin toiseen kaupunkiin, jossa hän oli työreissulla. Hotellithan ei lähtökohtaisesti salli yövieraita koko yöksi, mutta mistäpä sen tietävät.

Nyt naimisissa ollessa tiedän, että jos pettää haluaa, niin se kyllä onnistuu, mutta en ole mustasukkaista tyyppiä. Ei pettäminen rajoittamalla lopu, jos siihen haluaa lähtä ja joku vikahan se on parisuhteessa, jos vieraita kattelee. Eli olisin huolissani (tai vaihtaisin kumppania), jos itsellä tulisi olo, että haluaisi vaihtelua tai kumppani ei enää kiinnostaisi.

Vierailija
252/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli jossain kohtaa puolisoni kanssa vaihe, jossa kokeilimme avointa suhdetta. Kumpikin sai tapailla muita vapaasti tietyin keskenämme sopimin säännöin ja sovittiin myös ettemme kerro "sivukumppaneille", että elämme avoimessa suhteessa. Ajattelimme, että se saattaisi pilata mahdollisuuksia ja muutenkin koimme, että se asia ei muille kuulu. Toisillemme kyllä kerroimme näistä "sivukumppaneista", puuhasteluista ja se oli osa tätä kokeilua.

Sama meillä, ei haluttu tutuille ja varsinkaan tuntemattomille mainostaa avointa suhdetta. Kolmannelle osapuolelle kerrottiin hieman tilanteen mukaan ja omaan seksielämään löytyi todellakin vaihtelua.

Vierailija
253/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli mikä lie vakipano, oli ollut jo vuosia ennen minua. Mies oli avoliitossa ennen minua ja sitten mun kanssa pari vuotta. Ja tuo sivunainen oli kuvioissa kokoajan, tietämättä että miehellä on vakisuhde siinä rinnalla. Tuo nainen selvisi minulle vahingossa hiukan eron jälkeen, en ollut osannut epäillä mitään. Sen sijaan mies epäili minua pettämisestä ja muuttui sairaalloisen mustasukkaiseksi ja se olikin eron syy.

Vierailija
254/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap haluaisi enemmän elämältä?seksiä saa myös avioliitossa ja yhdessä elämän jakaminen on paljon suurempi juttu kuin satunnaiset seksipanot varatun miehen kanssa. Varmasti  saisit seksiä ja hyvää sellaista rehellisesti myös ja puhumattakaan taloudellisesta turvasta mikä mies(puoliso)antaa jne.Hukkaat vaan elämäsi varattuun mieheen jonka vaimo kerää koko potin.Sitten heräät eräänä aamuna ja huomaat, että se juna meni jo ohi ja tuo mies on vaihtanut sinut nuorempaan uuteen hölmöön naiseen.Muista vain, että mikään  ei ole lopulta niin petollinen kuin pettävä mies ja sehän pettäminen näyttää olevan tuollaiselle helposti kyllästyvälle miehelle helppoa.Myös sinun pettäminen.

Mitä parempaa avioliitto ja varsinkaan lapsiperhearki antaa, kuin huoleton sinkkuelämä? Mikään ei takaa sitä, että esim. vammautuessasi miehesi jäisi sinua hoitamaan ja olisiko sillä edes siinä tilanteessa mitään väliä. Parempi elää elämä (vaikka lyhytkin) täysillä omien standardien mukaan, kuin elää normien mukaista kulissielämää. Minä pärjään omillani, kiitos perintöjeni ja itse asiassa tienaan usein myös enemmän kuin tapailemani miehet. En tarvi miestä elättämään minua, enkä halua elättää miestä tai jakaa omaisuuttani, se menee aikanaan sisarusteni lapsille. Kyllästyn ihmisiin nopeasti, joten tämä elämäntapa sopii minulle, eikä varatut miehet jää roikkumaan. Kukin tyylillään.

Vierailija
255/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan palkannut yksityisetsivää? Mä olen vakavasti harkinnut sitä. Mieheni on se omatunnoton hyvä valehtelija ja lisäksi hän ei ole halunnut seksiä kertaakaan yli vuoteen. Olen monesti kysynyt, että onko häbellä joku muu / muita, mutta kieltää sen tietysti.

Mikset eroa?

Vierailija
256/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen mielestään hänen pettämisensä johtui siitä, että vaimoon ilmestyi puutteellisuuksia. Syy

Jep ja sitten tuo iänikuinen "avioliitto on lupaus jatkuvasta siittämisestä". Eli kun vaimolta ei hilloviiva aukene niin se on jo joku oikeutus alkaa petturoimaan.

Toivottavasti nuoret naiset lukevat tätä palstaa ja osaavat laskea sen verran 1+1, että jatkuva seksivaatimus läpi elämän liitossa tarkoittaa tuhansia hedelmättömiä panoja. Sen jälkeen kun naisen keho on paskottu synnytyksellä ja mahdollisella siihen liityvällä väkivallalla, hilloviivan siittäminen jatkuu ja jatkuu. Tai sitten alkaa pettäminen. Koska valkoisella miehellä on oikeus siittää läpi elämänsä, joka kuukasi, joka viikko, öyh möyh.

Vierailija
257/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näistä 20 merkistä useampi osuu kumppaniisi, voi yksityisetsivän mukaan olla syytä huoleen:

Tapojen muuttuminen

Kotoa lähteminen aikaisin ja palaaminen myöhään

Työreissut

Poissaolo lomilta tai perhejuhlista

Ylenmääräiset ylityöt

Selittämätön tuhlaaminen

Salaiset tilit (esimerkiksi Instagram-tili tai sähköposti)

Piilotetut luottokorttilaskut

Lisääntynyt ulkonäköön keskittyminen

Jälki jostain toisesta, kuten klassinen huulipunaa kauluksella

Esimerkiksi tiliotteessa havaittava erinäisten lahjojen ostaminen, joita et kuitenkaan ole nähnyt

Selittämättömät tavarat (kondomit autossa ovat varma merkki Martinin mukaan)

Kuntosalille liittyminen

Vastaamatta jääneet puhelut tuntemattomasta numerosta

Omituiset tekstiviestit

Vähemmän seksiä

Välttelevä käytös t

Noista suurin osa on normaalia yrittäjän tai businessmiehen arkea..

Vierailija
258/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän mies ole jättämässä avovaimoaan, joten mikä sun ongelma ap on? Tyydy vain salakulliin.

Voi luoja. MIETIN ASIAA LÄHINNÄ YLEISESTI. Koittakaa nyt jo ymmärtää. 

Ap

Kysyin jo kerran että MIKSI tämä sinua kiinnostaa, mutta et vastannut. 

Vierailija
259/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen mielestään hänen pettämisensä johtui s

Monelle naiselle se varattu mies on "parasta" mitä saavat. Omassa sosiaaliluokassa tarjolla alkkiksia, väkivaltahulluja, jne. Siisti ja sivistynyt petturi voi olla heidän paras mieskokemuksensa koko tässä elämässä.

Vierailija
260/409 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä aavistin, mutta koska mies kielsi ja kielsi kaiken, eikä todisteita ollut, niin mitä olisin voinut tehdä?

Kiinnitä huomiota esim. siihen, jos mies varjelee puhelintaan, pitää sitä nurinpäin käännettynä pöydällä eikä jätä sitä hetkeksikän vartioimatta.

Puhelimesta voi löytyä yhtä ja toista raskauttavaa.

Eikait kukaan ole niin tyhmä, että jättää ilmoitukset päälle ilmoituksista, joita ei muille halua? Ja toisaalta, kuka tänä päivänä vielä käyttää puhelinta niin tietoturvattomasti, että ulkopuolinen näkee siitä yhtään mitään. Ainakin yrityspuhelimissa (työsuhdepuhelimet) on jo usein oletuksena 30-60s näppislukko ja ilmoitukset näkyy vain avatulla puhelimella. Maailmalla varastellaan puhelimia ihmisten kädestä, joten joka sovelluskin on hyvä olla kasvojentunnistuksen takana. Somekasvateille ei toki yksityisyydellä ole väliä.